Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118522/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00123848/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00305900/01 - Wynik z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126344266
1.5.8.) Numer faksu: 126335294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d5d2230-ba21-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025496/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pierwszego wyposażenia - postępowanie: "Przebudowa budynku Siłowni w ZSRCKU w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) - Działanie: 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118522/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIR.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349763,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240081,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112300-1 - Przegrody
4.5.5.) Wartość części: 83653,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12971,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
4.5.5.) Wartość części: 889,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151100-6 - Stojaki
4.5.5.) Wartość części: 160,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872400-5 - Sól
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
44613500-5 - Pojemniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 2095,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 1104,61 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03322300-5 - Konie
4.5.5.) Wartość części: 2194,07 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra
4.5.5.) Wartość części: 576,69 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34150000-3 - Symulatory
4.5.5.) Wartość części: 4924,53 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 33166,96 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191110-9 - Autoklawy
4.5.5.) Wartość części: 4975,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 3607,13 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 6086,72 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434500-1 - Analizatory biochemiczne
4.5.5.) Wartość części: 9030,81 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
4.5.5.) Wartość części: 6123,54 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168100-6 - Endoskopy
4.5.5.) Wartość części: 28967,15 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1108,56 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1020,86 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 12878,05 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9500,38 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
4.5.5.) Wartość części: 7737,11 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
4.5.5.) Wartość części: 1284,28 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 1172,14 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 4850,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187698,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187698,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDUO Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772442557
7.3.3) Ulica: Z. Miłkowskiego 3/301
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187698,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Mieszka I 6a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8265,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Mieszka I 6a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Mieszka I 6a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17426,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Mieszka I 6a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Mieszka I 6a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT Paweł Kalita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131004652
7.3.3) Ulica: Rejtana 8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w cz.11 , ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w cz. 15 zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w cz. 16 zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2036,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2036,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2036,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Głowacki-VET Agata Głowacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251637224
7.3.3) Ulica: Akacjowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bukowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 92-701
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2036,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2348,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2348,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Głowacki- VET Agata Głowacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251637224
7.3.3) Ulica: Akacjowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bukowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 92-701
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2348,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Mieszka I 6a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w cz. 20 zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w cz. 21 zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w cz. 23 zamówienia zdecydował się nie podpisywać umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w cz. 24 zamówienia zdecydował się nie podpisywać umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Zakup wiertarki ortopedycznej z oprzyrządowaniem na potrzeby Bloku Operacyjnego - Ortopedia
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
więcej: Konie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.