Og³oszenie z dnia 2023-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00278974/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00354359/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Powiatu K³obuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 czê¶ci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Powiatu K³obuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 czê¶ci.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e20fc328-0f53-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00272021
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00001410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Powiatu K³obuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 czê¶ci.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt „Cyfrowy Powiat” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia - REACT-EU, dzia³ania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia, dotycz±ca realizacji konkursu grantowego ,,Cyfrowy Powiat’’.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e20fc328-0f53-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@klobuck.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
11.3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Jolanta Luziñska, tel. 34 3100675, e-mail: zamowienia@klobuck.pl
11.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymainy informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11.9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, pozosta³e zapisy znajduj± siê w Rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Powiatu K³obuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 czê¶ci”” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): rozdzia³ 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 - dostawa stacji roboczych, obejmuj±ca:
w zakresie podstawowym – 16 szt.
w zakresie objêtym prawem opcji – 6 szt.
1) dostawê fabrycznie nowych stacji roboczych pochodz±cych z najnowszych linii produktowych w zakresie okre¶lonym w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla czê¶ci nr 1, wraz z ich transportem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obs³ugi instrukcji w jêzyku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, u¿ytkowej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a tak¿e wszelkich niezbêdnych do prawid³owego dzia³ania przewodów, kabli, z³±cz itd. (je¿eli s± wymagane do prawid³owego dzia³ania produktu);
5) dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich niezbêdnych do dzia³ania i zapewnienia wymaganych funkcjonalno¶ci bezterminowych licencji na u¿ywanie tych funkcjonalno¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje w ramach realizacji tej czê¶ci zamówienia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji. Maksymalna ilo¶æ przewidziana do zakupu w ramach prawa opcji – 6 szt. stacji roboczych.Zasady ¶wiadczenia gwarancji oraz pozosta³ych warunków Umowy i OPZ bêd± takie same w ramach prawa opcji jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zakresu podstawowego.
4.4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawi± siê uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym ni¿ okre¶lony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w bud¿ecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego,
z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objêtego opcj± wynika z tre¶ci oferty wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 100
17.2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
17.3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ---------- x 100 pkt
Cb
gdzie,
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2 – dostawa laptopów, obejmuj±ca:
1) dostawê 7 szt. fabrycznie nowych laptopów pochodz±cych z najnowszych linii produktowych w zakresie okre¶lonym w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla czê¶ci nr 2, wraz z ich transportem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obs³ugi instrukcji w jêzyku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, u¿ytkowej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a tak¿e wszelkich niezbêdnych do prawid³owego dzia³ania przewodów, kabli, z³±cz itd. (je¿eli s± wymagane do prawid³owego dzia³ania produktu);
5) dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich niezbêdnych do dzia³ania
i zapewnienia wymaganych funkcjonalno¶ci bezterminowych licencji na u¿ywanie tych funkcjonalno¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 100
17.2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
17.3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ---------- x 100 pkt
Cb
gdzie,
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu.
8.1.1. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 lub jest one niekompletne lub zawiera b³êdy, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do jego z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
8.2. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1) dla czê¶ci 1:
a) certyfikat ISO 9001,
b) certyfikat ISO 14001,
c) Deklaracja zgodno¶ci CE,
d) Wynik testu procesora,
e) Wydruk potwierdzaj±cy spe³nienie wymogu 80plus,
f) Potwierdzenie kompatybilno¶ci komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),
g) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis bêdzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpo¶rednio przez Producenta.
2) dla czê¶ci 2:
a) certyfikat ISO 9001,
b) certyfikat ISO 14001,
c) Deklaracja zgodno¶ci CE,
d) Wynik testu procesora,
e) Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta jednostki,
f) Potwierdzenie kompatybilno¶ci komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),
g) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis bêdzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpo¶rednio przez Producenta.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
dla czê¶ci 1:a) certyfikat ISO 9001,
b) certyfikat ISO 14001,
c) Deklaracja zgodno¶ci CE,
d) Wynik testu procesora,
e) Wydruk potwierdzaj±cy spe³nienie wymogu 80plus,
f) Potwierdzenie kompatybilno¶ci komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),
g) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis bêdzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpo¶rednio przez Producenta.
dla czê¶ci 2:
a) certyfikat ISO 9001,
b) certyfikat ISO 14001,
c) Deklaracja zgodno¶ci CE,
d) Wynik testu procesora,
e) Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta jednostki,
f) Potwierdzenie kompatybilno¶ci komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),
g) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis bêdzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpo¶rednio przez Producenta.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13.20. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”;
2) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowi±cy obligatoryjn± czê¶æ oferty (Za³±cznik nr 4 do SWZ), w którym Wykonawca wska¿e: zaoferowany przedmiot zamówienia, jego parametry potwierdzaj±ce spe³nienie minimalnych warto¶ci wymaganych przez Zamawiaj±cego w OPZ, cenê jednostkow± netto, stawkê podatku VAT, ³±czn± cenê netto oraz ³±czn± cenê brutto.
