eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówWykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2024 - Pakiet I - powtórzenie podobnych usług



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2024 – Pakiet I – powtórzenie podobnych usług

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jedrzejow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jedrzejow.radom.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2024 – Pakiet I – powtórzenie podobnych usług

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db921f8-f27e-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 304 oraz art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), ponieważ wszystkie przesłanki uzasadniające możliwość skorzystania z tego trybu zostały spełnione.
W związku z przedłużającą się procedurą wyłonienia wykonawcy usług leśnych w ramach podstawowego trybu udzielania zamówienia na Pakiet I w 2024 roku oraz ze względu na rozpoczynający się sezon wegetacyjny i koniecznością realizacji umów sprzedaży drewna, Nadleśnictwo Jędrzejów zmuszone jest do podjęcia prac odnowieniowych i części prac z pozyskania i zrywki drewna na terenie leśnictw Małogoszcz oraz Caców, koniecznych z uwagi na zagwarantowanie prawidłowej gospodarki leśnej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236803,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z zamówieniem podstawowym pn.: „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2023 – II postępowanie” – zn.spr.: SA.270.2.6.2022, umowa nr SA.271.4.2023 z dnia 16.01.2023 r.
Przedmiot zamówienia dotyczy Pakietu I – leśnictwa: Małogoszcz, Caców.
Przedmiotem zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym, będą usługi z pozyskania i zrywki drewna oraz hodowli lasu (prace odnowieniowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

77231600-4 - Usługi zalesiania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214377,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214377,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Zakład Usług Leśnych i Transportowych Łukasz Mikulski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. ZULiT Michalik Maksymilian, 3. Usługi leśne Kot Mariusz, 4. Usługi leśne Kot Paweł, 5. Usługi Leśne i Transportowe Kot Konrad, 6. ZUL Głowacki Jan, 7. ZUL Krzysztof Madej, 8. Usługi Leśne i Transportowe Piotr Wrona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562244710

7.3.4) Miejscowość: Karsznice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231527,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.