Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118522/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00123848/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00270633/01 - Wynik z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126344266
1.5.8.) Numer faksu: 126335294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d5d2230-ba21-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025496/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pierwszego wyposażenia - postępowanie: "Przebudowa budynku Siłowni w ZSRCKU w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) - Działanie: 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118522/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIR.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349763,92 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240081,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112300-1 - Przegrody
4.5.5.) Wartość części: 83653,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12971,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
4.5.5.) Wartość części: 889,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151100-6 - Stojaki
4.5.5.) Wartość części: 160,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872400-5 - Sól
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
44613500-5 - Pojemniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 2095,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 1104,61 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03322300-5 - Konie
4.5.5.) Wartość części: 2194,07 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra
4.5.5.) Wartość części: 576,69 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34150000-3 - Symulatory
4.5.5.) Wartość części: 4924,53 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 33166,96 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191110-9 - Autoklawy
4.5.5.) Wartość części: 4975,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 3607,13 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 6086,72 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434500-1 - Analizatory biochemiczne
4.5.5.) Wartość części: 9030,81 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
4.5.5.) Wartość części: 6123,54 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168100-6 - Endoskopy
4.5.5.) Wartość części: 28967,15 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1108,56 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1020,86 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 12878,05 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9500,38 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
4.5.5.) Wartość części: 7737,11 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
4.5.5.) Wartość części: 1284,28 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 1172,14 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 4850,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9557,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9557,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9557,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349
7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-525
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9557,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2066,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349
7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-525
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2066,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6127,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6127,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6217,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGERTON sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482773837
7.3.3) Ulica: Legnicka 21
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-811
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6127,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpha Diagnostics Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103095
7.3.3) Ulica: Taśmowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Dostawa Zestawu CHIR - WOFiTM/30/2025/TP
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Andrychowie
więcej: Konie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.