Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00207555/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingów
w sołectwach Chybie, Mnich, Frelichów i Zarzecze"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 78
1.5.2.) Miejscowość: Chybie
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 856 10 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl – po wpisaniu Identyfikatora postępowania oraz http://chybie.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&submenu=209&menu=209&dzialy=209&akcja=agregator1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingóww sołectwach Chybie, Mnich, Frelichów i Zarzecze"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77355940-24dd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003134/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO.271.21.2021.UG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 345663,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingóww sołectwie Chybie"
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Chybie, w sołectwie Chybie w sezonie zimowym 2021/2022.
Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
Wykaz ulic, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 158183,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz chodników i parkingóww sołectwie Mnich"
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie Gminy Chybie, w sołectwie Mnich w sezonie zimowym 2021/2022.
Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
Wykaz ulic, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 131848,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sołectwie Frelichów"Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w sołectwie Frelichów w sezonie zimowym 2021/2022.
Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
Wykaz ulic, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 28411,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sołectwie ZarzeczePrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w sołectwie Zarzecze w sezonie zimowym 2021/2022.
Zakres usług obejmuje:
- usuwanie z powierzchni gromadzącego się w czasie opadów śniegu, jak również błota pośniegowego, tak aby była zapewniona możliwość przejazdu i przejścia po drogach;
- posypywanie powierzchni w przypadku wystąpienia gołoledzi lub śliskości na drogach gminnych w następujących miejscach: na łukach, zakrętach, skrzyżowaniach, stromych podjazdach oraz posypywanie chodników dla pieszych i parkingów;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
Wykaz ulic, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27220,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207365,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207365,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207365,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-MAR Marcin Pykacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482622411
7.3.3) Ulica: ul. Bielska 14
7.3.4) Miejscowość: Chybie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207365,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148856,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156535,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156535,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTRANS Franciszek Mencnarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156535,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42643,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42643,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42643,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTRANS Mencnarowski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Rudzica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42643,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41229,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41229,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41229,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-MAR Marcin Pykacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482622411
7.3.3) Ulica: ul. Bielska 14
7.3.4) Miejscowość: Chybie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41229,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHYBIE
więcej: przetargi CHYBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.