Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270134/01 - Wynik z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną
(system OPTIMED NXT)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cepelek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną
(system OPTIMED NXT)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16389d05-091b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038879/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 wsparcie techniczne do oprogramowań
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cepelek.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cepelek.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://cepelek.ezamawiajacy.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://cepelek.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 19. Ochrona danych osobowych
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78;
b) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78 lub pocztą elektroniczną na adres: iod@cepelek.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy a w przypadku postępowań finansowanych ze środków pozabudżetowych - okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
h) każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu* do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Prawo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego.
2) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający bezpośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3) Wykonawca poprzez fakt złożenia oferty oświadcza, że posiada prawo do przetwarzania i udostępnienia Zamawiającemu danych osobowych osób, których dane zamieścił
w dokumentach składanych przy ubieganiu się oraz przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
5) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy Pzp oraz przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/CWPL/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną (system OPTIMED NXT) na 12 miesięcy od podpisania umowy.
2. Wszelkie definicje pojęć i opis sposobu realizowania zadań oraz rozwinięcie poniższych zapisów znajdują się we wzorze umowy Załącznik nr 4 do SWZ
3. Wykonawca zapewni gotowość serwisową wykonywania usług w zakresie:
1) sprawowania Opieki Informatycznej,
2) Serwisu Oprogramowania
3) Doradztwa
4) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania.
4. W ramach sprawowania Opieki Informatycznej Wykonawca zapewni:
1) definiowanie i tworzenie raportów w razie potrzeb Zamawiającego
2) realizację aktualizacji Oprogramowania innych producentów (oprogramowanie systemowe, wirtualizacyjne, motor bazy danych, oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i inne wykorzystywanego na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (w ramach posiadanych przez Zamawiającego uprawnień, wynikających z posiadanej licencji), w tym niezwłocznej aktualizacji w zakresie udostępnianych przez producentów poprawek krytycznych,
3) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie niezbędnej rekonfiguracji Oprogramowanie innych producentów i platformy narzędziowej (w tym odnawiania licencji) wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania, w tym w zakresie monitorowania wykorzystania zasobów dyskowych (realizacja, w przypadku problemów lokalnych administratorów),
4) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie rozwiązywania problemów z Oprogramowaniem innych producentów i platformą narzędziową wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (realizacja w przypadku problemów lokalnych administratorów),
5) wsparcie terminowej aktualizacji słowników, których aktualizacja jest niezbędna ze względu na nowe uwarunkowania formalno-prawne, np. słowniki: podziału terytorialnego (TERYT), rozpoznań icd10, procedur medycznych icd9 itp. (realizacja dla słowników, których aktualizacja przez lokalnych administratorów nie jest możliwa),
6) wsparcie przy usuwaniu błędnych wpisów generowanych przez Zamawiającego, tj. działanie umożliwiające usunięcie powstałych błędów, w tym - gdy to jest technicznie możliwe - masowe usunięcie błędów tego samego rodzaju, których ręczne usuwanie jest czasochłonne dla operatora lub administratora (realizacja w przypadkach, gdy lokalni użytkownicy i administratorzy nie mogą dokonać tych czynności samodzielnie),
7) realizację w przypadku konieczności awaryjnego odtwarzania środowiska i/lub danych,
8) realizację z instruktażem dla lokalnych administratorów w zakresie okresowego (raz na rok) testowego odtwarzania środowiska .
5. W ramach Serwisu Oprogramowania, z wykorzystaniem Zdalnego dostępu zapewnianego przez Zamawiającego Wykonawca zapewni:
1) diagnozę Nieprawidłowości Oprogramowania;
2) usuwanie Nieprawidłowości Oprogramowania;
3) usuwanie skutków Nieprawidłowości Oprogramowania;
4) usuwanie niespójności baz danych będących wynikiem Nieprawidłowości Oprogramowania;
5) wskazywanie rozwiązań zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Oprogramowania.
