eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPOPRAWA BEZPIECZEŃSTWA PIESZYCH W TYM DZIECI W WIEKU SZKOLNYM NA PRZEJŚCIU W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA DP Nr 1028S i Nr 1024S W MSC. SKRZYDLÓW.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA PIESZYCH W TYM DZIECI W WIEKU SZKOLNYM NA PRZEJŚCIU
W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA DP Nr 1028S i Nr 1024S W MSC. SKRZYDLÓW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA PIESZYCH W TYM DZIECI W WIEKU SZKOLNYM NA PRZEJŚCIU
W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA DP Nr 1028S i Nr 1024S W MSC. SKRZYDLÓW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e229adf4-2108-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002665/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę skrzyżowania DP 1028S i 1024S w m. Skrzydlów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196093/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.3450.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie bezpieczeństwa
pieszych w tym dzieci w wieku szkolnym na przejściu w obrębie skrzyżowania DP 1028S i
DP1024S w m. Skrzydlów.
Zakres prac obejmuje roboty drogowe i organizacyjne związane z poprawą bezpieczeństwa
pieszych w tym dzieci w wieku szkolnym na 4 przejściach w obrębie skrzyżowania DP Nr 1028S
i Nr 1024S w miejscowości Skrzydlów, tj.:
likwidacja istniejącego przejścia dla pieszych po północnej stronie na wprost wyjścia ze Szkoły
Podstawowej, w tym: obustronne podniesienie krawężnika ograniczającego jezdnię do wys.
12cm, - na dł. 6m, obustronne przebrukowanie zaniżonego na przejściu chodnika do poziomu
nowego krawężnika, wykonanie przejścia dla pieszych w nowej lokalizacji, w tym:
obustronne obniżenie krawężnika do uzyskania światła 2cm na długości 4m (plus po 1,0 m
skos), przebrukowanie kostki bet. na chodniku do poziomu nowego krawężnika, wykonanie
nowego chodnika w rejonie opracowania szer. 2,00m, wykonanie organizacji ruchu w rejonie
całego skrzyżowania z elementami poprawiającymi bezpieczeństwo. Zakres opracowania nie
wykracza poza istniejący pas drogowy dróg powiatowych. Niniejsza organizacja ruchu stanowi
uzupełnienie projektu przebudowy dróg powiatowych w zakresie zaznaczonym na Planie
sytuacyjnym, według którego wykonuje się: nową konstrukcję jezdni asfaltobetonowej szer.
6,0m, nową nawierzchnię chodników na szer. 2,0m, pobocza, wymianę krawężników i obrzeży.
W rejonie skrzyżowania należy wykonać nowe znaki uzupełniające istniejącą organizację ruchu.
Dla oznakowania pionowego należy utrzymać standard preferowany przez administrację
drogową: wszystkie znaki pionowe muszą być odblaskowe - wykonane z folii II generacji. Klasa
wielkości - średnie – droga powiatowa. Tarcze znaków należy wykonać na blasze aluminiowej z
profilowanymi brzegami - podwójnie giętymi krawędziami, na całych obwodzie. Słupki do znaków
- słupki proste. Słupki ustawione w zieleńcach winny być zaopatrzone w nakładki gumowe
chroniące przed obrastaniem trawą i ułatwiające koszenie ich otoczenia. Oznakowanie poziome
Oznakowanie poziome stanowi niezbędne uzupełnienie projektu oznakowania pionowego.
Dodatkowo tło przejścia dla pieszych (tak jak dotychczas na istniejących przejściach) należy
pomalować na kolor czerwony. Nowe elementy oznakowania poziomego posiadają opis
oznaczający rodzaj linii wraz z ich długościami (zał. Nr 1 do SWZ - Projekt Organizacji Ruchu
(POR)). Wykaz projektowanych znaków poziomych przedstawiono w tabeli (zał. Nr 1 do SWZ -
Projekt Organizacji Ruchu (POR)). Całość oznakowania poziomego należy wykonać jako
oznakowanie grubowarstwowe. Elementy bezpieczeństwa ruchu stanowią niezbędne
uzupełnienie projektu oznakowania poziomego i pionowego:,,System aktywnej informacji dla
pieszych ” przy przejściach dla pieszych przez jezdnię (1 zestaw= 2 słupy) z doświetleniem
przejścia– do wykonania 4 zestawy Rys.2 (zał. Nr 1 do SWZ - POR)
Słupy oświetleniowe aktywne na przejścia dla pieszych powinny być wykonane z kompozytu
poliestrowo szklanego lub innego materiału nieprzewodzącego prądu elektrycznego o średnicy
nie mniejszej niż 165mm i wysokości 6,0m oraz posiadać wnęki zamykane drzwiczkami ze
stopniami ochrony minimum: IP44 oraz IK10. Komory sygnałowe należy tak wykonać, aby nie
było możliwości ich zniszczenia czy usunięcia od zewnętrznej strony słupa ponadto nie mogą
one wystawać poza średnicę przekroju poprzecznego słupa. Dodatkowy w słupie na wysokości
około 1,5m należy umieścić żółty sygnał ostrzegawczy skierowany w stronę pieszych i
pojazdów. Pulsujące światła ostrzegawcze oraz głośniki powinny być załączane przez kurtynowy
detektor ruchu pieszych PIR jednoznacznie wykrywający obecność pieszego w strefie przejścia.
W celu zapewnienia jednoczesnego nadawania po obu stronach przejścia dla pieszych
świetlnych sygnałów ostrzegawczych i komunikatów dźwiękowych słupy oświetleniowe aktywne należy połączyć skomunikować drogą radiową . Wszystkie źródła światła w słupie mają
pulsować z tą samą częstotliwością 40-60 cykli na minutę. Układy optyczne powinny umożliwiać
dobrą widoczność sygnalizatorów zarówno w dzień oraz w nocy i nie powodować olśnienia
kierujących pojazdami. Układ sterowania powinien zagwarantować redukcję mocy świecenia
źródeł światła ostrzegawczego do 50% w porze nocnej oraz zagwarantować generowanie
sygnału ostrzegawczego przez całą dobę, jeśli nastąpi detekcja pieszego w strefie oczekiwania.
Na skrzyżowaniu dróg występuje obszar konfliktowy tj. obszary o zwiększonym
prawdopodobieństwie kolizji spowodowanych występowaniem różnych uczestników ruchu
(pojazdy, piesi, rowerzyści) oraz obszary, na których występuje zmiana geometrii drogi. Barwa
światła z opraw LED na przejściu dla pieszych powinna stanowić kontrast dla pozostałych opraw
znajdujących się na danym odcinku drogi i wynosić min. 5500K (projekt wykonano dla 5700K) .
Znaki podświetlane powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 12899-1.
Obudowa znaku podświetlanego ma zapewnić stopień ochrony IP65. Znak podświetlany
powinien gwarantować poprawne funkcjonowanie w zakresie temperatur -40 do +85°C. Waga
znaku nie powinna przekraczać 10kg.
Oświetlenia przejścia dla pieszych - klasa PC2 Słupy o wysokości 6m z wysięgnikiem. Słup
przystosowany do montażu na fundamencie w wykonaniu ze stopą i otworem na wejście kabli i
wyposażony w izolowaną tabliczkę bezpiecznikową. Słupy należy lokalizować w miejscach
wskazanych na mapie zasadniczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia
określa dokumentacja techniczna (Projekt Organizacji Ruchu (POR)) stanowiąca załącznik zał.
Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 901705,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975002,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 901705,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751839378; REGON: 240865033

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 901705,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.