Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00225808/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uszczelnienie patio ze strefą wejścia do budynku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162263
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartycka 110A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 651 07 07
1.5.8.) Numer faksu: 22 651 06 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warszawa@wios.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wios.warszawa.pl/bip/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 36 92 226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gios@gios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gios.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uszczelnienie patio ze strefą wejścia do budynku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9734ef7-f5ff-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uszczelnienie patio ze strefą wejścia do budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225808/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2.2022.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie stropu pod patio, w szczególności wymianie izolacji termicznej i przeciwwodnej oraz nawierzchni z kostki brukowej wraz z naprawą powierzchni strefy wejścia do budynku. W zakres prac wchodzi również nasadzenie roślin na patio.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, składa się z następujących dokumentów:
1) Kosztorys ofertowy.
2) STWIORB.
3) Znaki towarowe – opis równoważności.
4) Szkic sytuacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6. Wykonawca przesłał formularz ofertowy w postaci skanu. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 oferta jest niezgodna z przepisami ustawy, gdyż zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający w kilku miejscach SWZ wskazywał, że formularz ofertowy powinien być przekazany w formie elektronicznej podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji pliku, poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał raport: „Nie znaleziono plików z podpisami. Przesłany plik nie zawiera podpisu lub pieczęci elektronicznej weryfikowalnego/ej za pomocą certyfikatu, co uniemożliwia dostawcy usług zaufania dokonania jednoznacznego potwierdzenia pochodzenia oraz integralności danych w postaci elektronicznej. W związku z powyższym, stosownie do: art. 3, pkt 25 eIDAS, dokument nie zapewnia autentyczności pochodzenia oraz integralności, art. 35, pkt 2 eIDAS, dokument nie korzysta z domniemania integralności danych i autentyczności pochodzenia, art. 18 ust. 1 UUZ lub art. 20b, ust. 1 UIDPRZP, dokument może nie wywoływać skutków prawnych”. Wykonawca nie złożył oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, więc czynność złożenia oferty jest nieważna zgodnie z art. 73 k.c. Ponieważ oferta nie została w sposób skuteczny złożona, zatem podlega ona odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 4 Pzp na podstawie odrębnych przepisów, to jest na mocy art. 73 k.c. Równocześnie ze względu na niezgodność tak składanej oferty z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, oferta taka nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi sporządzenia ofert.Resumując, zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp., wskazana oferta nie została złożona, gdyż czynność jej złożenia zgodnie z art. 73 k.c. jest nieważna.
Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ofertę. Zaszły więc, przesłanki unieważnienia postępowania z powodu braku ważnych ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.