eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńZaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego
deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Strumień

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338570142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.strumien.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego
deficytu budżetu gminy Strumień w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93b13af2-30a7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003026/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236135/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322208,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu 4.000.000,00 zł. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy.
Dla celów porównawczych należy przyjąć termin realizacji kredytu- wypłata w jednej transzy w dniu 01.12.2021 r.

Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w 36 ratach w następujących terminach i kwotach:

2022
do 15 lutego 2022 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 maja 2022 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 września 2022 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2022 r. 5.000,00 + odsetki

2023
do 15 lutego 2023 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 maja 2023 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 września 2023 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2023 r. 5.000,00 + odsetki


2024
do 15 lutego 2024 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 maja 2024 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 września 2024 r. 5.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2024 r. 5.000,00 + odsetki

2025
do 15 lutego 2025 r. 100.000,00 + odsetki
do 15 maja 2025 r. 100.000,00 + odsetki
do 15 września 2025 r. 100.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2025 r. 100.000,00 + odsetki

2026
do 15 lutego 2026 r. 75.000,00 + odsetki
do 15 maja 2026 r. 75.000,00 + odsetki
do 15 września 2026 r. 75.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2026 r. 75.000,00 + odsetki

2027
do 15 lutego 2027 r. 205.000,00 + odsetki
do 15 maja 2027 r. 205.000,00 + odsetki
do 15 września 2027 r. 205.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2027 r. 205.000,00 + odsetki

2028
do 15 lutego 2028 r. 205.000,00 + odsetki
do 15 maja 2028 r. 205.000,00 + odsetki
do 15 września 2028 r. 205.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2028 r. 205.000,00 + odsetki

2029
do 15 lutego 2029 r. 200.000,00 + odsetki
do 15 maja 2029 r. 200.000,00 + odsetki
do 15 września 2029 r. 200.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2029 r. 200.000,00 + odsetki

2030
do 15 lutego 2030 r. 200.000,00 + odsetki
do 15 maja 2030 r. 200.000,00 + odsetki
do 15 września 2030 r. 200.000,00 + odsetki
do 15 grudnia 2030 r. 200.000,00 + odsetki

na rachunek wskazany przez Bank.

2. Skarbnik Strumienia złoży podpis na wekslu oraz deklaracji wekslowej, mającej stanowić zabezpieczenie kredytu.
3. Kredytobiorca nie przewiduje innych form zabezpieczenia kredytu.
4. Miasto nie posiada zobowiązań z tytułu zakupu wierzytelności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210475,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343002,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210475,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470205736

7.3.3) Ulica: Strumieńska 894a

7.3.4) Miejscowość: Jasienica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-385

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210475,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.