Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG DLA ZADANIA ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 ETAP II”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7819188
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c9c4cc5-38a9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG DLA ZADANIA ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 ETAP II”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c9c4cc5-38a9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000248/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dla zadania ŚWIADCZENIE USŁUG KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN.: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 ETAP II”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 04.10.2018 r. przesłała do eNotices ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na:
ŚWIADCZENIA USŁUG KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN.:
„PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 ETAP II”
W dniu 06.10.2018 r. ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane pod nr 2018/S 193-436863. W ogłoszeniu zamawiający w sekcji II.2.7 i p. 30 SIWZ zamieścił zapisał:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień z art. 67 ust.1 pkt. 6.
przedmiot:
• usługi nadzoru (zgodnie z formularzem Wyceny i zakresem określonym w OPZ);
• działania promocyjne (zgodnie z formularzem Wyceny i zakresem określonym w OPZ);
wielkość lub zakres
• zakres zgodnie z OPZ dla zamówienia podstawowego;
• wymagania zgodnie z OPZ dla zamówienia podstawowego;
warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie (...)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-K/W/210927/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 896467,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja świadczenia usługi Konsultanta, na zadaniu jw.
Usługa obejmuje:
a) świadczenie usługi z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy, w tym zapisami OPZ,
b) zarządzanie budową, reprezentując Zamawiającego;
c) wsparcie Zamawiającego w wypełnianiu obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur współfinansowania zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 ÷ 2020,
d) realizację działań, związanych z promocją projektu, zgodnie z OPZ, przy ścisłej współpracy w tym zakresie z Zamawiającym;
W celu realizacji usługi, Konsultant utworzy zespół nadzoru. W skład zespołu nadzoru będą wchodzić Przedstawiciel Konsultanta – Inżynier Kontraktu, stojący na czele zespołu oraz inspektorzy nadzoru. Inżynier Kontraktu będzie działał zgodnie z rolą, jaka została określona w OPZ. Inżynier Kontraktu będzie odpowiadał za zarządzanie procesami związanymi z realizacją robót budowlanych oraz kontrolę prawidłowości realizacji i rozliczenia zadania.
Szczegóły realizacji zamówienia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1102654,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1102654,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1102654,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: AYESA POLSKA SP. Z O.O. ul. Szyb Walenty 26a, 41-700 Ruda Śląska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-349-41-68
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 30
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1102654,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
(...) w przypadku udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług dla niniejszego zadania, cena ryczałtowa za każdy miesiąc sprawowania nadzoru będzie obliczona proporcjonalnie do zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu płatności, o którym mowa w pkt 6 OPZ, z uwzględnieniem koniecznego zaangażowania zespołu Konsultanta.
Z uwagi na zmianę ustawy PZP oraz ze względu na fakt, iż brzmienie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych odpowiada swoją treścią art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.
Potrzeba kontunuowania nadzoru inwestorskiego w związku z trwającymi robotami budowlanymi na zadaniu. Obecna umowa o nadzór inwestorski kończy się z dniem 15.11.2021 r. Planowany termin przebudowy DW 791 to 31.08.2022 r. W związku z powyższym zachodzi potrzeba zapewnienia nadzoru inwestorskiego wynikająca z decyzji ZRID 13/2018 r. Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego jest wymagane jest na podstawie przepisów ustawy Prawo Budowlane
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Ogrodowej 11.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (2)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.