Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień na terenie gminy Przemęt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień na terenie gminy Przemęt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4037513-d9fe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień na terenie gminy Przemęt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający tj. Gmina Przemęt w celu realizacji zadania własnego wynikającego z art. 7 ust. 1 pkt 3, 12 ustawy z dnia 8
marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40) planuje przeprowadzić postepowanie o udzielenie
zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Bieżące utrzymanie czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień
na terenie gminy Przemęt.”
Spełnione zostały wszystkie warunki wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) do udzielenia zamówienia z wolnej ręki tj.:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami,
polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby
prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez
zamawiającego w taki sam sposób;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest bieżące utrzymanie czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień na terenie gminy Przemęt
w zakresie i na zasadach określonych w umowie.
2. Tereny będące przedmiotem usługi obejmują:
1) drogi gminne, które zostały określone w załączniku nr 1,
2) ścieżki pieszo-rowerowe, które zostały określone w załączniku nr 2.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących usług:
1) bieżące usuwanie odpadów z trawników, skwerów, klombów, parków, koszy,
2) bieżące usuwanie odpadów z terenów utwardzonych dróg, ścieżek spacerowych, ścieżek pieszo- rowerowych,
chodników,
3) systematyczne usuwanie opadłych liści z terenów utwardzonych i trawników oraz ich wywóz,
4) bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na trawnikach, odchwaszczanie, koszenie trawników, usuwanie pokosu,
5) bieżąca pielęgnacja i utrzymanie kwietników, gazonów, klombów oraz według potrzeb uzupełnianie lub wymiana ziemi,
obsadzanie kwiatami jednorocznymi oraz krzewami zakupionymi na koszt Zamawiającego i według wskazań
Zamawiającego, nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, posezonowa likwidacja kwiatów,
6) pielęgnacja drzew i krzewów tj. wykonywanie cięć sanitarnych, formujących, prześwietlających, odmładzających,
nawożenie, odchwaszczanie, okresowe opryski przeciw szkodnikom.
4. Szczegółowy rodzaj i zakres usług stanowiący przedmiot umowy oraz terminy ich wykonania określone zostały
odpowiednio w załącznikach nr 1-2.
5. Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami
bhp oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wyszkolony personel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923-170-45-91
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
7.3.4) Miejscowość: Przemęt
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEMĘCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEMĘCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323680,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a;
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W oparciu o Uchwałę Rady Gminy Przemęt nr XXXIII/219/16 z dnia 31 grudnia 2016 r. utworzono Przemęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w celu realizacji zadań własnych gminy w zakresie wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień.
Zgodnie z aktem założycielskim spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wszystkie udziały w kapitale zakładowym spółki zostają objęte przez Gminę Przemęt. Na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie występuje udział kapitału prywatnego. Zgodnie z art. 214 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, procent działalności Przemęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. dot. wykonywania powierzonych jej przez Gminę Przemęt zadań wynosi 99,87%. W związku z powyższym uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Utrzymanie czystości na drogach powiatowych na terenie m. Świebodzin
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.