eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBadanie "Młodzi na wielkopolskim rynku pracy"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badanie "Młodzi na wielkopolskim rynku pracy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639769964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szyperska 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-754

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 846 38 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie "Młodzi na wielkopolskim rynku pracy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9fb9f41-dc55-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085379/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Badanie o charakterze społecznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9fb9f41-dc55-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna
jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9fb9f41-dc55-11ee-8305-7e4937eb936d
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na oraz z adresu e-mail: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl (maksymalny rozmiar plików wynosi 20 MB – wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego e-maila) – nie dotyczy składania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i korzystający w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogować się na Platformie e-Zamówienia.
2. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
3. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
5. „Formularze do komunikacji” umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu do Platformy e-Zamówienia w podglądzie postępowania w zakładce "Komunikacja”.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy: WUP.XXV.3322.1.2024.2.
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia pod linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”
https://ezamowienia.gov.pl/soz/latestfaq.
10. Informacje na temat sposobu przygotowania i złożenia oferty, formatu przesyłania danych, rodzajów podpisów opisane zostały w rozdziałach XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający spełnia obowiązek informacyjny przekazując klauzule informacyjne RODO w dokumentach postępowania - rozdział XXII ust. 12 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XXV.3322.1.2024.2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 225266,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie badania oraz sporządzenie raportu podsumowującego wyniki badania pn. „Młodzi na wielkopolskim rynku pracy” wraz z aneksem, zwane dalej także projektem lub badaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę
punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i zakres zaangażowania Eksperta

4.3.6.) Waga: 18,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób realizacji badania wśród osób, które ze względów edukacyjno-zawodowych opuściły Wielkopolskę

4.3.6.) Waga: 12,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przygotowanie prezentacji multimedialnej przedstawiającej kluczowe wyniki badania

