Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgierska 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-446
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6163000
1.5.8.) Numer faksu: 42 6163063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp07@straz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3394a501-2fdd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002402/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
U.F. Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, a Zamawiający uwzględnił udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, przy szacowaniu wartości zamówienia w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia. U.P. Zgodnie z art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-507d8d94-7834-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MK.2370.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1512650,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki brukowej (niwelacja terenu wykonana we wcześniejszym etapie.
2) Dostawę i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej (parkingi oraz place manewrowe wymagana kostka behaton, ścieżki oraz opaski kostka holland).
3) Wykonanie zjazdów na ulicę.
4) Wykonanie odwodnienia liniowego placu zewnętrznego.
5) Dostawę i wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (sygnalizacja świetlna, znaki drogowe).
Szafkę zasilająco – sterującą umieścić zgodnie z projektem. Z szafki sterująco - zasilającej doprowadzić okablowanie sterujące do uruchamiania sygnalizacji do pomieszczenia dozoru (punktu alarmowego).
6) Dostawę i montaż ogrodzenia placu, bram, furtki i szlabanu.
7) Wykonanie kanalizacji kablowej i instalacji elektrycznej placów zewnętrznych na co składają się:
a) studzienki wraz z kanalizacją kablową z rur HDPE,
b) studzienki za budynkiem przy parkingu i boisku,
c) rury osłonowe DVK 110 w części północnej przy parkingu i boisku do oświetlenia terenu oraz kamer,
d) przepusty, rury ochronne, rurociągi, piloty (piloty do zasilania kamer przed budynkiem strażnicy),
e) wykonanie zasilania i sterowania sygnalizacji świetlnej przy ul. Przybyszewskiego oraz bram na plac wewnętrzny (instalacje zewnętrzne i wewnętrzne do rozdzielnic),
f) wykonanie zasilania do pozostałych elementów oświetlenia przez ułożenie przewodów (instalacje zewnętrzne i wewnętrzne do rozdzielnic),
g) zamontowanie studni kablowych, doprowadzenie kanalizacji kablowej wraz z pilotami, połączenie kanalizacji od budynku do urządzeń niskoprądowych.
8) Wykonanie fundamentów, dostawa i montaż słupków stalowych zabezpieczających naroża bram garażowych.
9) Wykonanie uziemienia placu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928460-0 - Słupki drogowe
34992200-9 - Znaki drogowe
34996100-6 - Sygnalizatory drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERMONT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712788962
7.3.3) Ulica: Piotrkowska 10
7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
7.3.5) Kod pocztowy: 97-371
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nivela Sp. z o.o. - roboty ziemne i drogowe
KL Instal SC - Kanalizacja kablowa i instalacja elektryczna
Art. - Rol - Dostawa i montaż ogrodzenia, furtki, bram szlabanu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Modernizacja elektrycznej instalacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
- Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków - z podziałem na części
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Leśna Dolina (boisko przy ul. Jana Pawła II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na nową oraz wymiany oświetlenia i kamer dozorujących.
- Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie dojścia do biura dla osób z niepełnosprawnościami.
- Budowa oświetlenia boiska LKS Wilki Wilcza
więcej: Słupki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.