Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00270665/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00271976/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ
I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU I ŁAŃCUCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁI OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU I ŁAŃCUCIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb66c681-08d9-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270665/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 1 - Trasa 1 - Cierpisz – Kosina – Laszczyny - Leżajsk (Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy, Laszczyny 75A, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku ul. Mickiewicza 76, 37-300 Leżajsk) - ok. 60 km.
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 178015,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 2 - Trasa 2 – Handzlówka – Kraczkowa – Rzeszów – Mrowla (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Mrowli, 35-054 Mrowla 79c) ok. 60 km.
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 161832,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 3 - Trasa 3 – Sonina - Wysoka – Kraczkowa – Rzeszów (Zespół Szkół Specjalnych w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1,) ok. 32 km.
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 86310,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY ŁAŃCUT DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW REWALIDACYJNO – EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZYCH W RZESZOWIE, MROWLI, LASZCZYNACH, LEŻAJSKU i ŁAŃCUCIE1. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Łańcut do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych w Rzeszowie, Mrowli, Laszczynach, Leżajsku i Łańcucie w roku 2022 i 2023, które obowiązek szkolny, obowiązek nauki realizują w ośrodkach, szkołach (placówkach oświatowych) dostosowanych do ich niepełnosprawności.
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych na następujących trasach i zgodnie z tym zamówienie zostało podzielone na następujące Części/Trasy.
CZĘŚĆ 4 - Trasa 4 – Rogóżno - Łańcut (Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łańcucie ul. 29 listopada 21 37-100 Łańcut, Przedszkole Specjalne Niebieska Kraina, ul. Cetnarskiego 8, 37-100 Łańcut ) ok. 15 km
Lista z wykazem dowożonych uczniów na poszczególnych trasach stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.
3. Dzieci mają być dowożone zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2022 i 2023 najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych odwożone ze szkoły do domu.
4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów/tras mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz uwzględnienie następujących założeń:
a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym czy przedszkolnym planem nauczania,
b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania,
c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.
5. Do realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków rewalidacyjno - edukacyjno - wychowawczych Wykonawca zabezpieczy pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a w przypadku Trasy Nr 1 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, wyposażone w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich.
6. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o standardzie nie gorszym niż dotychczasowy pojazd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
7. Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega, że opiekunem nie może być kierowca pojazdu, którym dowożone są dzieci.
9. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych to w szczególności:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe, w drodze z domu do szkoły/ ośrodka i z powrotem,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu,
- dopilnowanie aby dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna i przez pracownika szkoły, ośrodka.
10. Warunki realizacji zamówienia:
10.1. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym.
10.2. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób.
10.3. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
10.4. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Pojazd do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający transport wózków inwalidzkich oraz oznakowany z przodu i z tyłu symbolem: „przejazd osób niepełnosprawnych”.
10.5. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć:
- brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczną środka transportu oraz przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych, stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami.
- w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez pracowników Wykonawcy zatrudnionych kierowców i opiekunów realizujących przedmiot zamówienia wymogów prawa do wykonywania ww. czynności: kierowania pojazdem i sprawowania opieki zgodnie ze wskazanymi wymogami w SWZ.
12. Wykonawca zamówienia będzie realizował przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
13. Fakt dowozu musi być potwierdzony przez odpowiedniego pracownika placówki szkolno – wychowawczej na karcie drogowej prowadzonej przez Wykonawcę. Na karcie drogowej Wykonawca zapisuje również liczbę kilometrów bieżących pokonywanych dziennie. Karta drogowa przekazywana jest do Zamawiającego wraz z fakturą. Dla ustalenia ilości kilometrów stanowiących podstawę zapłaty Wykonawcy za dowóz i odwóz dzieci ustala się, że początkowy kilometraż trasy rozpoczynał się będzie w pierwszej miejscowości poszczególnej trasy od najdalszego miejsca zamieszkania dowożonego dziecka, a kończył przed budynkiem ośrodka – szkoły, liczony tam i z powrotem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 40458,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Jurex Usługi i Handel Jerzy Krzok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481269823
7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Jurex Usługi i Handel Jerzy Krzok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481269823
7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Jurex Usługi i Handel Jerzy Krzok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481269823
7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Jurex Usługi i Handel Jerzy Krzok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481269823
7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ PRZYJMOWANIE OD MIESZKAŃCÓW GMINY ŁAŃCUT ODPADÓW KOMUNALNYCH
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.