W przypadku wystąpienia Awarii Krytycznej, w sytuacji, gdy nie jest możliwe świadczenie Serwisu Oprogramowania przez Zdalny Dostęp, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Serwisu Oprogramowania bezpośrednio w Miejscu Instalacji lub w Miejscu Eksploatacji, przy czym czas naprawy przy wystąpieniu Awarii Krytycznej zostanie ustalony każdorazowo przez Strony.
Wykonawca gwarantuje następujące maksymalne Czasy Reakcji i Naprawy przez Zdalny Dostęp (skrócenie czasów - stanowią kryteria oceny oferty):
Czas Reakcji Czas Naprawy
Awaria Krytyczna (24/7/365) Niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 2 godziny (w tym bez Zdalnego Dostępu) Nie dłużej niż 3 godziny
Błąd Nie dłużej niż Godziny Robocze Nie dłużej niż 4 Dni Robocze
Utrudnienie Nie dłużej niż Dzień Roboczy Nie dłużej niż 30 dni
6. W ramach doradztwa Wykonawca zapewni współdziałanie Wykonawcy z Zamawiającym w pracach związanych z analizą problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą Oprogramowania oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów, w tym w szczególności udzielanie porad i wskazówek w zakresie:
1) konstruowania zapytań do bazy danych wykonywanych "ad hoc" przez administratorów systemu,
2) optymalnej konfiguracji Oprogramowania Narzędziowego w zakresie wymaganym przez Oprogramowanie,
3) przeprowadzenia procesów archiwizacji danych,
4) zmian polegających na wprowadzeniu Nowej Platformy Eksploatacyjnej Oprogramowania,
5) organizacji procesów przetwarzania danych przez Oprogramowanie,
6) właściwego wykorzystania mechanizmów parametryzowania i definiowania Oprogramowania,
7) opiniowania przydatności i możliwości wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych,
8) możliwości dostosowania Oprogramowania do planowanych zmian wewnętrznych przepisów Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania Oprogramowania.
7. W ramach Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania Wykonawca zapewni:
1) informowanie Zamawiającego o Nowych Wydaniach,
2) dostarczanie Nowych Wydań wraz z aktualną Dokumentacją,
3) instalację Nowych Wydań,
4) dostarczenie Zamawiającemu aktualnej Dokumentacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów Narodowego Funduszu Zdrowia niosących konieczność wprowadzenia zmian w Oprogramowaniu, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić te zmiany i wykonać związane z tym niezbędne czynności, mające na celu dostosowanie Oprogramowania do zmienionych i obowiązujących przepisów prawnych,
w szczególności przepisów NFZ.
Wykonawca będzie instalował Nowe Wydania w godzinach 6:00 – 6:45 po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Instalacja nowych wydań w innym godzinach niż wskazane wyżej może być realizowana wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
1) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym przy pracach prowadzonych nad rozwojem Oprogramowania w zakresie:
1) planowania rozwoju Oprogramowania,
2) technicznych aspektów rozwiązań wprowadzanych w Nowych Wydaniach,
3) zasięgania opinii o sposobie komunikacji z Użytkownikiem w Oprogramowaniu,
4) optymalizowania algorytmów przetwarzania danych,
5) uwzględniania w planach rozwoju Oprogramowania uwag Zamawiającego w zakresie modyfikacji istniejących funkcji Oprogramowania;
6) analizy i zmian w konfiguracji systemu zarządzania bazą danych.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, czyli temu, który otrzyma najwyższą łączną wartość punktową
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (wzór zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ)
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
4) Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w przepisie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych w postaci: pisemnej zgody autorów oprogramowania (OptiMED NXT) na wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych w postaci: pisemnej zgody autorów oprogramowania (OptiMED NXT) na wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja lub inne).1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru Zamawiającego: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac realizowanych przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu.
5) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IX pkt I ust. 2 (prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy).
7) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy).
8) Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez Strony. Zmiany te nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza:a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, zmianę konta bankowego itp.,
b) zmianę wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług (w takim przypadku wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, natomiast zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości);
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 46)
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
2. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie ust. 1 lit. b pkt 2 - 4 nie może przekroczyć 20000,00 złotych brutto w całym okresie trwania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-20 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cepelek.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na użytkownika)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.