eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonach zimowych 2021/2022, 2022/2023 oraz 2023/2024."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
na terenie powiatu lipnowskiego
w sezonach zimowych 2021/2022, 2022/2023 oraz 2023/2024.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542872046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp_lipno@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.lipnowski.powiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
na terenie powiatu lipnowskiego
w sezonach zimowych 2021/2022, 2022/2023 oraz 2023/2024.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c6e8bb-e08a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010637/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonach zimowych 2021/2022, 2022/2023 oraz 2023/2024.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277777,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 - Trasa Nr 1
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką ŚNIEŻKA z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Lipno - Jastrzębie - Grodzeń - Kikół - Grodzeń - Makówiec - Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno - Stalmierz - - Obory - Ławki - gr. powiatu (Kobrzyniec) - Nowa Wieś - Chrostkowo - Janiszewo - przejazd drogą Nr 557 - Adamowo - Chrostkowo - Wildno - Grodzeń - Jastrzębie – Lipno (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 - Trasa Nr 2
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką ECOS z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
[Lipno - ulice: Skępska - Szkolna - Piłsudskiego - Sierakowskiego - Nieszawska - Szpital-Ośmiałowska - Wyszyńskiego - Jastrzębska - Kolankowo - Głodowo - Piątki - Wierzbick - powrót Głodowo - Kolankowo - Karnkowo - dojazd do Chodorążka - Wioska - Józefkowo - Skępe - dr. nr 10-łąkie-gr.pow.- /Rojewo/ - Krzyżówka - Sarnowo - powrót Skępe - ul. Krótka - gr. pow.- Ligowo (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 - Trasa Nr 3
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką OZ-PT5 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Radomice - (skrz. na Kłokock) - Bobrowniki - zjazd do Bobrownik - Polichnowo - Rachcinek - Witoszyn - gr. pow. - Rachcinek - Rachcin - gr. pow. - Rachcinek - Bobrowniki - Rybitwy - Wąkole - Bobrowniki - St. Bógpomóż - Bobrowniki - Gnojno - Żabieniec - Komorowo - Lipno - Maliszewo - Brzeźno - Żabieniec
(Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 - Trasa Nr 4
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko – solarką OZ-PT5 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. Min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Tłuchowo - Kłobukowo - Tłuchowo - przejazd dr. woj. Nr 541 - Turza Wilcza - Borowo - przejazd dr. woj. Nr 541 - Tłuchowo - Kamień Kmiecy - Jasień - Kamień Kmiecy - Julkowo - Małomin - Koziróg Leśny - Marianki Koziróg Leśny - Mysłakówko - Mysłakówko - przejazd dr. woj. Nr 539 - Kukowo - Boguchwała - Gorzeszyn - Obóz - Kukowo - Czermno (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5 - Trasa Nr 5
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko – solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
Lipno - Sumin - Wola - Wawrzonkowo - Wola - Trutowo - powrót Wola - Dąbrówka - Liciszewy - gr. pow. - powrót Dąbrówka - przejazd drogą woj. Nr 554 - - Kikół - Ciełuchowo - Sikórz - powrót Kikół (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 6 - Trasa Nr 6
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
Wielgie - Czarne - Suradówek - skrzyż. z dr. woj. 559 - powrót Czarne - Suszewo - powrót Czarne -Tomaszewo - Lipno - powrót Czarne - Wielgie - Tupadły - Zakrzewo - powrót Wielgie - przejazd dr. woj. nr 558 - Wylazłowo - Mokowo - Chalin - Michałkowo - Kamienica - powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Wielgie (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 7 - Trasa Nr 7
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10 t stanowią własność Wykonawcy).
Witkowo - Kłokock - powrót Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Krojczyn - Krępa -Glewo - Dyblin - przejazd dr. woj. nr 562 - Szpiegowo - Oleszno - Bętlewo - Oleszno - Wielgie - Oleszno - Złowody - Zaduszniki - skrzyż. Oleszno - Witkowo (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31745,89 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 8 - Trasa Nr 1

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Marianki - Koziróg Leśny - Mysłakówko - powrót Koziróg Leśny - Małomin - Kamień Kmiecy - Jasień - powrót Kamień Kmiecy - Wyczałkowo - Tłuchowo - powrót Kamień Kmiecy - Małomin - Marianki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 9 - Trasa Nr 2

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Tłuchowo - Kłobukowo - powrót Tłuchowo - przejazd drogą Nr 541 - Turza Wilcza - Borowo - powrót Turza Wilcza - przejazd drogą Nr 541 - Chalin - Mokowo - powrót Chalin - Michałkowo - Sobowo - powrót Chalin - Tłuchowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 10 - Trasa Nr 3

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Kochoń - Wylazłowo - powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - przejazd drogą Nr 562 - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Bachorzewo - Dobrzyń n/W Mokowo - Kochoń

