Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213542/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fizyczna ochrona mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich przy ul. 1 Maja 26b
55-080 Kąty Wrocławskie woj. dolnośląskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932195516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 MAJA 26B
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (71) 39 13 230
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgk-katy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-katy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8848041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Fizyczna ochrona mienia Zakładu Gospodarki KomunalnejSp. z o.o. w Kątach Wrocławskich przy ul. 1 Maja 26b
55-080 Kąty Wrocławskie woj. dolnośląskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe87de87-d08c-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK/DA/TP/03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344831,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na fizycznej ochronie mienia Spółki przez pracowników ochrony. Zamawiający przewiduje szacunkową ilość roboczogodzin na wykonanie usługi: 605 roboczogodzin miesięcznie, razem 14 507 roboczogodzin przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Świadczenie usługi ochrony mienia winna być realizowana w dniach roboczych od poniedziałku do piątku
w godz. od 14:00 do 8:00 rano następnego dnia roboczego, a także całodobowo w weekendy od piątku od godziny 14:00 do poniedziałku do godz. 8:00 oraz święta i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy i inne dni zgłoszone przez Zamawiającego, o których poinformuje Wykonawcę co najmniej 5 dni wcześniej.
Nieruchomość objęta ochroną mienia znajduje się w Kątach Wrocławskich, przy ul. 1-go Maja 26b, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, w odległości około 500m od centrum Rynku, przy drodze wojewódzkiej – ul. 1-go Maja (dz. nr 4 dr AM-14), w rejonie zabudowy administracyjnej
i mieszkaniowej. Teren obiektu jest płaski, oświetlony, ogrodzony, o łącznej powierzchni 7 636 m2, zaopatrzony w dwie bramy wjazdowe i jeden szlaban otwierany za pomocą pilota. Teren obiektu monitorowany za pomocą sześciu kamer bezprzewodowych z podczerwienią – widoczność w nocy bez dodatkowego oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424142,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424142,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424142,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: 1. Grupa Alfa Sp. z o.o. Sp.K. – Lider, 2. Alfa Guard Security Sp. z o. o.- Konsorcjant
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DANIEL JĘDRZEJEWSKI zam. 83-260 Kaliska, ul. Długa 31
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381140639 REGON 364245768
7.3.3) Ulica: Rokocin 4d- Lider, ul. Doktora Floriana Ceynowy 27-Konsorcjant
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424142,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.