Ogłoszenie z dnia 2022-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00036643/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowej dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu „Międzynarodowe standardy w elektronice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592186983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta 1
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (44) 732-38-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1@zsp1.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni zawodowej dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu „Międzynarodowe standardy w elektronice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8def94-7ecc-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach projektu "Międzynarodowe standardy w elektronice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Międzynarodowe standardy w elektronice” nr RPLD.11.03.01-10-0011/19 w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036643/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZSP1/MSWE/2022/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 345373,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie pracowni zawodowej w urządzenie pomiarowe oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu:a) Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ, Część I,
b) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt. Rzeczywisty okres udzielonej gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
38342000-4 - Oscyloskopy
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 222842,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie pracowni zawodowej w wideomikroskopy oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu:a) Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ, Część II,
b) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt. Rzeczywisty okres udzielonej gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 122531,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po upływie terminu składania ofert, tj. dn. 04.02.2022 r. godz. 10:00, a przed ich otwarciem ogłosił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. w odniesieniu do części 1 – 265 288,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający otrzymał, w odniesieniu do Części 1, dwie oferty:
a) Oferta nr 1 na kwotę brutto 284 662,00 zł, która w kryteriach oceny ofert, uzyskała łącznie 60,00 punktów,
b) Oferta nr 2 na kwotę brutto 383 991,24 zł, która w kryteriach oceny ofert, uzyskała łącznie 64,48 punktów.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114882,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114882,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114882,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385642970, NIP: 8971876762
7.3.3) Ulica: Pl. Solny
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114882,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH,ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO W PIOTRKOWIE TRYB. PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 (POW. 0,9HA)
- Zakup i dostawa testów mikrobiologicznych, surowic do aglutynacji Salmonella, testów chemicznych, testów do oznaczania skuteczności sterylizacji dla laboratorium PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa mycia, dezyfekcji i sterylizacji narzędzi chirurgicznych.
- Sprzedaż i dostawa BCG
- WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: CZ.I: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I DYSKÓW CZ.II: ZAKUP URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa wyposażenia multimedialnego i IT dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach.
- Dostawa, montaż i uruchomienie ściany wideo wraz z osprzętem do Laboratorium Obrazu
- Dostawa generatora prądu, urządzeń sieciowych i backupu danych zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Tryńcza"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.