eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice"Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą tworzącej ulicę klasy dojazdowej" na działkach nr 555/5; 547; 286/13; 288/3; 289/32; 285/1; 238/2; 59/3; 52/1; 59/4; 53 obręb Pełcznica 1, Świebodzice.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą tworzącej ulicę klasy dojazdowej”
na działkach nr 555/5; 547; 286/13; 288/3; 289/32; 285/1; 238/2; 59/3; 52/1; 59/4; 53 obręb Pełcznica 1, Świebodzice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIEBODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą tworzącej ulicę klasy dojazdowej”
na działkach nr 555/5; 547; 286/13; 288/3; 289/32; 285/1; 238/2; 59/3; 52/1; 59/4; 53 obręb Pełcznica 1, Świebodzice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9bb7664-280d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017371/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą tworzącej ulicę klasy dojazdowej na działkach nr 555/5; 547; 286/13; 288/3; 289/32; 285/1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RS.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1270731,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą tworzącą ulicę klasy dojazdowej, której zakres obejmuje:
1) budowę drogi i chodnika:
a) roboty przygotowawcze – zdjęcie warstwy humusu, usunięcie istniejących elementów dróg,
b) roboty ziemne – wykopy, korytowanie, profilowanie, zagęszczenie, nasypy,
c) roboty instalacyjno - montażowe dla linii kablowej oświetlenia ulicznego,
d) wykonanie podbudowy wraz ze stabilizacją,
e) wykonanie warstw nawierzchni asfaltowej,
f) budowę odcinków sieci kanalizacji deszczowej,
g) budowę przepustu betonowego DN 800,
h) montaż oznakowania pionowego;
2) organizację ruchu zastępczego;
3) organizację terenu budowy;
4) zarejestrowanie dziennika budowy, w imieniu Zamawiającego oraz zgłoszenie rozpoczęcia robót we właściwym nadzorze budowlanym;
5) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;
6) wywiezienie z terenu budowy materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów;
7) pełnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego;
8) dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
9) wykonania badań, sprawdzeń i pomiarów sieci;
10) wykonania inspekcji powykonawczej TVC kanalizacji deszczowej;
11) wykonania dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
12) wykonania operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
13) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii;
14) w imieniu Zamawiającego podpisać umowę na dostawę energii elektrycznej
do oświetlenia drogowego oraz dopełnić wszystkich formalności uruchomienia oświetlenia drogowego na przedmiotowej inwestycji;
15) uzyskanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Świdnicy, w imieniu inwestora, pozwolenia na użytkowanie.

Wszelkie prace należy przeprowadzić zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Kormet – Projekt mgr inż. Sebastian Kościelniak, ul. Ciernie 54-55, 58-160 Świebodzice (pozwolenie na budowę – decyzja
nr 1341/2021).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190096,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397035,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190096,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAŃCZYK" Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841008760

7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 52

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190096,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.