Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00102842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
- 2024/BZP 00221985/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
przepompownią ścieków wraz z zasilaniem elektroenergetycznym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Bysław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-632e6ec1-ca47-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowejprzepompownią ścieków wraz z zasilaniem elektroenergetycznym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Bysław
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632e6ec1-ca47-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004447/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przepompownią ścieków wraz z zasilaniem elektroenergetycznym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Bysławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800660,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
i ciśnieniowej wraz z budową sieciowej przepompowni ścieków wraz z jej zasilaniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Bysław, gm. Lubiewo.
2. Inwestycja będzie realizowana na terenie działek o nr ewid. 286/15, 710/8, 1114/4, 710/1, 1113/4, 1114/3, 474/4, 319/1 i 718/8 w Bysławiu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej:
- rurociąg PVC-U fi 200x5,9 mm SN8 lita dł. 689,40 m
- studnia betonowa fi 1200 – 15 szt.
- studnia betonowa fi 1000 – 4 szt.
- zasuwa odcinająca nożowa DN200 w zabudowie teleskopowej – 1 szt.
2) budowę sieci kanalizacji ciśnieniowej:
- rurociąg PE100 fi 75x4,5 mm PN 10 dł. 139,00 m
- przepompownia ścieków fi 1200 – 1 szt.
- studnia betonowa rozprężna fi 1200 – 1 szt.
3) utwardzenie terenu przepompowni wraz z budową ogrodzenia z siatki
z dwuskrzydłową bramą i słupa oświetleniowego z oprawą LED
UWAGA!
W dokumentacji projektowej wskazano, iż przepompownia ścieków zlokalizowana będzie na działce o nr ewid. 1113/4 w Bysławiu. Przedmiotowa działka uległa podziałowi i planowana przepompownia ścieków będzie zlokalizowana na dz. o nr ewid. 1113/6.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000 - 7 Roboty budowlane
45111200 -0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów
i rurociągów do odprowadzenia ścieków
45232400 - 6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232423 – 3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
44231000 – 8 Ogrodzenie
31224400 – 6 Kable przyłączeniowe
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie zagospodarowania działki stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, projekcie technicznym stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.
6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy,
c) zapewnienia nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy inwestycji, a w przypadku natrafienia na nawarstwienia archeologiczne obowiązkiem jest przeprowadzenie archeologicznych badań ratowniczych zgodnie z obowiązującą procedurą, z uwagi na położenie w rejonie udokumentowanego występowania reliktów osadnictwa historycznego,
d) ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego na czas budowy (jeśli dotyczy),
e) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
f) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
g) zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
h) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
i) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy (jeśli dotyczy),
j) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
k) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
l) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
m) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
n) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
o) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
p) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach,
q) ochrony istniejących sieci, instalacji, systemów drenarskich, obiektów oraz punktów geodezyjnych znajdujących się w zasięgu działania Wykonawcy,
r) ochrony drzew, krzewów i roślinności przewidzianej do zachowania,
s) zapewnienie właściwych warunków składowania materiałów budowlanych
i ich ochronę,
t) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
u) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa
i higieny pracy,
v) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów
i śmieci,
w) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
x) prowadzenia dziennika budowy,
y) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi
w trakcie realizacji umowy.
8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
9. Uproszczony kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
i zostaną przedłożone przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.
11. Zamówienie objęte jest decyzją o zatwierdzeniu projektu budowlanego
i udzieleniu pozwolenia na budowę nr LUB.32.2023 z dnia 20.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
34928200-0 - Ogrodzenia
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2305970,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOP Adrian Dziendziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551971475
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa 60
7.3.5) Kod pocztowy: 89-632
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
więcej: Kable przyłączeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.