Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266087/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-11
- 2021/BZP 00270318/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KLASZTORNA
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 885130170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://joomla.sgdo.pl/index.php/bip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00dcf55c-4309-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266087/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów wielkogabarytowych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów wielkogabarytowych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ III - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów wielkogabarytowych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności zmieszanych i pozostałości z sortowania – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 używanych specjalistycznych samochodów ciężarowych typu śmieciarka.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
3. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia pod miejsce wskazane przez Zamawiającego wskazane w SOPZ stanowiącym zał. nr 6 do SWZ w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
7. Dla dostarczonych pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W przedmiotowym postępowaniu termin do składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2021r. - do unieważnienia dochodzi zatem przed upływem terminu do składania ofert, na skutek wystąpienia okoliczności wskazujących na brak możliwości dalszego prowadzenia postępowania za pomocą platformy wskazanej w dokumentach zamówienia tj. za pomocą Miniportalu, co spowodowane jest technicznym brakiem możliwości skorzystania ze skrzynki ePUAP Zamawiającego.
INNE PRZETARGI CHOJNA
- Ubezpieczenie Gminy Chojna wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi na lata 2025-2026.
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o.
- Przegląd i naprawa samochodów SGDO
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.