eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie IV etapu robót budowlanych w zakresie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie IV etapu robót budowlanych w zakresie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 661 91 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gunb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie IV etapu robót budowlanych w zakresie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da7387b-20f3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017794/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198454/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169905,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie IV etapu robót budowlanych w zakresie dedykowanych instalacji teletechnicznych sieci strukturalnej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, na podstawie przedmiaru robót.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie IV etapu robót budowlanych, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem ust. 3,
2) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Wykonanie IV etapu robót budowlanych obejmuje:
1) zakup i dostawę następujących urządzeń:
a) przełącznik sieciowy 48x1Gb Ethernet PoE (w celu podłączenia gniazd infrastruktury sieciowej budynku do punktów dystrybucyjnych Urzędu) – 6 sztuk,
b) moduł SFP+,10GbE (z przeznaczeniem po 2 sztuki do każdego przełącznika sieciowego PoE) – 12 sztuk.
(Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne i muszą poprawnie współpracować z urządzeniami, które zostały zakupione i zainstalowane we wcześniejszych etapach prac instalacyjnych).
2) instalację i podłączenie urządzeń, o których mowa w pkt 1 do sieci strukturalnej Urzędu, tj. w Pośrednim Punkcie Dystrybucyjnym:
a) (PPD A) na antresoli budynku – przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet PoE – 1 szt., przeznaczony do sieci VoIP Urzędu,
b) (PPD B) na I piętrze budynku – przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet PoE – 1 szt., przeznaczony do sieci VoIP Urzędu,
c) (PPD C) na II piętrze budynku – przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet PoE – 1 szt., przeznaczony do sieci VoIP Urzędu,
d) (PPD E) na IV piętrze budynku – przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet PoE – 1 szt., przeznaczony do sieci VoIP Urzędu,
e) (PPD F) na V piętrze budynku – przełącznik sieciowy (switch) 48x1Gb Ethernet PoE – 2 szt., przeznaczone do sieci VoIP Urzędu,
z tym, że wymagane jest dostarczenie urządzeń aktywnych wyposażonych w min. 2 szt. modułów (wkładek) SFP+ 10GbE; LC Duplex, dobranych odpowiednio do istniejącego światłowodowego połączenia szkieletowego, tj. MM 12x50/125; OM3, zapewniając ich pełną komunikację danego urządzenia z PPD z urządzeniami zainstalowanymi w GPD (serwerownia),
3) demontaż „starej infrastruktury” teleinformatycznej Urzędu, tj.:
a) ilościowy zakres demontaży obejmie następującą liczbę punktów,
wraz z demontażem listew i kabli przyłączonych do punktów:
- punkt LT (sieć LAN + telefon) – 110 sztuk,
- punkt L (sieć LAN) – 80 sztuk,
- punkt T (telefon) – 30 sztuk,
b) demontaż punktów obejmuje, w szczególności:
- demontaż listew ściennych,
- demontaż gniazd abonenckich,
- demontaż okablowania strukturalnego podłączonego do punktu),
- utylizację odpadów,
Ze względu na strukturę budynku należy założyć, że liczba demontowanych punktów może ulec zmianie a tym samym zakres prac demontażowych również może zostać zwiększony, maksymalnie do 20 % powyżej zaplanowanej liczby.
Ponadto, zakres prac obejmie usuniecie okablowania, które jednoznacznie wskazuje na uszkodzenie (pęknięcie, przecięcie itp.) lub które nie jest podłączone do żadnego punktu. Okablowanie tego typu znajduje się przede wszystkim w serwerowni Urzędu (pod podłogą techniczną - modułową), w przepustach (szachtach) itp.). Okablowanie tego "typu" zostanie wskazane przez Zamawiającego.
4) przywrócenie stanu pomieszczeń do stanu „estetycznego” na poziomie nie gorszym niż stan przed demontażem punktów, tj.:
a) zabezpieczenie wykładzin podłogowych folią malarską w miejscach demontażu punktów,
b) uzupełnienie tynków w miejscach otworów montażowych pozostałych
po demontażu sieci,
c) przygotowanie powierzchni pod malowanie – usunięcie starej powłoki malarskiej i reprofilacja płaszczyzny ściany w miejscach dokonanego demontażu listew i gniazd (trasy listew okablowania),
d) malowanie przygotowanych powierzchni ścian farbą lateksową odcieniem odpowiadającą odcieniowi tła (ściany),
e) uporządkowanie miejsca wykonywanych robót po ich zakończeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177612,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177612,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177612,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Makowski prowadzący działalność na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą EL MAK ARTUR MAKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361049734

7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 9

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177612,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji umowy - 5 tygodni od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 17 grudnia 2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.