Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277079/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00321961/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Przyjaznego Pokoju Przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Dębicy i Sądzie Rejonowym w Lesku, wraz z demontażem wyposażenia istniejącego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego Przyjaznego Pokoju Przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Dębicy i Sądzie Rejonowym w Lesku, wraz z demontażem wyposażenia istniejącego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5c7811-46c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013150/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia technicznego „przyjaznych pokoi przesłuchań”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w Części XIII SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: F-271-94/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Dębicy przy ul. Słonecznej 3
- przeszkolenie wskazanych osób personelu sądu w obsłudze urządzeń,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów (jeśli dotyczy), instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,
- demontaż wyposażenia istniejącego,
- świadczenie usług i wsparcia technicznego w okresie gwarancji.
2. Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny.
Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach
Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”.
3. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.
Wytyczne dotyczące wyposażenia przyjaznego pokoju przesłuchań
Pokój przesłuchań w którym w trakcie przesłuchania przebywają: osoba przesłuchiwana, sędzia, biegły psycholog, tłumacz w przypadku powołania oraz inne osoby których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:
- utrwalanie obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,
- obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- przekazywanie sędziemu oraz psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- utrwalanie pytań i wypowiedzi o których mowa powyżej, w formie zapisu dźwięku,
- urządzenia techniczne zlokalizowane w pokoju przesłuchań nie powinny być ukrywane przed świadkami oraz nie powinny rozpraszać uwagi świadka (rozmiary urządzeń oraz sposób ich umieszczenia),
- w pokoju przesłuchań nie należy umieszczać np. głośników, które umożliwiały by odsłuch zadawanych za pośrednictwem sędziego lub psychologa pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- mikrofony w pokoju przesłuchań powinny być na tyle czułe, aby umożliwiły rejestrację szeptu świadka.
Pokój techniczny, w którym w trakcie przesłuchania mogą przebywać: prokurator, obrońca, pełnomocnik pokrzywdzonego oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:
- przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz psychologowi pytań do osoby przesłuchiwanej, oraz wypowiedzi kierowanych do uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- obserwacje przesłuchania poprzez przekaz obrazu i dźwięku.
Ponadto:
- przynajmniej jedna kamera powinna mieć możliwość robienia zbliżeń (rejestracji mimiki twarzy osoby przesłuchiwanej) oraz obrotu głowicy (kierunek filmowania), powinna być sterowana. Druga kamera ujmując cały pokój przesłuchań powinna pokazywać, kto bierze udział w przesłuchaniu,
- środki techniczne mają zapewnić zabezpieczenie utrwalonego obrazu i dźwięku z przesłuchania, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione,
- należy przewidzieć urządzenia umożliwiające utrwalanie dźwięku z przebiegu przesłuchania na dodatkowym nośniku,
- urządzenia służące do utrwalania obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania należy umieścić w pokoju technicznym,
- obraz z kamer i dźwięk powinny być rejestrowane na twardym dysku lub pamięci typu flash. Format zapisanego materiału powinien byś formatem standardowym, dostępnym dla komputerów znajdujących się na sali rozpraw.
- system ma umożliwiać przegląd i odtwarzanie zarejestrowanego wcześniej materiału, również na monitorach zlokalizowanych w pokoju technicznym,
- dźwięk z pokoju przesłuchań ma być słyszany w pokoju technicznym przy wykorzystaniu:
• głośników systemu nagłośnienia;
• słuchawek do odsłuchu – 2 komplety słuchawek przewodowych, nagłownych, z obrotowym nausznikiem pozwalającym na wygodne odsłuch tylko jednym uchem. (słuchawki pozwalają na odsłuch dźwięku z pokoju przesłuchań i mikrofonów typu „naciśnij i mów”),
- system nie może wymagać do jego obsługi, do i wykonania przesłuchania specjalistycznej wiedzy – obsługa ma być intuicyjna, uruchomienie „jednym klawiszem”,
- należy przyjąć rozwiązania pozwalające na rozszerzenie w przyszłości o dodatkową funkcjonalność polegająca na możliwości przekazu dźwięku i obrazu (w czasie rzeczywistym i odtwarzań) z przyjaznego pokoju przesłuchań na salę rozpraw, za pośrednictwem lokalnej sieci strukturalnej IT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Lesku przy pl. Konstytucji 3-go Maja 9,
- przeszkolenie wskazanych osób personelu sądu w obsłudze urządzeń,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów (jeśli dotyczy), instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,
- demontaż wyposażenia istniejącego,
- świadczenie usług i wsparcia technicznego w okresie gwarancji.
2. Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny.
Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach
Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”.
3. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.
