Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190830/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg w Gminie Radłów:
1. Remont drogi gminnej nr 200185K w km od 0+000 do km 0+526 w miejscowości Niwka,
2. Remont drogi gminnej nr 200172K (ul. Nowy Świat dz. 1074 ; ul. Wiejska dz. 1077)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmianaradlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umradlow,m,342808,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg w Gminie Radłów:1. Remont drogi gminnej nr 200185K w km od 0+000 do km 0+526 w miejscowości Niwka,
2. Remont drogi gminnej nr 200172K (ul. Nowy Świat dz. 1074 ; ul. Wiejska dz. 1077)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-280fb2cc-1c88-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004228/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 1. Remont drogi gminnej nr 200185K w km od 0+000 do km 0+526 w miejscowości Niwka, Gmina Radłów
1.1.8 2. Remont drogi gminnej nr 200172K ul. Nowy Świat - Wiejska (ul. Nowy Świat dz. nr 1074 dł. 460m; ul. Wiejska dz. nr 1077 dł. 189m)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.22.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 458431,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 1 zamówienia pn. Remont drogi gminnej nr 200185K w km od 0+000 do km 0+526 w miejscowości Niwka, Gmina Radłów. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni jezdni wraz
z wyrównaniem jej krawędzi poprzez wykonanie dwóch warstw bitumicznych tj. warstwy wyrównawczej gr. średniej 4 cm i ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm na szerokości od 2,45 do 4,20m. Dodatkowo w ramach przedmiotowego zgłoszenia remontowane będą pobocza o szerokości 0,50 m z mieszanek
z kruszyw łamanych o gr 15 cm. Z uwagi na odkształcenia w prawej krawędzi jezdni w ramach remontu należy wbudować na głębokości 30 cm nowe warstwy konstrukcyjne jezdni, celem zapewnienia trwałości przedmiotu zamówienia. Odwodnienie terenu przedmiotowej inwestycji pozostaje bez zmian w odniesieniu do stanu istniejącego. Jest ono zapewnione poprzez spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni.
Ponadto w skład części 1 zamówienia wchodzi następujący zakres robót:
Roboty przygotowawcze,
Roboty remontowe na jezdni,
Remont istniejącej podbudowy jezdni - naprawa krawędzi jezdni na szerokości średniej 0,50 m,
Pobocze,
Regulacja wysokościowa pokryw studzienek podziemnych,
Docelowa organizacja ruchu,
Wykonanie i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający),
• Część 1 zamówienia współfinansowana jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
• Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład części 1 zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.1 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5.1 do SWZ,
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 4.1 do SWZ
4) W projektowanych postanowienia umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 4) ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót i posiada on w tym względzie charakter pomocniczy.
5) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu wchodzących w skład w/w dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
6) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego dla każdej części odrębnie w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiar robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
Uwagi końcowe dotyczy każdej części zamówienia:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/.
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 240464,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 2 zamówienia pn. Remont drogi gminnej nr 200172K ul. Nowy Świat - Wiejska (ul. Nowy Świat dz. nr 1074 dł. 460m; ul. Wiejska dz. nr 1077 dł. 189m). ul. Nowy Świat dz. nr 1074 dł. 460m:
• Przygotowanie nawierzchni:
Mechaniczne ścinanie poboczy,
Frezowanie nawierzchni,
• Nawierzchnia bitumiczna
Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową pod warstwę wiążącą,
Wyrównanie istniejącej nawierzchni poprze ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej,
Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną,
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm – warstwa ścieralna.
• Remont drogi nie spowoduje zmiany klasy drogi,
• Zakres robót prowadzony będzie w pasie drogowym,
• Nie występują kolizje z sieciami teletechnicznymi, energetycznymi gazowymi,
• Zakres robót uzgodniono pod względem sieci wod-kan.
• W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót (faktycznie zajmowanej strefy robót) i prowadzenia stałej kontroli oznakowania,
likwidacji oznakowania po wykonaniu zamówienia.
ul. Wiejska dz. nr 1077 dł. 189m:
• Przygotowanie nawierzchni:
Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 20 cm,
• Nawierzchnia bitumiczna:
Wyrównanie bieżącej nawierzchni betonem asfaltowym,
Naprawa uszkodzonych krawędzi jezdni,
Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową pod warstwę wiążącą,
Wyrównanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm,
Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną,
Wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm, regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych.
• Remont drogi nie spowoduje zmiany klasy drogi,
• Zakres robót prowadzony będzie w pasie drogowym,
• Nie występują kolizje z sieciami teletechnicznymi, energetycznymi gazowymi,
• Zakres robót uzgodniono pod względem sieci wod-kan.
• W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót (faktycznie zajmowanej strefy robót) i prowadzenia stałej kontroli oznakowania,
likwidacji oznakowania po wykonaniu zamówienia.
• Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład części 2 zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.2 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5.2 do SWZ,
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 4.2 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
4) W projektowanych postanowienia umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 4) ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót i posiada on w tym względzie charakter pomocniczy.
5) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu wchodzących w skład w/w dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
6) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego dla każdej części odrębnie w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiar robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
Uwagi końcowe dotyczy każdej części zamówienia:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/.
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 217967,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274604,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306155,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274604,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-21-75-948
7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przygotowawcze, ziemne, regulacje studzienek, oznakowanie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274604,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282610,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295030,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282610,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Mielcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817 18 39 280
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 6a
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót z wyłączeniem robót bitumicznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W MIELCU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W MIELCU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282610,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADŁÓW
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.