Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002010882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 91
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-233
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 571 50 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448993e0-fc46-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00121716/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240002/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na I i II część przedmiotu zamówienia przeprowadzono postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp, które zostało unieważnione zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia przeprowadza się w trybie zamówienia z wolnej ręki, o jakim stanowi art. 305 pkt. 2 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-aebe0d82-f2f6-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKiA.26.2.3.2022.MBS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 441369,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek listowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, nadawanych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) oraz przepisami wykonawczymi do powołanej ustawy.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części postępowania:
2.1. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ul. J. Bema 91 w Warszawie;
2.2. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w Dziale Pomocy Osobom Bezdomnym znajdującym się przy ul. Karolkowej 58 A w Warszawie.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki realizacji na część I i II przedmiotowego zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawartych w Rozdziale XVIII Zaproszenia, które zostaną wprowadzone do tej umowy.
Termin realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące dla każdej z części przedmiotu zamówienia, tj. od 15.07.2022 r. do 14.07.2024 r. z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. Uwaga: jeżeli umowa/umowy nie zostaną podpisane przed 15.07.2022 r. rozpoczęcie realizacji zamówienia w danej części nastąpi w terminie późniejszym, ustalonym między Stronami. Adekwatnie do zaistniałej sytuacji, zostanie przesunięty termin realizacji na późniejszy.
3. Umowa/umowy będą realizowane przez okres dłuższy lub krótszy, niż termin wskazany w ust. 1, jeżeli liczba listów wskazana w ust. 7 OPZ stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, lub wartość umowy nie zostanie zrealizowana w terminie podanym w ust. 1. W przypadku przedłużenia terminu umowy, zmiana będzie wymagała podpisania aneksu. Skrócenie terminu realizacji umowy może nastąpić po wyczerpaniu wartości umowy pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana nie wymaga podpisania aneksu i nastąpi w drodze wymiany pism.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410085,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410085,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410085,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410085,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Jana Pawła II 36 m 111, część nr 2: Kredytowa 2 m 46
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Świadczenie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, tryskaczowej, gazowej i centralnego ogrzewania (kotłów gazowych) w 35 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Warszawie
- Projekt i wymiana instalacji wodociągowej (....) w budynku mieszkalnym położonym w Pruszkowie przy al. Wojska Polskiego 40 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.