Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255158/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
54-P-24 Wywóz i utylizacja odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.luks@szpital4.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
54-P-24 Wywóz i utylizacja odpadów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf128f5-e784-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54-P-24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych wytwarzanych przez zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie następujących usług:
2.1. odbiór odpadów z miejsca ich magazynowania wraz z załadunkiem do samochodu wykonawcy
2.2. transport odpadów do miejsca ich utylizacji
2.3. utylizacja odpadów
2.4. zaopatrzenie zamawiającego w pojemniki do przechowywania odpadów (w pomieszczeniach magazynowania odpadów we wszystkich lokalizacjach)
3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
- ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2022r. poz. 699, z późniejszymi zmianami),
- ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022r. poz. 2147, z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016r. poz. 1742, z późniejszymi zmianami),
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych
(Dz. U. z 2021r. poz. 2245),
oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego odpowiednimi dla przedmiotu zamówienia.
4. Rodzaje odpadów objętych świadczeniem usług, według katalogu odpadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.
z 2020r. poz. 10):
- 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)
- 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03)
- 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82
- 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy)
- 18 01 06* - Chemikalia i odczynniki, zawierające substancje niebezpieczne
- 18 01 07 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
- 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08
*) odpady niebezpieczne)
5. Całkowita szacunkowa ilość odpadów wytworzonych w okresie obowiązywania umowy:
- odpady medyczne (kody 18 01) - 170 000 kg (138,66 Mg); ~ 14 167 kg/m-c
6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów:
- z lokalizacji ul. Kościuszki 29 - codziennie (dni robocze - poniedziałek ÷ piątek), w godzinach 7 00 ÷ 14 00,
- z lokalizacji ul. Zygmunta Starego 20 - 3 razy w tygodniu (dni robocze - poniedziałek, środa, piątek),w godzinach 7 00 ÷ 14 00.
Odbiór odpadów winien odbywać się w obecności przedstawiciela zamawiającego lub osoby upoważnionej.
7. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny do zaopatrzenia zamawiającego w odpowiednią ilość pojemników do przechowywania odpadów medycznych i spożywczych w magazynach odpadów.
Przewidywana ilość pojemników:
- ul. Kościuszki 29 - 9 pojemników 1 100 l, 1 pojemnik 120 l
- ul. Zygmunta Starego 20 - 7 pojemników 1 100 l, 2 pojemniki 120 l
Przewidywana ilość pojemników została wskazana na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy. Faktyczna ilość odpadów, a więc i ilość pojemników jest uzależniona od ilości hospitalizowanych pacjentów i wykonywanych procedur.
Pojemniki stanowią własność wykonawcy przez cały czas obowiązywania umowy. Pojemniki muszą być utrzymywane przez wykonawcę w należytym stanie technicznym i sanitarnym.
Odbiór odpadów powinien następować poprzez zabranie pełnego pojemnika i pozostawienie pustego - czystego, odkażonego i w dobrym stanie technicznym (nie uszkodzony). Zamawiający dopuszcza możliwość opróżniania pojemników na miejscu pod warunkiem pozostawienia pojemników czystych i odkażonych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia pojemnika - wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na inny sprawny technicznie.
8. Transport odpadów od zamawiającego do miejsca utylizacji winien być wykonywany przy pomocy samochodów dostosowanych do transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, wyposażonych i oznakowanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r .
Wykonawca winien posiadać zezwolenie odpowiednich organów do zbierania i transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów w zakładzie posiadającym odpowiednie zezwolenie do prowadzenia tego rodzaju działalności.
Wykonawca, jeżeli nie jest właścicielem zakładu, powinien posiadać umowę z zakładem utylizującym odpady na utylizację odpadów wytwarzanych przez zamawiającego.
Lokalizacja zakładu w stosunku do miejsca wytwarzania odpadów powinna być zgodna z zapisami ustawy o odpadach.
10. Rozliczanie realizacji umowy i wynagrodzenie za wykonane usługi następować będzie
w systemie miesięcznym, według cen jednostkowych określonych w wybranej ofercie i faktycznie wykonanych usług.
11. Szczegółowe warunki realizacji i rozliczania niniejszego zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1083240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1083240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1083240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sarpi Dąbrowa Górnicza Sp z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remondis Medison Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1083240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.