Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241264/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa dekoracji świątecznych dla miasta Grodzisk Mazowiecki w okresie od dnia 29.11.2021 r. do dnia 31.01.2022 r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanów Duży
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2021dzp17@zgkgrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. 100% własność gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa dekoracji świątecznych dla miasta Grodzisk Mazowiecki w okresie od dnia 29.11.2021 r. do dnia 31.01.2022 r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-687c760a-3267-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241264/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dekoracji świątecznych dla miasta Grodzisk Mazowiecki, zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży 15A, dekoracje świąteczne do dnia 29.11.2021 r. oraz odebrać je w dniu 07.02.2022 r.
3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty projekt graficzny aranżacji dekoracji świątecznych (dalej „Koncepcja”), uwzględniający wymogi Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 2 do SWZ. Dołączona do oferty przez Wykonawcę Koncepcja stanowi podstawę dla Zamawiającego do oceny właściwości estetycznych i funkcjonalnych. Koncepcja winna zawierać zwięzły opis montażu i demontażu, sposobu działania dekoracji.
4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej wskazanych w specyfikacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ) miejsc, w szczególności w celu prawidłowego oszacowania ceny za przedmiot zamówienia.
5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu na zasadach przewidzianych w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLAMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8451659142
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLAMP SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W GIŻYCKU
jakie przetargi wygrała firma
POLAMP SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W GIŻYCKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-29 do 2022-02-07Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.