eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiszkiPrace remontowo-budowlane w obiekcie starej szko³y w Liszkach



Og³oszenie z dnia 2024-04-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowo-budowlane w obiekcie starej szko³y w Liszkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ma³y Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.liszki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo-budowlane w obiekcie starej szko³y w Liszkach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c476fee-f0d9-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00269437

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00011594/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Prace remontowo-budowlane w obiekcie starej szko³y w Liszkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c476fee-f0d9-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postêpowanie i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzon± procedur±: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy Liszki jest Wójt Gminy Liszki, ul. Ma³y Rynek 2, 32-060 Liszki;
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem: iod@liszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami Pzp, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prace remontowo-budowlane w obiekcie starej szko³y w Liszkach.Oznaczenie sprawy: ZP.271.9.2024.
4) Zamówieniem publicznym na potrzeby którego bêd± przetwarzane Pana/Pani dane osobowe jest zamówienie publiczne, któremu towarzyszy niniejsza klauzula (dalej: „Zamówienie”);
5) Dane osobowe i kategorie Pani/Pana danych osobowych przetwarzane na potrzeby postêpowania wynikaj± bezpo¶rednio z SWZ zamówienia, Zamawiaj±cy przetwarza w szczególno¶ci imiê, nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu zawodowym, dane zawarte w rejestrach publicznych (KRS, CEIDG);
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych przede wszystkim bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dzia³aj±ce na zlecenie Zamawiaj±cego (np. dostawcy us³ug IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy i wspó³pracownicy Zamawiaj±cego;
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, minimum przez okres trwa³o¶ci projektu, czyli 5 lat od daty ostatniej p³atno¶ci, która zostanie przekazana przez instytucjê;
8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* (*skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u i jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO* (*prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W szczególno¶ci nie przys³uguje Panu/Pani:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Prace remontowo-budowlane w obiekcie starej szko³y w Liszkach”, polegaj±cego na przebudowie z remontem oraz zmian± sposobu u¿ytkowania budynku szko³y podstawowej na budynek u¿yteczno¶ci publicznej, Liszki ul. Ma³y Rynek 36, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na dzia³ce nr na dzia³ce nr 455 w miejscowo¶ci Liszki przy Ma³ym Rynku nr 36, w gminie Liszki, w powiecie krakowskim, w województwie ma³opolskim.
3. Zakres inwestycji obejmuje przebudowê z remontem budynku starej szko³y oraz dostosowaniem do obecnie obowi±zuj±cych przepisów.
Uwaga: Zamówienie dotyczy zakresu etapu I i II zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacj± techniczn±.
4. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegaj±ce na wykonaniu:
1) dokumentacji projektowej obejmuj±cej co najmniej:
a) projekt budowlany, techniczny i wykonawczy w podziale na bran¿e wg wymagañ prawnych dla przedmiotowego budynku,
b) prawid³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich bran¿ach budowlanych przewidzianych do realizacji,
c) dokumentacje powykonawcze zrealizowanego budynku, w tym bran¿owe;
2) harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizacjê wszystkich prac budowlanych;
3) uzyskania na koszt Wykonawcy w imieniu Zamawiaj±cego wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ, decyzji i pozwoleñ administracyjnych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wymaganymi do realizacji zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia;
4) uzyskanie wszystkich uzgodnieñ z dysponentami sieci koniecznymi do realizacji zamówienia;
5) o ile bêdzie zachodzi³a taka konieczno¶æ wykonanie wszelkich badañ i ekspertyz budowlanych, konstrukcyjnych, elektrycznych, mykologicznych, itp. niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia,
6) wykonania wszystkich robót budowlanych przedmiotowego budynku z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± wed³ug sporz±dzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, PFU, SWZ. Wykonawca powinien równie¿ uzyskaæ wszelkie niezbêdne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikaj±ce z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót budowlanych na w³asny koszt.
7) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia podczas realizacji ca³ego przedsiêwziêcia;
8) uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu, je¿eli takie bêdzie wymagane.
5. Szczegó³owy zakres oraz zasady wykonania zamówienia zosta³y okre¶lone w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym oraz w Koncepcji, stanowi±ce za³±cznik nr 9 do SWZ oraz w za³±czonym do niej.
6. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch czê¶ciach:
1) Czê¶æ I – opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie uzgodnieñ wymaganych przed rozpoczêciem i do rozpoczêcia robót budowlanych, potwierdzone dokonaniem przez Zamawiaj±cego odbioru dokumentacji projektowej – dla zakresu robót wymagaj±cego uzyskania pozwolenia na budowê lub zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê;
2) Czê¶æ II – wykonanie robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie oraz wszelkich innych uzgodnieñ, a tak¿e wykonanie czynno¶ci okre¶lonych w ust. 4 pkt 4-9 projektu umowy.
Uwaga: Wszystkie roboty budowalne, nieobjête pozwoleniem na budowê lub zg³oszeniem robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê Wykonawca mo¿e realizowaæ w trakcie opracowywania Dokumentacji Projektowej, na podstawie Koncepcji oraz uzgodnieñ z Zamawiaj±cym.
7. Inwestycja jest dofinansowana ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê wszystkich osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci podstawowe i pomocnicze w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) robót z bran¿y ogólnobudowlanej zgodnie z definicj± robót budowlanych okre¶lon± w art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, w szczególno¶ci takie jak prace rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie, prace betoniarskie, wykonywanie suchych zabudów, monta¿ konstrukcji, prace wykoñczeniowe, monta¿owe i inne okre¶lone w SWZ i za³±cznikach do SWZ, niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia,
b) robót z bran¿y elektrycznej i teletechnicznej, w szczególno¶ci takie jak roboty instalacyjne w zakresie budowy rozdzielni instalacji elektrycznych, monta¿ gniazdek, pod³±czanie i monta¿ urz±dzeñ elektrycznych i teletechnicznych, wykonanie sieci strukturalnej, wykonanie instalacji,
c) robót z bran¿y sanitarnej, w szczególno¶ci takie jak wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wraz z monta¿em niezbêdnych urz±dzeñ,
z wy³±czeniem realizacji tych robót na zasadzie tzw. samozatrudnienia;
2) je¿eli oferta zostanie z³o¿ona przez osobê fizyczn± prowadz±c± dzia³alno¶æ gospodarcz± (samozatrudnienie), która czynno¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego, a wymagaj±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiaj±cego nie bêdzie mia³ zastosowania;
3) je¿eli oferta zostanie z³o¿ona przez spó³kê osobow±, której wspólnicy bêd± samodzielnie ¶wiadczyli pracê w zakresie czynno¶ci okre¶lonych przez Zamawiaj±cego to wymóg Zamawiaj±cego nie bêdzie mia³ zastosowania.
9. Wszystkie zastosowane wyroby budowlane oraz urz±dzenia powinny byæ zgodne z Polskimi Normami przenosz±cymi normy europejskie lub normami innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, w kolejno¶ci jak w art. 101 Pzp.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów w³asnych stosowanych w budownictwie, zgodnych z Polsk± Norm± przenosz±c± normy europejskie i posiadaj±cych odpowiednie certyfikaty, zgodnie ze sztuk± budowlan± oraz obowi±zuj±cymi przepisami, normami, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i nale¿yt± staranno¶ci±.
11. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ na ¿±danie Zamawiaj±cego ¶wiadectwo jako¶ci materia³u, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci z Polsk± Norm± przenosz±c± normy europejskie i aprobat± techniczn±, karty gwarancyjne, instrukcje obs³ugi dla materia³ów i urz±dzeñ u¿ytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dotyczy to wszystkich materia³ów, które zostan± wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z ofert±.
12. Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu aprobaty techniczne dla materia³ów przed ich wbudowaniem, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Do wbudowania dopuszcza siê tylko materia³y nieuszkodzone.
13. Dopuszczenie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp:
1) opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym;
2) je¿eli dokumentacja przetargowa wskazywa³aby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania i ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach, spe³niaj±cy równocze¶nie wymagania okre¶lone w dokumentacji.
14. Przed z³o¿eniem oferty Wykonawca winien zapoznaæ siê ze SWZ, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami projektu umowy, jak równie¿ uzyskaæ inne niezbêdne informacje potrzebne do sporz±dzenia oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

