Og³oszenie z dnia 2022-07-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00079333/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
- 2022/BZP 00370512/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi le¶ne Nadle¶nictwa ¦widnik w 2022 roku
wraz z jego roz³o¿eniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo ¦widnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430068806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lotnicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817513011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swidnik@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swidnik.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na drogi le¶ne Nadle¶nictwa ¦widnik w 2022 roku
wraz z jego roz³o¿eniem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-356885c9-080e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00269454
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00185048/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa kruszywa wraz z jego zabudow± w ramach utrzymania dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa ¦widnik
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://swidnik.lublin.lasy.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-swidnik/zamowienia-publiczne4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne,
w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty oraz o¶wiadczeñ o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e inne o¶wiadczenia lub dokumenty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu ePUAP.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP.
8. Z³o¿enie oferty:
a) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu.
b) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów
z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiaj±cy rekomenduje z³o¿enie oferty w formacie pdf
i podpisanie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortal.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: swidnik@lublin.lasy.gov.pl .
Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±:
• Waldemar Szaba³a, e-mail: swidnik@lublin.lasy.gov.pl – tel. 696 460 930
• Pawe³ Mazurek, e-mail: swidnik@lublin.lasy.gov.pl – tel. 660 413 288
(w godz. 8:00 – 14:00).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadle¶nictwo Krasnystaw informuje, i¿:
1. Administratorem danych osobowych osoby/osób, które realizuj± niniejsza umowê jest Nadle¶nictwo ¦widnik, zwany dalej Administratorem, tel.: (81)751 30 111, e-mail: swidnik@lublin.lasy.gov.pl
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê pod adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3. Celem przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest realizacja i wykonanie procedury przetargowej oraz zawartej umowy cywilnoprawnej.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, lub do podjêcia dzia³añ przed zawarciem umowy.
5. Administrator mo¿e przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wyst±pi.
6. Dane osobowe mog± zostaæ ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Pañstwowe, dostawcom us³ug prawnych i doradczych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ (w szczególno¶ci kancelariom prawnym), dostawcom us³ug informatycznych, podmiotom, z którymi administrator bêdzie wspó³pracowa³ w ramach umów cywilnoprawnych.
7. Dane osobowe nie s± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji miêdzynarodowej.
8. Maj± Pañstwo prawo do:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) sprostowania danych (art. 16. RODO),
3) usuniêcia danych (art. 17 RODO),
4) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
5) przenoszenia danych (art. 20 RODO),
6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
7) niepodlegania decyzjom podjêtym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).
8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzoruj±cego zgodno¶æ przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych
9. Administrator ma obowi±zek przechowywaæ dane osobowe nie d³u¿ej ni¿ w terminach przewidzianych prawem dla przedawnienia roszczeñ oraz przez okres wynikaj±cy z Zarz±dzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 18 grudnia 2014r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Pañstwowego Gospodarstwa Le¶nego Lasy Pañstwowe.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Osoba/osoby, które realizuj± niniejsza umowê, s± zobowi±zana do ich podania. Konsekwencja niepodania danych osobowych mo¿e skutkowaæ brakiem zawarcia i wykonanie umowy cywilnoprawnej.
11. Dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 598552 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa we wskazane miejsca na terenie le¶nictw Zamawiaj±cego - kruszywa drogowego o frakcjach:
- 0-63 w ilo¶ci 3600 ton
- 0-31,5 w ilo¶ci 1700 ton
- piasek w ilo¶ci 648 ton
£±cznie w ilo¶ci 5948 ton do bie¿±cych konserwacji dróg le¶nych na terenie wszystkich le¶nictw Nadle¶nictwa ¦widnik oraz jego mechaniczne wbudowaniu w istniej±ce pod³o¿e.
Dok³adna lokalizacja dostaw bêdzie wskazywana Wykonawcy na bie¿±co w trakcie realizacji niniejszego zadania.
Kruszywo powinno posiadaæ deklaracjê zgodno¶ci z norm± PN- EN 13242 lub równowa¿n±, które nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu przed rozpoczêciem dostaw.
