eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówRemont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIERŻONIOWSKI OŚRODEK KULTURY W DZIERŻONIOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891304052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świdnicka 23

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +4874 64 64 660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe3852d4-335a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00209349/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie witryn okiennych na elewacji północno-zachodniej w budynku Kina Zbyszek przy ul. Świdnickiej 25 w Dzierżoniowie w ramach projektu budowlanego pn. „Remont i przebudowa Kina Zbyszek”.
2. Przedmiot zamówienia wskazany powyżej obejmuje:
1) demontaż witryn okiennych wskazanych w przedmiarze robót oraz rysunkach załączonych do SWZ,
2) montaż przeszklonych witryn okiennych wskazanych w dokumentacji przetargowej wraz z odpowiednią obróbką blacharską, zaprawą itp.
3) wyburzenie betonowego daszka oraz montaż nowego szklanego daszka na zawiesiach nad wejściem bocznym (przylegającym do przedmiotowej witryny – elewacja północno-zachodnia),
4) wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych przy robotach demontażowych.

3. Zakres robót obejmuje miejsca zaznaczone kolorem żółtym na rysunkach załączonych do dokumentacji przetargowej.
4. Zamawiający informuje, że istniejące nowe witryny zostały wykonane w systemie FA 50N SL firmy Yaval.
Zamawiający wymaga, aby witryna została wykonana w tym systemie bądź równoważnym, bez listew dociskowych, szkło przydymione, jak w poprzednim etapie inwestycji.
5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dokumenty dostępne są do wglądu w siedzibie zamawiającego) oraz przepisami budowlanymi. Witryny oraz szklany daszek nad wyjściem bocznym powinny być zamontowane zgodnie z instrukcją producenta.
6. Zadanie zakończyć należy przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji odbiorowej.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:
- rysunek nr 12.2 – witryny,
- rysunek nr 3 – elewacja północno-zachodnia,
- rysunek nr 7 – rzut parteru,
- rysunek nr 8 – rzut piętra ,
- przedmiar robót – przedmiar stanowi narzędzie pomocnicze do wyceny, sporządzenia oferty i wykonania zamówienia (Wykonawca samodzielnie kwalifikuje niezbędne roboty).
8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały użyte do robót budowlanych muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia placu budowy oraz jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,
2) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z dokumentacji oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót,
4) systematycznego wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów,
5) wykonania badań, sprawdzeń i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz wszelkich badań odbiorowych,
6) organizacji miejsca składowania materiałów - zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych,
7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres realizacji robót,
8) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
9) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy,
10) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,
11) uczestnictwa kierownika budowy w radach budowy,
12) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
10. Wspólny Słownik Zamówień:
Główny przedmiot : 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodatkowe przedmioty: 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

11. Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy, maksymalnie 72 miesiące.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Strony rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345371,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439143,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345371,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KULBUD TP MARCIN KULDANEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291177880

7.3.3) Ulica: Lasockiego 1

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345371,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.