eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego oraz tablicy multimedialnej na potrzeby Jednostek Podleg³ych



Og³oszenie z dnia 2021-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego oraz tablicy multimedialnej na potrzeby Jednostek Podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. W³adys³awa Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego oraz tablicy multimedialnej na potrzeby Jednostek Podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a483e1a5-46d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00270813

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001697/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup komputerów, sprzêtu komputerowego, ups'ów, niszczarek, drukarekna Potrzeby Starostwa oraz Jednostek podleg³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania(wp³ywu) przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.3. Zamawiaj±cy przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, przekazywana jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, (Uwaga! od 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie jest dopuszczalne) 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8. W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 9. Oferty, o¶wiadczenia art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informujemy, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul. Genera³a W³adys³awa Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat Legionowski wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i zakresie niezbêdnym zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w zwi±zku z przepisami dotycz±cymi realizacji postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygniêciu postêpowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stron±; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych lub podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez obowi±zkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeñ; 6) na zasadach i w granicach okre¶lonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora: a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, przy czym je¶li ¿±danie wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych uniemo¿liwi Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.272.52.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki urz±dzenia wielofunkcyjnego MONO oraz 1 sztuki tablicy multimedialnej – projektora z tablic± magnetyczn± na potrzeby Jednostek Podleg³ych o parametrach technicznych zgodnych ze szczegó³owym Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiaj±cego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Za³±cznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzêt, akcesoria i wszystkie podzespo³y musz± byæ fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcze¶niej nieu¿ywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodz±ce z bie¿±cej produkcji, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2020 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, 2) wszystkie elementy dostawy musz± byæ dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
3) zamówienie nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego w Legionowie przy ul. gen. W³adys³awa Sikorskiego 11, transportem w³asnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialno¶æ, z tym, ¿e Zamawiaj±cy wymaga monta¿u, instalacji, konfiguracji, wdro¿enia oraz pierwszego uruchomienia projektora z tablic± magnetyczn± w Stanis³awowie Pierwszym przy ul. Jana Kazimierza 291 (szczegó³y w Opisie przedmiotu zamówienia), 4) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiaj±cemu wraz z dokumentacj± i kartami gwarancyjnymi sporz±dzonymi w jêzyku polskim. 4. Wszystkie materia³y i urz±dzenia lub oprogramowanie niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia musz± posiadaæ certyfikaty lub deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± albo aprobatê techniczn± w odniesieniu do wyrobów nieobjêtych certyfikacj±. 5. Okres rêkojmi wynosi 24 miesi±ce od dnia bezusterkowego podpisania protoko³u odbioru koñcowego. 6. Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzêtu: 1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiaj±cego) okre¶lono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w za³±czniku – Opis przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê dodatkowego (wyd³u¿onego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny okre¶lony w za³±czniku do SWZ, Zamawiaj±cy wymaga, ¿eby oferowana dodatkowa gwarancja by³a tego samego rodzaju/typu, oferuj±ca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w za³±czniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewniæ Zamawiaj±cemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jako¶æ naprawy, warunki naprawy, realizacjê naprawy przez autoryzowany serwis; 3) zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wyd³u¿onego) okresu gwarancji bêdzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdzia³u XXIV SWZ. 7. Je¿eli w SWZ, og³oszeniach zwi±zanych z postêpowaniem, w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia okre¶lono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, to ma to na celu jedynie okre¶lenie cech technicznych, czy w³a¶ciwo¶ci okre¶lonego sprzêtu, urz±dzeñ, materia³ów i oprogramowania, jakie nale¿y zastosowaæ dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzêtu, urz±dzeñ, materia³ów równowa¿nych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert z³o¿onych w postêpowaniu na
podstawie kryteriów oceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powy¿szymi kryteriami oceny ofert uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1076), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie wymaga siê.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Wymaga siê od Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) opis oferowanego sprzêtu wraz z podaniem producenta, modelu, typu– zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
1) deklaracje zgodno¶ci CE dla tabeli nr 1 i nr 2 z Za³±cznika nr 1 do SWZ.
2. Dokumenty nale¿y przed³o¿yæ w jêzyku polskim. Dokumenty w jêzyku obcym powinny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wszystkie wskazane.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w SWZ;
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ;
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
a) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
c) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ;
5) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca przedstawia tak¿e:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty;
2) przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
4) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje roboty budowlane, dostawy
lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
5) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
6) w przypadku, o którym mowa w ust. 4 (uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej) i ust. 5 (warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2) w razie zmiany wysoko¶ci stawki VAT Strony dokonuj± zmiany uwzglêdniaj±cej now± wysoko¶æ tej stawki,
3) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofert± i opisem przedmiotu zamówienia,
4) zmian wynikaj±cych z przepisów prawa,
5) w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego typu sprzêtu dopuszcza siê dostawê o wy¿szych parametrach i nie gorszej jako¶ci ni¿ okre¶lony w ofercie, pod warunkiem, ¿e cena nie ulegnie zmianie,
6) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie prawid³owo zrealizowane dostawy.
2. Si³a wy¿sza oznacza ka¿de zdarzenie uniemo¿liwiaj±ce wykonanie zobowi±zania, pozostaj±ce poza kontrol± Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec, w tym miêdzy innymi dzia³anie si³ przyrody, stan wyj±tkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne maj±ce wp³yw na wykonanie niniejszej umowy, lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury, je¿eli zaistnienie takich zdarzeñ uniemo¿liwi którejkolwiek ze Stron nale¿yte wykonanie niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings w my¶l ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.