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że:
I. W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej :
- trzy projekty badawcze na poziomie województwa lub kraju, łączące: analizę danych
zastanych, badanie ilościowe zrealizowane co najmniej jedną ze wskazanych technik badań ilościowych: CAWI, CATI, CAPI lub PAPI
na próbie co najmniej 1 000 respondentów oraz badanie jakościowe w formie wywiadów FGI, zakończone napisaniem opracowania/raportu podsumowującego,
- dwa projekty badawcze dotyczące tematyki: sytuacja społeczna lub zawodowa osób młodych, funkcjonowanie różnych generacji na rynku pracy, atrakcyjność regionu/województwa, kondycja lub zmiany regionalnego rynku pracy, zakończone napisaniem opracowania/raportu podsumowującego,
- dwa projekty badawcze o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
II. Dysponuje Zespołem do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym wiedzę
i doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów badawczych. W skład Zespołu musi wchodzić:
a) Kierownik Projektu posiadający:
- co najmniej wyższe wykształcenie;
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi;
- w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert kierował co najmniej 3 projektami badawczymi, na poziomie województwa lub kraju, gdzie w ramach każdego projektu zrealizowano badanie ilościowe co najmniej jedną ze wskazanych technik : CAWI, CATI, CAPI lub PAPI oraz badanie jakościowe w formie wywiadów FGI;
- w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert kierował co
najmniej 2 projektami badawczymi na poziomie województwa lub kraju gdzie w ramach każdego projektu zrealizowano co najmniej jedną analizę strategiczną.
b) Ekspert :
- posiadający stopień naukowy co najmniej doktora nauk społecznych,
- posiadający doświadczenie w zakresie uczestnictwa w projekcie badawczym lub posiadający dorobek publicystyczny (do spełnienia warunku wystarczy spełnienia jednego z oczekiwań Zamawiającego).
Wymagania dotyczące uczestnictwa w projekcie badawczym:
• projekt został zrealizowany w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert,
• projekt był związany z przedmiotem zamówienia w zakresie tematyki (tematyka projektu musi być adekwatna do tematyki badania będącego przedmiotem zamówienia tj. wskazany projekt badawczy musi dotyczyć
co najmniej jednego z następujących tematów: sytuacja społeczna lub zawodowa osób młodych, funkcjonowanie różnych generacji na rynku pracy, atrakcyjność regionu/województwa, kondycja lub zmiany regionalnego rynku pracy) lub metodologii (metodologia projektu musi być zbliżona do metodologii badania będącej przedmiotem zamówienia - projekt zostanie uznany jako spełniający oczekiwania Zamawiającego jeżeli były w nim wykorzystywane co najmniej 3 elementy spośród następujących: analiza danych zastanych, co najmniej jedna spośród wskazanych technik badań ilościowych: CAWI, CATI, CAPIlub PAPI, wywiady FGI, analiza statystyczna).
• w ramach realizacji projektu Ekspert był bezpośrednio zaangażowany
w co najmniej jeden z etapów badania tj. opracowanie raportu metodologicznego/ przygotowania badania /opracowania narzędzi badawczych, przygotowanie lub realizację badań ilościowych, przygotowanie lub realizację badań jakościowych, analizę danych zastanych, realizację analizy strategicznej, przygotowanie opracowania/raportu podsumowującego lub pełnił w projekcie rolę koordynatora lub konsultanta.
Wymagania dotyczące dorobku publicystycznego:
• publikacja wydana w okresie ostatnich 15 lat przed terminem składania ofert,
• Ekspert jest autorem lub współautorem publikacji,
• co najmniej jeden z następujących tematów stanowi główny temat publikacji: sytuacja społeczna lub zawodowa osób młodych, funkcjonowanie różnych generacji na rynku pracy, atrakcyjność regionu/województwa, kondycja lub zmiany regionalnego rynku pracy.
Ekspert będzie zajmował osobne stanowisko w Zespole, tj. nie ma możliwości
łączenia funkcji Eksperta z funkcją Kierownika Projektu lub innego Członka Zespołu Badawczego.
c) Pozostali członkowie Zespołu Badawczego , w tym:
- co najmniej 2 specjalistów – moderatorów FGI, gdzie każdy musi posiadać: co najmniej wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji badań jakościowych, oraz w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 3 projektach, w których był odpowiedzialny za realizację FGI
- co najmniej 2 specjalistów ds. badań ilościowych, gdzie każdy musi posiadać: co najmniej wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji badań ilościowych oraz w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 3 projektach, w których był odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie badań ilościowych,
- co najmniej 2 analityków danych, gdzie każdy musi posiadać: co najmniej wykształcenie wyższe, co najmniej 5 – letnie doświadczenie w analizie danych ilościowych, co najmniej 3 – letnie doświadczenie w analizie danych jakościowych, biegłą obsługę arkusza Excel lub innego oprogramowania umożliwiającego analizę i wizualizację danych, znajomość statystyki opisowej, umiejętność realizowania testów statystycznych oraz analiz współzależności.
- co najmniej 1 specjalistę ds. analiz strategicznych, który musi posiadać: co najmniej wykształcenie wyższe, co najmniej 3 – letnie doświadczenie w realizacji badań społecznych oraz który w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 2 projektach, w których był odpowiedzialny za realizację co najmniej jednej analizy strategicznej.
Skład zespołu badawczego nie może ulec zmianie bez wiedzy i zgody Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany składu zespołu, jednak zmiana ta musi być zgodna z wymaganiami względem poszczególnych członków zespołu, jakie zostały określone w SWZ i jest możliwa po akceptacji wyboru nowego członka przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach składanych w celu wykazania podstaw wykluczenia - Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do
SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawca na platformie e-Zamówienia wypełnia „Formularz ofertowy” i określa, czy składa ofertę pojedynczo, czy wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca
zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i
uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących Wykonawców.
2. Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał w postaci elektronicznej albo cyfrowa kopia) winien być podpisany przez
uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Wykonawca wypełniając Formularz ofertowy na Platformie e-Zamówienia wskazuje, który z Wykonawców jest pełnomocnikiem (liderem Konsorcjum).
3. Umocowanie do złożenia oferty przez wspólnika w spółce cywilnej może również wynikać z załączonego do oferty: oryginału umowy lub oryginału uchwały wspólników sporządzonej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub cyfrowej kopii tych dokumentów poświadczonej przez wszystkich wspólników uprawnionych do
reprezentowania spółki.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena warunków określonych w rozdz. VIA SWZ będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1.2 i 1.3 SWZ, mogą być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, przez Pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp,
albo odrębnie przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 SWZ, składane są odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
9. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9fb9f41-dc55-11ee-8305-7e4937eb936d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.