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 11 - Trasa Nr 4

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Oleszno - Wielgie - powrót Oleszno - Zaduszniki - Krojczyn - przejazd drogą Nr 562 - Krojczyn - Glewo - Dyblin - powrót Glewo - Krojczyn - Zaduszniki - Złowody - Szpiegowo - powrót Złowody - Zaduszniki - Oleszno - Bętlewo - powrót Oleszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 12 - Trasa Nr 5

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Witkowo - Kłokock - Radomice - powrót Kłokock - Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Cyprianka (granica powiatu) - Zaduszniki - Wichowo- Witkowo - Złowody - powrót Witkowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 13 - Trasa Nr 6

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Suradówek - Wielgie - przejazd drogą NR 558 - Wielgie - Tupadły - Zakrzewo - powrót Wielgie - przejazd drogą nr 558 - Wielgie - Czarne - Tomaszewo - Lipno - powrót Czarne - Suszewo - powrót Czarne - Suradówek - Piątki - Wierzbick - powrót Piątki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 14 - Trasa Nr 7

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Kikół - Grodzeń - Lipno - powrót Grodzeń - Makowiec - powrót Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno - Grodzeń - Kikół - Ciełuchowo - Sikórz - powrót Kikół.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 15 - Trasa Nr 8

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Janiszewo - Chrostkowo - Wildno - Stalmierz - Obory - Ławki - Nowa Wieś - Chrostkowo - Adamowo (skrzyżowanie z drogą nr 557) - powrót - Chrostkowo - Nowa Wieś - Ławki- Obory - Stalmierz - Wildno - Chrostkowo - Janiszewo

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 16 - Trasa Nr 9

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Sumin - Lipno - przejazd drogą Nr 67 - Lipno - Ośmiałowo - Komorowo - Żabieniec - Brzeźno - powrót Żabieniec - Gnojno - powrót Żabieniec - Ośmiałowo - Lipno - Maliszewo - Brzeźno - powrót Lipno - przejazd droga Nr 67 - Lipno - Sumin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 17 - Trasa Nr 10

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Bobrowniki - Radomice - powrót Bobrowniki - Polichnowo - Winduga - (granica powiatu) - powrót Rachcin - Cyprianka - (granica powiatu) - powrót Rachcin - Bobrowniki - Rybitwy - Wąkole - powrót Rybitwy - Bobrowniki - Bógpomóż - powrót Bobrowniki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 18 - Trasa Nr 11

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Wymyślin - Dąbrówka - Liciszewy (granica powiatu) - powrót Dąbrówka - Wymyślin - Wola - Trutowo - Mazowsze - (granica powiatu) - powrót Trutowo - Wola (skrzyżowanie z droga Nr 10) - Wola - Osówka - (granica powiatu) - powrót Wola - Wymyślin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 19 - Trasa Nr 12

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Kolankowo - Głodowo - powrót Kolankowo - Józefkowo - Skępe - do skrzyżowania z droga nr 10 - ul. Krótka - Kukowo - Czermno - powrót Kukowo - Boguchwała - Gorzeszyn - Huta - powrót Boguchwała - Kukowo - Skępe

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 20 - Trasa Nr 13

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Chlebowo - Karnkowo (skrzyżowanie) - Kolankowo - powrót Karnkowo - Chodorążek - Wioska - powrót do dr. nr 10 - Łąkie - Krzyżówka - do gr. powiatu - Łąkie - Wioska - Chodorążek - Chlebowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4273,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe "SPRZEN-HEN "Henryk Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931268571

7.3.3) Ulica: Kolankowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 2 nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę ,której cena przewyższa środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zadania

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe" SPRZEN-HEN " Henryk Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931268571

7.3.3) Ulica: Kolankowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU " MARDAR DARIUSZ ZAWULEWSKI" Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660316390

7.3.3) Ulica: Witkowo 50

7.3.4) Miejscowość: Wielgie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-603

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "MARDAR DARIUSZ ZAWULEWSKI" Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660316390

7.3.3) Ulica: Witkowo 50

7.3.4) Miejscowość: Wielgie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-603

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usługowy -Andrzej Sieradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881006023

7.3.3) Ulica: Ul.Botaniczna 6

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "TRANS MOTO" Janusz Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931033017

7.3.3) Ulica: ul.Ogrodowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kikół

7.3.5) Kod pocztowy: 87-620

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU 'TRANS- MOTO" Janusz Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931033017

7.3.3) Ulica: ul.Ogrodowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kikół

7.3.5) Kod pocztowy: 87-620

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Treść złożonej oferty w zadaniu nr 16 oaz zadaniu nr 18 nie jest zgodna z warunkami zamówienia, ponieważ w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym formularz ofertowy brakuje strony nr 3.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę ,której cena przewyższa środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania nr 17

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Treść złożonej oferty w zadaniu nr 16 oaz zadaniu nr 18 nie jest zgodna z warunkami zamówienia, ponieważ w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym formularz ofertowy brakuje strony nr 3.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe "SPRZEN-HEN" Henryk Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931268571

7.3.3) Ulica: Kolankowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe "SPRZEN-HEN" Henryk Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931268571

7.3.3) Ulica: Kolankowo 20

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.