Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219535/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej - I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej - I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25e023b0-d48c-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021547/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/32/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 55097,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw komputerowy - Dział Gospodarczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 6600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy komputerowe - Dział Zamówień Publicznych - 2 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 8100 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podzespoły komputerowe - Katedra Biotechnologii i Bioinformatyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 568 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podzespoły komputerowe - Katedra Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 228 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Katedra Chemii Nieorganicznej i Analitycznej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30231300-0 - Monitory ekranowe
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 3641 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor I - Dom Studencki "Nestor" - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 650 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor II - Dom Studencki "Nestor" - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 650 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria komputerowe - Biuro Promocji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 1425 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw komputerowy - Katedra Mechaniki Stosowanej i Robotyki - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 7603 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw komputerowy - Dziekanat WEiI - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Katedra Mechaniki Konstrukcji - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 610 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Katedra Metrologii i Systemów Diagnostycznych - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Biuro ds. Socjalnych i Bytowych - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Dział Gospodarczy - rejon 3 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30231300-0 - Monitory ekranowe
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 1220 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Dział ds. Dorobku Naukowego - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 2800 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Katedra Awioniki i Sterowania - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 1300 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Dział Gospodarczy - rejon 1 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 1400 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor - Dział Inwestycji i Remontów - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6054 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6054 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6054 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-10-13-272
7.3.3) Ulica: Legionów
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6054 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-000-01-78
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-000-01-78
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-10-13-272
7.3.3) Ulica: Legionów
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3615 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3719 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3615 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-000-01-78
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3615 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1355,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1573,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1355,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-10-13-272
7.3.3) Ulica: Legionów
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1355 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-10-13-272
7.3.3) Ulica: Legionów
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-000-01-78
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7020 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-000-01-78
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1587 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2010 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1587 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1587 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2796 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2796 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2796 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1343 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-000-01-78
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1058 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1058 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1058 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Tech Jacek Sójka sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-26-80-876
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń na potrzeby Urzędu Gminy
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta Ząbki
- Zakup różnego sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.