Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239981/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie inwestycji).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41c355b5-dfe1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie inwestycji).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c355b5-dfe1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239981
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1950000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie inwestycji pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły na terenie działki nr ew. 34, obręb: 0030 Skuły, gmina Żabia Wola, który należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania przetargowego.
W zakres realizacji zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych robót we wszystkich branżach w taki sposób, aby wszystkie zakresy robót i instalacji objętych dokumentacją projektową zostały w pełni wykonane i zakończone, wraz z uzyskaniem w imieniu Inwestora Decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu Szkoły Podstawowej w Skułach. Powyższe nie obejmuje zakresu robót zrealizowanych dotychczas w terenie budowy, a obejmuje realizację wszystkich pozostałych robót.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy etapy:
etap I – rozbudowa Szkoły o salę gimnastyczną wraz z zapleczem, Zadanie inwestycyjne pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Skułach” zostało dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2021.
etap II – rozbudowa Szkoły o część dydaktyczną,
etap III – termomodernizacja części istniejącej.
Działając na podstawie art. 131 ustawy Pzp, Zamawiający (pod rygorem odrzucenia oferty) przewiduje obowiązkowe odbycie przez wykonawców wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wizja lokalna w terenie inwestycji oraz załączona do niniejszego postępowania przetargowego dokumentacja techniczna stanowić będzie podstawę dla wykonawców do określenia szczegółowego zakresu robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych i wykończeniowych do wykonania we wszystkich branżach w celu osiągnięcia pełnego rezultatu określonego w dokumentacji technicznej oraz skalkulowania ceny ofertowej.
Termin wizji ustala się na okres od dnia 14.03.2024 r. (włącznie) do dnia 15.03.2024 r. (włącznie) w godz. 9.00 – 14.00.
Wykonawca zobowiązany jest do dnia 13.03.2024 r. (włącznie) umówić się na odbycie wizji lokalnej za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@zabiawola.pl i przesłać wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji. Wykonawca winien sporządzić protokół z odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, który podpisują przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiającego, a Wykonawca ma obowiązek - pod rygorem odrzucenia oferty - dołączyć ten protokół do formularza oferty. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania Przedmiotu Umowy w następujących terminach:
1) rozpoczęcie robót: od przekazania placu budowy w dniu zawarcia umowy,
2) zakończenie całości robót: w terminie do 12 tygodni począwszy od dnia zawarcia umowy,
3) uzyskanie na podstawie udzielonego Pełnomocnictwa przez Zamawiającego wszelkich pozwoleń wymaganych do rozpoczęcia użytkowania Przedmiotu Umowy: w terminie do 6 tygodni począwszy od terminu określonego w pkt 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty. Cena oferty o najkorzystniejszym bilansie kryteriów oceny ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1 950 000,00 zł brutto zł. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7195000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8485268,37 PLN
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.