Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271976/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00342532/01 - Wynik z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ
I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU I ŁAŃCUCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ
I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU I ŁAŃCUCIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb66c681-08d9-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu /Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa Gmina Łańcut/, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@gminalancut.pl lub e.balawejder@gminalancut.pl, m.kluz@gminalancut.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny RODO Zamawiający realizuje w dokumentach zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE
1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 1 - Trasa 1 - Cierpisz – Kosina – Laszczyny - Leżajsk (Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy, Laszczyny 75A, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 76, 37-300 Leżajsk) - ok. 60 km.
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia dla każdej trasy polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE
1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 2 - Trasa 2 – Handzlówka – Kraczkowa – Rzeszów – Mrowla (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Mrowli, 35-054 Mrowla 79c) ok. 60 km.
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia dla każdej trasy polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE
1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 3 - Trasa 3 – Sonina - Wysoka – Kraczkowa – Rzeszów (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1,) ok. 32 km.
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia dla każdej trasy polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE
1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 4 - Trasa 4 – Rogóżno - Łańcut (Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łańcucie ul. 29 listopada 21 37-100 Łańcut, Przedszkole Specjalne Niebieska Kraina, ul. Cetnarskiego 8, 37-100 Łańcut ) ok. 15 km
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia dla każdej trasy polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne /rok produkcji pojazdów/
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; wyrażające się posiadaniem aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w realizacji zamówienia tj. dowozie dzieci do placówki oświatowej wykonywanym przez co najmniej 6 m-cy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. /dla każdej trasy/
b) dysponuje lub będzie dysponował:
- co najmniej jednym pojazdem /dla danej trasy/ dopuszczonym do ruchu i do przewozu osób, pojazd musi posiadać pasy bezpieczeństwa oraz liczbę miejsc odpowiednią do ilości dzieci na danej trasie, a w przypadku trasy Nr 1 pojazd powinien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia:
- w którym upływa termin składania ofert;
- złożenia podmiotowego środka dowodowego, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 Pzp.
b) dysponuje lub będzie dysponował:
- osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował osobą/ opiekunem /na daną trasę/ posiadającym ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Funkcji opiekuna, nie może sprawować kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji.
2) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (Zał. Nr 6 do SWZ)
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (Zał. Nr 7 do SWZ)
4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. Wykazu pojazdów wraz z ich charakterystyką w szczególności zawierającą następujące informacje: marka, rok produkcji, data ważności przeglądu technicznego, ilość miejsc siedzących, informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami ( Zał. Nr 8 do SWZ );
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
INNE DOKUEMNTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415)1) Formularz ofertowy,
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
OFERTY WSPÓLNE1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję.
8. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w dokumentach zamówienia i projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Gmina Łańcut) i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.