Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176017/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00176216/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412057
1.5.8.) Numer faksu: 156872449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85462b46-dc08-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85462b46-dc08-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 87562,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Kurs AUTOCAD (2 kursy)Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 23 godziny dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 9 osób (razem 18 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa).
Opis kursu/wymagania:
AutoCAD Stopień I – szkolenie podstawowe
Wprowadzenie do środowiska pracy.
Wyświetlanie rysunku.
Ustawienia rysunku.
Współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe.
Tworzenie geometrii dwuwymiarowej.
Modyfikowanie geometrii dwuwymiarowej.
Techniki konstrukcyjne.
Obiekty tekstowe i ich style.
Wprowadzenie do wymiarowania.
Kreskowanie.
Wprowadzenie do wydruku.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia,
zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i niezbędnego sprzętu/oprogramowania,
przeprowadzenie egzaminu,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
wydanie certyfikatów (Autodesk) potwierdzających nabycie/podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji.
Do realizacji kursu uprawniony jest ośrodek posiadający status ATC AUTODESK (Autoryzowane Centrum Szkoleniowe Autodesk, posiadające legalne licencje
i sprzęt) lub instytucja szkoleniowa posiadająca licencje komercyjne programu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15665,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Kurs obsługi maszyn drogowych – walec II kl. (2 kursy)Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 102 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 5 osób (razem 10 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa).
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
1. operator walca drogowego – wymagania.
2. użytkowanie eksploatacyjne walca.
3. dokumentacja techniczna.
4. bezpieczeństwo i higiena pracy.
5. podstawy elektrotechniki.
6. silniki spalinowe.
7. elementy hydrauliki.
8. budowa walca drogowego.
9. technologia robót.
10. zajęcia praktyczne.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16166,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Kurs obsługi maszyn drogowych – frezarkaMiejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursu: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 134 godziny.
Liczba uczestników: 4 osoby.
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
Bezpieczeństwo i higiena pracy.
Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych.
Frezarki do nawierzchni dróg-samojezdne - dokumentacja techniczna, budowa, użytkowanie i obsługa, technologia, zajęcia praktyczne.
Kurs umożliwia zdobycie kompetencji w zakresie:
Posługiwania się dokumentacją techniczną frezarek do nawierzchni dróg.
Znajomości budowy i zasad pracy frezarek do nawierzchni dróg różnych rodzajów
i typów.
Umiejętności realizacji technologii robót frezarek do nawierzchni dróg.
Kontrolowania jakości wykonywanych prac.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursów,
ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8266,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Kurs obsługi maszyn drogowych – maszyna do rozkładania mieszanek bitumicznychMiejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursu: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min.134 godziny.
Liczba uczestników: 4 osoby.
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
organizacja stanowiska pracy,
przygotowanie maszyny do pracy w różnych warunkach oraz z różnymi osprzętami
i narzędziami roboczymi,
wykonywanie prac maszyną samodzielnie oraz we współpracy z innymi maszynami
i środkami transportu,
wykonywanie obsługi technicznej oraz proste regulacje i naprawy,
sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursów,
ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7133,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5:Kurs kosmetyczny (2 kursy)Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 68 godzin dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 5 osób (razem 10 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik usług fryzjerskich).
Opis kursu/wymagania:
Kurs kosmetyczny i stylizacja paznokci:
BHP, zasady i organizacja pracy w gabinecie kosmetycznym,
sterylizacja i dezynfekcja,
preparaty używane do pielęgnacji dłoni i paznokci,
wyposażenie stanowiska pracy,
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni,
budowa dłoni i paznokci,
choroby paznokci i przeciwwskazania do wykonywania zabiegów,
wykonywanie zabiegów przedłużania paznokci metodą żelową na tipsie i formie,
kosmetyki i narzędzia wykorzystywane w stylizacji paznokci,
zdobienie paznokci,
omówienie problemów jakie mogą pojawić się podczas stylizacji paznokci.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu (m.in. kosmetyki, aparaty, urządzenia
i narzędzia kosmetyczne, materiały bhp),
przeprowadzenie egzaminu,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10390,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6:Kurs wizażu (2 kursy)Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 50 godzin dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 3 osoby (razem 6 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik usług fryzjerskich).
Opis kursu/wymagania:
BHP, zasady i organizacja pracy w gabinecie kosmetycznym,
sterylizacja i dezynfekcja,
podstawy kosmetologii, kosmetyki kolorowe oraz ich zastosowanie,
narzędzia i techniki aplikacji kosmetyków,
budowa oka,
kształty twarzy oraz ich charakterystyka,
analiza najczęstszych problemów: opadająca powieka, korekcja kształtu ust i brwi, problemy z cerą itp.,
określenie typów urody,
makijaż dzienny/biznesowy wraz z omówieniem poszczególnych etapów makijaż,
ćwiczenia praktyczne w parach,
makijaż francuski,
teoria łączenia kolorów,
makijaż rozświetlający,
aplikacja eyelinera,
kształt ust,
makijaż ust - aplikacja pomadki i konturówki w odcieniach czerwieni - dostosowanie koloru do urody,
makijaż wieczorowy.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu (m.in. kosmetyki, aparaty, urządzenia
i narzędzia kosmetyczne, materiały bhp),
przeprowadzenie egzaminu,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18580,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7:Szkolenie produktowe z zastosowania tynków cementowo-wapiennych (2 szkolenia)Miejsce prowadzenia szkoleń: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin na jedno szkolenie.
Liczba uczestników: 15 osób na jedno szkolenie (uczniowie Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa)
Opis szkolenia/wymagania:
Tynki cementowo – wapienne jako uniwersalny materiał budowlany
Właściwy wybór produktu w zależności od jego cech i potrzeb inwestora
Metody sprawdzania podłoża
Właściwy dobór środka gruntującego
Podstawy technologii wykonywania tynków cementowo – wapiennych
Znaczenie prawidłowego zastosowania siatki
Późniejsza eksploatacja pomieszczeń wytynkowanych tynkiem cementowo – wapiennym (proces pielęgnacji tynku)
Kalkulacje cenowe (wyliczenie potrzebnych materiałów)
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Szkolenie produktowe z zastosowania profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich (2 szkolenia)Miejsce prowadzenia szkoleń: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin na każde szkolenie.
Liczba uczestników: 5 osób na jedno szkolenie (uczniowie Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik usług fryzjerskich).
Opis szkolenia/wymagania:
Szkolenie produktowe z zastosowania profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia,
zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej s.c. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350519219
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 36
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-110
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMPUGRAF" SALON GRAFIKI KOMPUTEROWEJ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"KOMPUGRAF" SALON GRAFIKI KOMPUTEROWEJ S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690308290
7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 67 4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690308290
7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 67 4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-21Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Radiis M. Pierzgalska, M. Kądziołka S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361498820
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa, 14/69
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690308290
7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 67 4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie Niżańskim
- Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunalnego Nisko Sp. z o.o. w Nisku
- Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.