Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156550/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00170741/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00304599/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
- 2023/BZP 00486750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483620876
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6051701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d7f0f6-d11d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006615/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Lp. 120_Usługi doradcze w zakresie rozwoju (opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilości Miejskiej dla Radomskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+) (WFU)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156550/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.205.2022.EF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 594375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pn. „Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+” (PZM GOFR) wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem konsultacji społecznych, badaniami i aktualizacją modelu ruchu (obszar ROF) oraz promocją i jego prezentację przed radami gmin.
2. Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+ powinien być zgodny z aktualnym stanem wiedzy i wymogami prawa oraz być dopasowany do indywidualnych potrzeb
i uwarunkowań Zamawiającego. PZM GOFR będzie zawierał analizę obszarów strategicznych wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wraz z Gminami Obszaru Funkcjonalnego Radomia oraz interesariuszami pogłębionej analizy przedmiotowych obszarów, ich ewentualnego uzupełnienia oraz zaproponowania produktów analitycznych do każdego z nich. Prace te powinny zostać zrealizowane w toku konsultacji ze wszystkimi Gminami Obszaru Funkcjonalnego Radomia oraz interesariuszami.
3. Realizację przedmiotu zamówienia należy oprzeć o cykl 12 kroków planowania zrównoważonej mobilności miejskiej ELTIS (2 edycja) biorąc pod uwagę, iż niektóre czynności będą realizowane w różnych krokach – rozpoczęte w jednym kroku, kontynuowane i pogłębiane w kolejnym.
4. Zamawiający wyjaśnia, że w każdym przypadku, gdy mowa jest o planie zrównoważonej mobilności miejskiej (ang. Sustainable Urban Mobility Plan) rozumie się przez to dokument zgodny z wytycznymi Komisji Europejskiej wyrażonymi w dokumentach: "Guidelines – Developing and implementing a Sustainable Urban Mobility Plan, European Union 2013 r., i późniejszymi jego aktualizacjami lub "Guidelines for developing and implementing a Sustainable Urban Mobility Plan (2nd edition), European Union 2019 r. Plan zrównoważonej mobilności miejskiej zawiera m.in. diagnozę sytuacji mobilnościowej, udział społeczeństwa w proces opracowania dokumentu, strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, plan, ewaluację oraz monitoring działań wskazanych w dokumencie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549687,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA VISTULA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389551201
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 35/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-052
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) "Prognozy oddziaływania na środowisko" - Atmoterm S.A. ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole (5 % podwykonawstawa),
2) "Współudział przy realizacji przedmiotu zamówienia, przede wszystkim w zakresie analiz finansowych - International Management Services Sp. z o.o., ul. Felicjanek 4/10, 31-104 Kraków (15% podwykonawstwa).
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549687,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-21 do 2023-07-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.