Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwacyjne – wymiana opraw oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynkach w kompleksie wojskowym m. Ustka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwacyjne – wymiana opraw oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w budynkach w kompleksie wojskowym m. Ustka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3364bc-25d7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011746/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Prace konserwacyjne w budynkach w kompleksie wojskowym m. Ustka- wymiana opraw oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215214/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021.1129 t.j.).
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: w postępowaniu o zamówienie publiczne wszczętym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, zamieszczonym ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00145227/01, nr spr. 49/INFR/6WOG/2021 - nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 61/INFR/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dokumenty stanowiące ofertę:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.,
b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
c) Formularz cenowy - propozycja cenowa netto i brutto za wykonanie robót
d) kosztorys ofertowy uproszczony zawierający zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi i wartością. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z uwzględnieniem materiałów inwestora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30027,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30027,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30027,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRONAT PPHU Mariusz Szturgulewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882096759
7.3.3) Ulica: Szkolna 23
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Szturgulewski Elektronat PPHU
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Szturgulewski Elektronat PPHU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30027,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 31 w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.