Wbudowanie kruszywa polega na jego rozsypaniu w miejscach ubytków wskazanych przez Le¶niczego oraz utwardzeniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, od³amki, kamieñ sproszkowany, otoczaki, ¿wir, kamieñ roz³upany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i ¿wiru oraz inne kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê dwa kryteria oceny:
1) Cena – 60 %,
2) Samodzielna realizacja zamówienia – 40 %.
Przyjêta metoda przyznawania punktów – polegaæ bêdzie na ocenie ka¿dej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 punktów.
Ka¿da inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejsz± ilo¶æ punktów.
Dla kryterium „cena” zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
cena oferty z najni¿sz± cen±
------------------------------------ x 100 pkt x 0,6
cena oferty badanej
Dla kryterium „samodzielna realizacja zamówienia” oceniane bêdzie przyjêcie przez Wykonawcê zobowi±zania umownego do wykonania zamówienia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê, tj. bez udzia³u podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowi±zania oraz zasady odpowiedzialno¶ci za jego niewykonanie zosta³y opisane we wzorze umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ). We wzorze umowy zobowi±zanie do wykonania zamówienia okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê, tj. bez udzia³u podwykonawców jest okre¶lone jako „Obowi±zek Samodzielnej Realizacji”.
Wykonawca zamie¶ci informacjê o przyjêciu na siebie zobowi±zania umownego do samodzielnej realizacji zamówienia w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjêcia przez Wykonawcê zobowi±zania, o którym mowa w zdaniu poprzednim bêdzie uznane jako nieprzyjêcie takiego zobowi±zania, a Oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaci±gnie takie zobowi±zanie otrzyma 40 pkt.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Je¿eli w niniejszym postêpowaniu, nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty, ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawiaj± taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert, wybierze ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: samorealizacja zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O wykonanie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje do opisu tego warunku udzia³u w postêpowaniu ¿adnych wymagañ, poniewa¿ przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci, natomiast uprawnienia do wykonywania czynno¶ci zostan± opisane ³±cznie z warunkami dotycz±cymi osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie precyzuje do opisu tego warunku udzia³u w postêpowaniu ¿adnych wymagañ, poniewa¿ przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci, natomiast uprawnienia do wykonywania czynno¶ci zostan± opisane ³±cznie z warunkami dotycz±cymi osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiaj±cy nie precyzuje do opisu tego warunku udzia³u w postêpowaniu ¿adnych wymagañ, poniewa¿ przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania przez Wykonawcê zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej do realizacji zadania.
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
W zakresie do¶wiadczenia, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, co najmniej 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia (przez dostawê rozumie siê wykonywanie dostaw kruszywa wraz z jego wbudowaniem na podstawie 1 umowy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ (brutto) ka¿da;
W zakresie potencja³u technicznego, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje, lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:
- walcem
- rozk³adark±
- kopark±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 8 do SWZ);
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego - wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,;
5) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
6) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 7 PZP - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ).
4.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w podpunkcie:
- 2 – sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w trym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do wype³nionego formularza ofertowego nale¿y do³±czyæ: o¶wiadczenie wymienione w dziale IX ust.1wed³ug wzoru za³. nr 2 do SWZ;
o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (za³. nr 14 do SWZ);
w przypadku podpisywania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów przez inne osoby ni¿ wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, do oferty nale¿y do³±czyæ w oryginale pe³nomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza,
pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza,
informacja dot. tajemnicy przedsiêbiorstwa - pisemne uzasadnienie (je¶li dotyczy)
kosztorys ofertowy sporz±dzony wed³ug w³asnego wzoru
dowód wniesienia wadium
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego potencja³ (je¶li dotyczy wg za³±cznika nr 5 do SWZ),
o¶wiadczenie, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionych do reprezentacji podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na zasadzie okre¶lonej w art. 118 w zw. z 125 ust.5 i art. 266 PZP, o ile dotyczy,
Dokumenty sk³adane wraz z ofert±, w tym pe³nomocnictwa powinny zostaæ sporz±dzone w sposób okre¶lony w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 4.000 z³2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
2.1 pieni±dzu,
2.2 gwarancjach bankowych,
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.).
3. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony w Banku Ochrony ¦rodowisk S.A. na rachunek 14 1540 1144 2114 0002 5115 0001, z dopiskiem na przelewie: „Dostawa t³ucznia w 2022 roku”. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dowód potwierdzaj±cy wp³atê (wniesienia) wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia i pe³niæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadku powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adnia ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Nadle¶nictwo Krasnystaw.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie:- Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika (Lidera - partnera wiod±cego) i sk³adaj± pe³nomocnictwo (Lidera), z którego tre¶ci bêdzie wynika³ zakres umocowania i równocze¶nie bêdzie ono potwierdzeniem solidarnej odpowiedzialno¶ci podmiotów za realizacjê przedmiotu zamówienia. Do SWZ zosta³ do³±czony, do wykorzystania wzór pe³nomocnictwa – (za³. nr 6). Pe³nomocnictwo musi byæ zgodne z umow± konsorcjum.
- Wszystkie dokumenty oferty wspólnej, z wyj±tkiem o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i o¶wiadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, oraz informacji o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej podpisuje pe³nomocnik (Lider), natomiast w miejsce pieczêci firmy wpisuje siê nazwê np. konsorcjum. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e informacja o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, mog± byæ podpisane osobi¶cie przez wykonawcê lub w imieniu wykonawcy przez pe³nomocnika (Lidera), je¿eli zosta³ on upowa¿niony do wykonania tej czynno¶ci.
- Rozliczenie wynagrodzenia nale¿nego cz³onkom konsorcjum za wykonanie zamówienia oparte bêdzie na zasadach solidarno¶ci wierzycieli, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do spe³nienia swojego ¶wiadczenia na rzecz jednego z cz³onków konsorcjum ze skutkiem wyga¶niêcia d³ugu w stosunku do pozosta³ych cz³onków konsorcjum [solidarno¶æ wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego].
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona z pe³nomocnikiem.
- Wspólnicy spó³ki cywilnej bêd± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy, m.in. w zakresie:a) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia. Przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia mo¿e byæ spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi [tj.: intensywnymi opadami, wiatrem uniemo¿liwiaj±cymi kontynuowanie prac, temperatur± uniemo¿liwiaj±c± prowadzenie robót] lub wynikaæ z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy,
b) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie wysoko¶ci podatku VAT na dostawy objête umow±.
2. Zmiany umowy mog± byæ wprowadzane wy³±cznie na podstawie pisemnego aneksu od umowy [forma zastrze¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci].
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu z ka¿dym ³adunkiem – dokument WZ (orygina³ lub kopiê z podpisem potwierdzonym za zgodno¶æ z orygina³em wytwórcy kruszywa; na druku musi byæ podany tona¿, data i nr rej. samochodu oraz odbiorca; w przypadku dorêczenia orygina³u dokumentu WZ z kopalni, zostanie on zwrócony po zakoñczeniu dostawy) oraz uzyskaæ podpis z dat± dostawy.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zbadania dostarczonego kruszywa pod k±tem zgodno¶ci z dostarczonym certyfikatem, postanowieniami zawartej umowy i obowi±zuj±cymi normami na kruszywo, na koszt Wykonawcy.
W przypadku stwierdzenia z³ej jako¶ci kruszywa, Wykonawca ma obowi±zek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt.
Dostawa kruszywa realizowana bêdzie do wskazanego przez Zamawiaj±cego miejsca i w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego. Wykonawca musi dostarczaæ kruszywo w dni robocze. Kruszywo musi byæ dowo¿one w godzinach od 7:00 do 15:00, w ilo¶ci podanej w specyfikacji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczañskiego z podzia³em na czê¶ci
- Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-t³ocznej na ul. 100-lecia Niepodleg³o¶ci w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ci±gu autostrady A2 wraz z budow± instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzy¿owania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeñstwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowo¶ci Ko³aki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.