35121700-5 - Systemy alarmowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnêtrznej

45331221-1 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacji czê¶ciowej powietrza

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45333100-1 - Instalowanie urz±dzeñ regulacji gazu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45422100-2 - Stolarka drewniana

45431200-9 - K³adzenie glazury

45432130-4 - Pokrywanie pod³óg

45442121-1 - Malowanie budowli

45453100-8 - Roboty renowacyjne

51700000-9 - Us³ugi instalowania sprzêtu przeciwpo¿arowego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, w szczególno¶ci robót dotycz±cych zagospodarowania terenu, zabezpieczenia terenu przed obsuwaniem oraz innych prac polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa
w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, je¿eli wykonawca wyka¿e posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej wpisanej do rejestru zawodowego lub handlowego prowadzonego w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG);
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
 jedno zamówienie w formule zaprojektuj i wybuduj, które polega³o na wykonaniu projektu i budowie lub przebudowie budynku kubaturowego o kubaturze co najmniej 2 500 m3
lub
 jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu projektu budowy lub przebudowy budynku kubaturowego o kubaturze co najmniej 2 500 m3 oraz jedno zamówienie polegaj±ce na budowie lub przebudowie budynku kubaturowego o kubaturze co najmniej 2 500 m3.
Uwaga 1: Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac.
Uwaga 2: Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków.
Uwaga 3: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – warunek wskazany w pkt. 4 a) musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jednego z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie (wymagane do¶wiadczenie wskazane w pkt. 4 lit. a) musi posiadaæ co najmniej jeden z konsorcjantów);
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w tym minimum:
 Projektantem bran¿y architektonicznej, posiadaj±cym uprawnienia w specjalno¶ci architektonicznej (lub równowa¿ne umo¿liwiaj±ce pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji),
 Projektantem bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cym uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub umo¿liwiaj±ce pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji),
 Projektantem bran¿y sanitarnej, posiadaj±cym uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (lub umo¿liwiaj±ce pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji),
 Projektantem bran¿y elektrycznej, posiadaj±cym uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych lub równowa¿ne umo¿liwiaj±ce pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji),
 Kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji),
 Kierownikiem robót sanitarnych, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (lub umo¿liwiaj±ce pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji),
 Kierownikiem robót elektrycznych, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych (lub umo¿liwiaj±ce pe³nienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji).
Uwaga: Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodne z ustaw± z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V SWZ dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG).
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V SWZ dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej i technicznej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5.1 do SWZ,
b) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5.2 do SWZ – je¿eli dotyczy,
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca w terminie wyznaczonym do sk³adania ofert sk³ada:
1) Ofertê na „Formularzu Ofertowym” – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
2) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualne na dzieñ sk³adania ofert – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego Wykonawcy zasoby – je¿eli dotyczy;
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – za³±cznik nr 6 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci: zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±;
5) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ;
7) Wadium – orygina³ gwarancji lub porêczenia, zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale XXIII,
w przypadku z³o¿enia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz. Dokument wadium musi byæ opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta do jego wystawienia. Wniesienie wadium w postaci elektronicznej powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej zosta³ on sporz±dzony przez gwaranta (orygina³ dokumentu).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y zawarte w SWZ w rozdz.XXIII.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani:
1) ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy;
2) do z³o¿enia w ofercie pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 1. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi±ce za³±czniki nr 2, 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u potwierdza jego spe³nienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postepowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia (podmiotowe ¶rodki dowodowe).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê, zawieraj±c± w swojej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia:
1) Wykonawcy wspólnie realizuj±cy umowê wyznacz± spo¶ród siebie podmiot (Lidera) upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wszystkich Wykonawców realizuj±cych wspólnie umowê. Lider bêdzie upowa¿niony tak¿e do wystawiania faktur, przyjmowania p³atno¶ci od Zamawiaj±cego i do przyjmowania poleceñ na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizuj±cych wspólnie umowê;
2) Wykonawcy musz± zadeklarowaæ solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy, w tym wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) umowa musi zostaæ zawarta na czas nie krótszy ni¿ czas trwania umowy w sprawie niniejszego zamówienia z Zamawiaj±cym;
4) zakaz zmian postanowieñ umowy bez zgody Zamawiaj±cego;
5) wskazanie rachunku bankowego, na który bêd± dokonywane p³atno¶ci za roboty budowlane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartych w umowie na podstawie art. 455 ust. 1 Pzp na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e -Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z pó¼n. zm.):
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2.Termin rozpoczêcia robót wyznacza siê od dnia podpisania umowy.
3.Termin wykonania zamówienia do 18 miesiêcy od daty podpisania umowy, w tym:
1) wykonanie Czê¶ci I w terminie do 12 miesiêcy od dnia podpisania Umowy;
2) wykonanie robót budowlanych w terminie do 16 miesiêcy od dnia podpisania Umowy;
3) wykonanie pozosta³ej czê¶ci Czê¶ci II w terminie do 18 miesiêcy od dnia podpisania Umowy.
4. Za termin wykonania zamówienia nale¿y rozumieæ termin podpisania koñcowego protoko³u odbioru, który mo¿e nast±piæ po wykonaniu Przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami umowy
5.Inwestycja dofinansowana ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.