Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097118/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00104539/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00109654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570860149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego, 16
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsbpila.sekretariat@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7285311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86c64a37-ad34-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096900/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Eko - edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.11.2023.VI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184505,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę silników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3.1 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.1 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.1 do SWZ nie wskazano okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.1 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła.
5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zespół Szkół Budowlanych w Pile.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 12702,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Druga część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu pomiarowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.2 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.2 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.2 do SWZ nie wskazano okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.2 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła.
5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zespół Szkół Budowlanych w Pile.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 36927,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę:
- Zestaw edukacyjny (Sterownik PLC 6 szt. + Oprogramowanie 6 szt. + kabel 6 szt.) – 2 szt.,
- Moduł rozszerzeń do sterownika PLC – 3 szt.,
- Panel operatorski HMI do sterownika – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.3 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.3 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.3 do SWZ nie wskazano okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.3 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła.
5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zespół Szkół Budowlanych w Pile.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 15731,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu elektroinstalacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.4 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.4 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.4 do SWZ nie wskazano okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.4 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła.
5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zespół Szkół Budowlanych w Pile.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 78971,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 5 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w zakresie automatyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3.5 do SWZ.
Gwarancja określona została w Załączniku nr 3.5 do SWZ. W przypadku, gdy w Załączniku nr 3.5 do SWZ nie wskazano okresu gwarancji obowiązuje gwarancja producenta.
Określone w Załączniku nr 3.5 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Szkół Budowlanych, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła.
5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zespół Szkół Budowlanych w Pile.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.
7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 40172,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie na część pierwszą
zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych –
Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty które zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie na część drugą zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło sześć ofert. Najkorzystniejszą ofertę niepodlegającą odrzuceniu złożyła firma Supply24 Sp. z o.o., pl. Solny 14A/3, 50-062 Wrocław z ceną brutto 69 999,30 zł.
Zamawiający na realizację drugiej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 49 865,56 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17995,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26494,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17995,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971679895
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54254,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75028,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54254,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rager, Robert Pindera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8822106792
7.3.3) Ulica: ul. Kwidzyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54254,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104545,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126893,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104545,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971679895
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
jakie przetargi wygrała firma
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104545,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę parkingu z miejscami postojowymi dla rowerów oraz drogami dojazdowymi przy ulicy 14 Lutego w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Przebudowa oraz zmiana przeznaczenia budynku mieszkalnego na żłobek w Brzózem (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- Rozbudowa istniejącego Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Żychlinie w celu:Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym w Żychlinie ul. 1-go Maja 36
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.