Uwaga: Za³±cznik nr 4 do SWZ stanowi integralny element oferty (w zakresie czê¶ci nr 1 i 2 zamówienia) i nie podlega uzupe³nieniu na zasadach okre¶lonych w przepisach art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Brak wskazania tych danych lub niez³o¿enie za³±cznika nr 4 wraz z ofert± mo¿e stanowiæ podstawê odrzucenia oferty z zastrze¿eniem przepisów art. 223 ustawy Pzp.
3) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione w rozdziale 4 pkt 4.12 odpowiedni dla czê¶ci 1 i/lub 2;
4) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
5) Uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie jako tajemnica przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
6) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniaw postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu,
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, stanowi±cej Za³±cznik nr 1 do umowy. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Za³±cznika nr 1 do umowy mo¿liwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach okre¶lonych poni¿ej.3. Przewiduje siê zmianê terminu realizacji Przedmiotu umowy :
1) gdy dochowanie terminu jest niemo¿liwe z uwagi na wyst±pienie si³y wy¿szej, która ma bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu umowy;
2) gdy konieczne oka¿e siê przed³u¿enie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego – nie d³u¿ej jednak ni¿ o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach.
4. Mo¿liwa jest zmiana umowy:
1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcê lub producenta nowego sprzêtu pod warunkiem, ¿e nowy sprzêt odpowiada Sprzêtowi bêd±cemu przedmiotem umowy i gwarantuje Zamawiaj±cemu osi±gniêcie wszystkich celów za³o¿onych w umowie, a ³±czna zmiana kosztów wynikaj±ca z wprowadzenia nowego sprzêtu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w Za³±czniku nr 1 do umowy;
2) w przypadku zmian obowi±zuj±cych w przepisach prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmian w umowie;
3) w innych przypadkach niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, a niepozwalaj±cych na realizacjê umowy zgodnie z OPZ oraz postanowieniami umowy
– w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mo¿e odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
4) w razie z³o¿enia wniosku o upad³o¶æ albo likwidacjê Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ us³ugi;
5) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/us³ugi, uzasadniaj±cych ryzyko, ¿e jego produkt/ us³ugi lub elementy ¶wiadczenia mog± nie zostaæ nale¿ycie wykonane lub nie bêd± mia³y odpowiedniej jako¶ci;
– w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mo¿e odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy netto/brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
6) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
7) zmiany zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcom;
8) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a inn± ni¿ Wykonawc± stron±, w tym instytucjami nadzoruj±cymi Zamawiaj±cego, które maj± bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
9) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ, dotycz±cych przedmiotu umowy, instytucji nadzoruj±cej, w szczególno¶ci w zakresie sprawozdawczo¶ci;
10) zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ustawy Pzp;
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków dalsze informacje zosta³y zawarte w sekcji Informacje dodatkowe.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Kontynuacja sekcji: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia11) w przypadku wycofania z produkcji/sprzeda¿y jakiegokolwiek modelu/typu Sprzêtu lub Oprogramowania wskazanego w Za³±czniku nr 1 do umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzêtu lub oprogramowania o parametrach nie gorszych od wskazanych w Za³±czniku nr 1 do umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego oraz przedstawienia o¶wiadczenia producenta/dystrybutora potwierdzaj±cego fakt wycofania modelu/typu Sprzêtu lub Oprogramowania wskazanego w Za³±czniku nr 1 do umowy wraz z konfiguracj± Sprzêtu/Oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiaj±cego;
12) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego Oprogramowania lub Sprzêtu, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê polegaj±c± na zast±pieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w Za³±czniku 2 do umowy dla Sprzêtu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia o¶wiadczenia producenta/dystrybutora potwierdzaj±cego fakt spe³niania przez produkt zastêpczy wymagañ okre¶lonych w Za³±czniku nr 2 do umowy.
5. Nie stanowi zmiany umowy, zmiana osób, o których mowa w § 13 lub ich danych kontaktowych.
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 5 w K³obucku o pomieszczenia ¿³obka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w K³obucku - cztery czê¶ci
- Dostosowanie baz danych EGiB, BDOT500 i GESUT do obowi±zuj±cych przepisów prawa(u¿ytki gruntowe), sporz±dzenie analiz i raportów, dostosowanie i harmonizacja dla 11 jednostek ewid. Powiatu K³obuckiego
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeñ towarzysz±cych budynku Miejskiego O¶rodka Kultury w K³obucku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzêtem (tj. przedni ³adowacz czo³owy, przedni TUZ oraz p³ug od¶nie¿ny) dla potrzeb Powiatowego Zarz±du Dróg w K³obucku.
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu specjalistycznego dla O¶rodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skar¿ysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymian± sprzêtu komputerowego - POWTÓRZONY
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Piêknych im. W³adys³awa Strzemiñskiego w £odzi
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane us³ugi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- Budowa przedszkola w miejscowo¶ci Boles³awiec - dostawy wyposa¿enia
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.