Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079244/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00096958/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja powojskowych terenów w celu utworzenia Centrum Usług „Mulnik”- etap 1.1a.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja powojskowych terenów w celu utworzenia Centrum Usług „Mulnik”- etap 1.1a.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e660e09-9ba3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000899/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Rewitalizacja powojskowych terenów w celu utworzenia Centrum Usług Mulnik - dokończenie etapu I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 -20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079244/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje budowę odcinka drogi (od km 0+540 do km 0+960) w obszarze 10.III.KD.L wraz z sięgaczem w obszarze 35.IIIKD.W o długości: 201,29 m z placem do zawracania.
Zakres całego zadania obejmuje:
a) prace przygotowawcze:
- rozbiórka istniejących płyt drogowych i innych na odcinku objęty
zamówieniem;
b) branża drogowa:
-budowa drogi wewnętrznej na terenie Centrum Usług Mulnik (w pasie
oznaczonym w mpzp symbolem 10.III.KD.L) – jezdnia, chodniki, ścieżka
rowerowa, zatoki autobusowe i postojowe,
-budowa drogi wewnętrznej na terenie Centrum Usług Mulnik (w pasie oznaczonym w mpzp symbolem 35.IIIKD.W) – jezdnia, chodniki, plac do zawracania,
- wykonanie elementów organizacji ruchu drogowego;
c) branża sanitarna:
- budowa układu odwodnienia dróg systemami rozsączającymi,
d) branża elektroenergetyczna:
- budowa oświetlenia dróg,
- przebudowa kolizji z sieciami elektroenergetycznymi;
e) branża telekomunikacyjna:
-usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnych;
f) prace towarzyszące:
- niwelacja terenu inwestycyjnego,
- wykonanie nasadzeń przy drogach oraz trawników.
Szczegóły określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do umowy, zakres rzeczowo finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7923108,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7923108,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7923108,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FDO Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512772715
7.3.3) Ulica: Leśno Górne 11
7.3.4) Miejscowość: Tanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7923108,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
b) termin zakończenia robót- 160 dni od daty przekazania placu budowy.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- KONSERWACJA, PRZEGLĄD WRAZ Z POMIAREM OCHRONNYM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I UZIOMÓW W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.