Wytyczne dotyczące wyposażenia przyjaznego pokoju przesłuchań
Pokój przesłuchań w którym w trakcie przesłuchania przebywają: osoba przesłuchiwana, sędzia, biegły psycholog, tłumacz w przypadku powołania oraz inne osoby których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:
- utrwalanie obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,
- obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- przekazywanie sędziemu oraz psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- utrwalanie pytań i wypowiedzi o których mowa powyżej, w formie zapisu dźwięku,
- urządzenia techniczne zlokalizowane w pokoju przesłuchań nie powinny być ukrywane przed świadkami oraz nie powinny rozpraszać uwagi świadka (rozmiary urządzeń oraz sposób ich umieszczenia),
- w pokoju przesłuchań nie należy umieszczać np. głośników, które umożliwiały by odsłuch zadawanych za pośrednictwem sędziego lub psychologa pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- mikrofony w pokoju przesłuchań powinny być na tyle czułe, aby umożliwiły rejestrację szeptu świadka.
Pokój techniczny, w którym w trakcie przesłuchania mogą przebywać: prokurator, obrońca, pełnomocnik pokrzywdzonego oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia wyposaża się w środki techniczne umożliwiające:
- przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz psychologowi pytań do osoby przesłuchiwanej, oraz wypowiedzi kierowanych do uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
- obserwacje przesłuchania poprzez przekaz obrazu i dźwięku.
Ponadto:
- przynajmniej jedna kamera powinna mieć możliwość robienia zbliżeń (rejestracji mimiki twarzy osoby przesłuchiwanej) oraz obrotu głowicy (kierunek filmowania), powinna być sterowana. Druga kamera ujmując cały pokój przesłuchań powinna pokazywać, kto bierze udział w przesłuchaniu,
- środki techniczne mają zapewnić zabezpieczenie utrwalonego obrazu i dźwięku z przesłuchania, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione,
- należy przewidzieć urządzenia umożliwiające utrwalanie dźwięku z przebiegu przesłuchania na dodatkowym nośniku,
- urządzenia służące do utrwalania obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania należy umieścić w pokoju technicznym,
- obraz z kamer i dźwięk powinny być rejestrowane na twardym dysku lub pamięci typu flash. Format zapisanego materiału powinien byś formatem standardowym, dostępnym dla komputerów znajdujących się na sali rozpraw.
- system ma umożliwiać przegląd i odtwarzanie zarejestrowanego wcześniej materiału, również na monitorach zlokalizowanych w pokoju technicznym,
- dźwięk z pokoju przesłuchań ma być słyszany w pokoju technicznym przy wykorzystaniu:
• głośników systemu nagłośnienia;
• słuchawek do odsłuchu – 2 komplety słuchawek przewodowych, nagłownych, z obrotowym nausznikiem pozwalającym na wygodne odsłuch tylko jednym uchem. (słuchawki pozwalają na odsłuch dźwięku z pokoju przesłuchań i mikrofonów typu „naciśnij i mów”),
- system nie może wymagać do jego obsługi, do i wykonania przesłuchania specjalistycznej wiedzy – obsługa ma być intuicyjna, uruchomienie „jednym klawiszem”,
- należy przyjąć rozwiązania pozwalające na rozszerzenie w przyszłości o dodatkową funkcjonalność polegająca na możliwości przekazu dźwięku i obrazu (w czasie rzeczywistym i odtwarzań) z przyjaznego pokoju przesłuchań na salę rozpraw, za pośrednictwem lokalnej sieci strukturalnej IT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej jednej podobnej dostawie wraz z uruchomieniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości nie niższej niż odpowiednio:
- w zakresie pakietu Nr 1 – 50 000,00 zł,
- w zakresie pakietu Nr 2 – 50 000,00 zł.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas wykaz, o którym mowa w części X niniejszej SWZ pkt 1 ppkt 2 a) winien dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
W przypadku umów nadal trwających, umowa będzie uznana za spełniającą postawiony warunek, jeżeli wartość wykonanych dostaw na dzień składania ofert, będzie nie mniejsza niż wymagana przez Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
Wymagany dokument
a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Uwaga:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanym przez Zamawiającego), zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ; Oświadczenie należy złożyć wraz
z ofertą;
Forma oświadczenia: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty (nazywana w Systemie jako „Oferta podstawowa”) wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją. Przekazanie elektronicznego ustandaryzowanego formularza oferty wypełnianego przez Wykonawcę w Systemie, nie stanowi złożenia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ.Ponadto do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
2. Wykaz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 (odpowiednio 2.1 i 2.2) SWZ;
3. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 ppkt.1) lit. a) SWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
4. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy);
5. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w pkt. 20 poniżej (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt.1 ppkt.1) lit.a) SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje dot. środków ochrony prawnej określone są w dziale IX Środki ochrony prawnej ustawy PzpINNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy (2025)
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie w roku 2025
- Kompleksowe usługi informatyczne (tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- ZAKUP I DOSTAWY PODŁOŻY I SUPLEMENTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU BARWIĄCEGO PREPARATY DLA KLINICZNEGO ZAKŁADU MIKROBIOLOGII.
- Zakup i sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, leków różnych oraz innych przedmiotów zamówienia.
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Najem 14 sztuk samochodów osobowych wraz z systemami rejestrującymi obraz i dźwięk z przebiegu egzaminu praktycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze.
- CP-24-1376-2/2024/UE; dostawa wyposażenia studia nagrań
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.