Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255468/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną
(system OPTIMED NXT)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cepelek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cepelek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną(system OPTIMED NXT)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16389d05-091b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038879/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 wsparcie techniczne do oprogramowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/CWPL/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 318000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną (system OPTIMED NXT) na 12 miesięcy od podpisania umowy.
2. Wszelkie definicje pojęć i opis sposobu realizowania zadań oraz rozwinięcie poniższych zapisów znajdują się we wzorze umowy Załącznik nr 4 do SWZ
3. Wykonawca zapewni gotowość serwisową wykonywania usług w zakresie:
1) sprawowania Opieki Informatycznej,
2) Serwisu Oprogramowania
3) Doradztwa
4) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania.
4. W ramach sprawowania Opieki Informatycznej Wykonawca zapewni:
1) definiowanie i tworzenie raportów w razie potrzeb Zamawiającego
2) realizację aktualizacji Oprogramowania innych producentów (oprogramowanie systemowe, wirtualizacyjne, motor bazy danych, oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i inne wykorzystywanego na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (w ramach posiadanych przez Zamawiającego uprawnień, wynikających z posiadanej licencji), w tym niezwłocznej aktualizacji w zakresie udostępnianych przez producentów poprawek krytycznych,
3) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie niezbędnej rekonfiguracji Oprogramowanie innych producentów i platformy narzędziowej (w tym odnawiania licencji) wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania, w tym w zakresie monitorowania wykorzystania zasobów dyskowych (realizacja, w przypadku problemów lokalnych administratorów),
4) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie rozwiązywania problemów z Oprogramowaniem innych producentów i platformą narzędziową wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (realizacja w przypadku problemów lokalnych administratorów),
5) wsparcie terminowej aktualizacji słowników, których aktualizacja jest niezbędna ze względu na nowe uwarunkowania formalno-prawne, np. słowniki: podziału terytorialnego (TERYT), rozpoznań icd10, procedur medycznych icd9 itp. (realizacja dla słowników, których aktualizacja przez lokalnych administratorów nie jest możliwa),
6) wsparcie przy usuwaniu błędnych wpisów generowanych przez Zamawiającego, tj. działanie umożliwiające usunięcie powstałych błędów, w tym - gdy to jest technicznie możliwe - masowe usunięcie błędów tego samego rodzaju, których ręczne usuwanie jest czasochłonne dla operatora lub administratora (realizacja w przypadkach, gdy lokalni użytkownicy i administratorzy nie mogą dokonać tych czynności samodzielnie),
7) realizację w przypadku konieczności awaryjnego odtwarzania środowiska i/lub danych,
8) realizację z instruktażem dla lokalnych administratorów w zakresie okresowego (raz na rok) testowego odtwarzania środowiska .
5. W ramach Serwisu Oprogramowania, z wykorzystaniem Zdalnego dostępu zapewnianego przez Zamawiającego Wykonawca zapewni:
1) diagnozę Nieprawidłowości Oprogramowania;
2) usuwanie Nieprawidłowości Oprogramowania;
3) usuwanie skutków Nieprawidłowości Oprogramowania;
4) usuwanie niespójności baz danych będących wynikiem Nieprawidłowości Oprogramowania;
5) wskazywanie rozwiązań zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Oprogramowania.
W przypadku wystąpienia Awarii Krytycznej, w sytuacji, gdy nie jest możliwe świadczenie Serwisu Oprogramowania przez Zdalny Dostęp, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Serwisu Oprogramowania bezpośrednio w Miejscu Instalacji lub w Miejscu Eksploatacji, przy czym czas naprawy przy wystąpieniu Awarii Krytycznej zostanie ustalony każdorazowo przez Strony.
Wykonawca gwarantuje następujące maksymalne Czasy Reakcji i Naprawy przez Zdalny Dostęp (skrócenie czasów - stanowią kryteria oceny oferty):
Czas Reakcji Czas Naprawy
Awaria Krytyczna (24/7/365) Niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 2 godziny (w tym bez Zdalnego Dostępu) Nie dłużej niż 3 godziny
Błąd Nie dłużej niż Godziny Robocze Nie dłużej niż 4 Dni Robocze
Utrudnienie Nie dłużej niż Dzień Roboczy Nie dłużej niż 30 dni
6. W ramach doradztwa Wykonawca zapewni współdziałanie Wykonawcy z Zamawiającym w pracach związanych z analizą problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą Oprogramowania oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów, w tym w szczególności udzielanie porad i wskazówek w zakresie:
1) konstruowania zapytań do bazy danych wykonywanych "ad hoc" przez administratorów systemu,
2) optymalnej konfiguracji Oprogramowania Narzędziowego w zakresie wymaganym przez Oprogramowanie,
3) przeprowadzenia procesów archiwizacji danych,
4) zmian polegających na wprowadzeniu Nowej Platformy Eksploatacyjnej Oprogramowania,
5) organizacji procesów przetwarzania danych przez Oprogramowanie,
6) właściwego wykorzystania mechanizmów parametryzowania i definiowania Oprogramowania,
7) opiniowania przydatności i możliwości wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych,
8) możliwości dostosowania Oprogramowania do planowanych zmian wewnętrznych przepisów Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania Oprogramowania.
7. W ramach Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania Wykonawca zapewni:
1) informowanie Zamawiającego o Nowych Wydaniach,
2) dostarczanie Nowych Wydań wraz z aktualną Dokumentacją,
3) instalację Nowych Wydań,
4) dostarczenie Zamawiającemu aktualnej Dokumentacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów Narodowego Funduszu Zdrowia niosących konieczność wprowadzenia zmian w Oprogramowaniu, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić te zmiany i wykonać związane z tym niezbędne czynności, mające na celu dostosowanie Oprogramowania do zmienionych i obowiązujących przepisów prawnych,
w szczególności przepisów NFZ.
Wykonawca będzie instalował Nowe Wydania w godzinach 6:00 – 6:45 po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Instalacja nowych wydań w innym godzinach niż wskazane wyżej może być realizowana wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
1) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym przy pracach prowadzonych nad rozwojem Oprogramowania w zakresie:
1) planowania rozwoju Oprogramowania,
2) technicznych aspektów rozwiązań wprowadzanych w Nowych Wydaniach,
3) zasięgania opinii o sposobie komunikacji z Użytkownikiem w Oprogramowaniu,
4) optymalizowania algorytmów przetwarzania danych,
5) uwzględniania w planach rozwoju Oprogramowania uwag Zamawiającego w zakresie modyfikacji istniejących funkcji Oprogramowania;
6) analizy i zmian w konfiguracji systemu zarządzania bazą danych.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMARCH S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406
7.3.3) Ulica: 6770065406
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowej wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce"
- Dostawa Oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
- Przedłużenie licencji Microsoft EES na oprogramowanie Office 365 A3 i EMS A5, przedłużenie licencji na systemy operacyjne Windows Server Datacenter; Windows Server Standard i wsparcie techniczne
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Subskrypcja oprogramowania do wirtualizacji na okres 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.