eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninUtworzenie nowej siedziby Miejskiej Szko³y Muzycznej I stopnia w Gostyninie - II etap



Og³oszenie z dnia 2024-04-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie nowej siedziby Miejskiej Szko³y Muzycznej I stopnia w Gostyninie – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Gostynina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015431

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gostynin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie nowej siedziby Miejskiej Szko³y Muzycznej I stopnia w Gostyninie – II etap

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4b63b83-f32f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00275094

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00012057/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Utworzenie nowej siedziby Miejskiej Szko³y Muzycznej I stopnia w Gostyninie - II etapI

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gostynin.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania konta u¿ytkownika. Posiadanie konta na Platformie oraz sk³adanie ofert w postêpowaniach nie wi±¿e siê z ¿±dnymi kosztami dla Wykonawców. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje podstawowe wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy (dostêpne na stronie https://gostynin.logintrade.net/ zak³adka wymagania techniczne):
1) dostêp do sieci internet;
2) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
3) w³±czona obs³uga JavaScript;
4) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
5) zainstalowany Acrobat Reader;
6) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dn.
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz
Miasta Gostynina reprezentuj±cy Gminê Miasta Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin .2) administrator wyznaczy³ Inspektora
Danych Osobowych, kontakt pod adresem e-mail:iod.umg@gostynin.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zw. z przedmiotowym postêpowaniem
o udzielenie zam. publ, prowadzonym w trybie ustawy Pzp. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku,
gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.1.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie zadania pn.: Utworzenie nowej siedziby Miejskiej Szko³y Muzycznej I stopnia w Gostyninie – II etap (rozbiórka ³±czników).
Inwestycja bêdzie dofinansowana z ¶rodków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodz±cych z Funduszu Promocji Kultury.
Roboty nale¿y wykonywaæ zgodnie z umow±, opracowanym projektem budowlanym, aktualn± wiedz± techniczn±, decyzj± o pozwoleniu na rozbiórkê Nr 12/2019 z dnia 02.10.2019 r. oraz w sposób umo¿liwiaj±cy bezpieczne funkcjonowanie pozosta³ych czê¶ci budynków (w budynku A funkcjonuje punkt sprawuj±cy opiekê nad dzieæmi do lat 3).
Zakres robót obejmuje miêdzy innymi:
1) rozbiórkê ³±cznika pomiêdzy segmentami AB z usuniêciem fundamentów,
2) rozbiórkê ³±cznika pomiêdzy segmentami BC z usuniêciem fundamentów,
3) zamurowanie otworów w istniej±cych ¶cianach budynku A, B, C (w miejscach rozebranych ³±czników) pustakami z gazobetonu grubo¶ci 24 cm i styropianem grafitowym grubo¶ci 15cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,
4) wywóz i przekazanie materia³ów pochodz±cych z rozbiórki do utylizacji,
5) zasypanie wykopów po fundamentach,
6) uprz±tniecie miejsca rozbiórki.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach, przy za³o¿eniu, ¿e 1 % = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga 60 %

cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Deklarowany termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %

Najkrótszy mo¿liwy termin p³atno¶ci wymagany przez Zamawiaj±cego (warunek konieczny) – 14 dni. Najd³u¿szy termin p³atno¶ci uwzglêdniony do oceny przez Zamawiaj±cego – 30 dni.
Zgodnie z poni¿szym schematem Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin p³atno¶ci w jednym z ni¿ej podanych wariantów.
Zamawiaj±cy w kryterium deklarowany termin p³atno¶ci przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
za 14 dni 0 punktów
za 21 dni 20 punktów
za 30 dni 40 punktów

Ka¿dy kolejny dzieñ nie spowoduje zwiêkszenia ilo¶ci przyznanych punktów.
3) Ocena punktowa ofert bêdzie liczb± wynikaj±c± z zsumowania ilo¶ci punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
C + T = Op
gdzie:
C – liczba punktów otrzymana w kryterium cena (maks. 60 pkt)
T – liczba punktów otrzymana w kryterium termin p³atno¶ci faktury (maks. 40 pkt)
Op – ocena punktowa oferty wynikaj±c± ze zsumowania ilo¶ci punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± spe³nia warunek w powy¿szym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych, prowadzonych w kraju, w których Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga:
a) aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego osobê odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
– kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
tzn. posiadaj±c± uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. – w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. – O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.), oraz posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie (za³±cznik nr 5) o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. O szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.),

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5. Na wezwanie Zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
7. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê ww dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 2.500,00 (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset 00/100) z³otych.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp przewiduj± równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej Umowy, które mog± dotyczyæ:
1) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
2) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany osób wskazanych w ofercie (¶mieræ, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezale¿ne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spe³niaj±cych na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w Og³oszeniu o zamówieniu;
3) zmiana wynagrodzenia lub terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, a w szczególno¶ci:
a) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, tj. m.in. wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego;
b) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów;
c) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: niewypa³y i niewybuchy;
d) odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych elementów budowlanych;
e) przyczyn niezale¿nych od stron umowy, które bêd± skutkowa³y konieczno¶ci± zastosowania innych rozwi±zañ, gdy zastosowanie rozwi±zañ przewidzianych w dokumentach zamówienia grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
f) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
g) konieczno¶æ realizacji robót zamiennych lub monta¿u urz±dzeñ zamiennych.
4) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) „si³a wy¿sza” uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem, w tym ograniczenia wprowadzone decyzjami w³adz publicznych;
b) konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
c) zmiana danych zwi±zanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi umowy;
d) rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy.
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± zgody obu stron oraz pisemnego aneksu podpisanego przez strony. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y uzasadnienie powsta³ej okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gostynin.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:
1) w zakresie proceduralnym:
Iwona Dêbowska oraz Robert Gontarek, tel. 48 24 236 07 37;
2) w zakresie merytorycznym:
W³odzimierz Frontczak oraz Jacek Toruniewski, tel. 48 24 236 07 21/22.
Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Zamawiaj±cy wymaga ¿eby czynno¶ci polegaj±ce na robotach rozbiórkowych wykonywa³y osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. W terminie 5 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ listê ww. osób.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci i formie okre¶lonej w Rozdziale XXI SWZ, okazania Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie wymaganych uprawnieñ oraz potwierdzaj±cych przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa.

1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy.
5. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo ¿e Zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.
6. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby.
7. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
13. Odwo³anie wnosi siê w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne, w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w lit. a.
14. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.