eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkSukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fea036a5-ffa6-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea036a5-ffa6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149638/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.11.2023.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 1 –WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY - dostawa do ZK Kluczbork
1. Parówki drobiowe [kg]- dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
3. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
4. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 740
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 220
6. Mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 5 kg 175
7. Kiełbasa parówkowa drob. parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 5 kg 175
8. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 4 kg 130
9. Baleron drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 220
10. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 230
11. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 875

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 41182,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 2 –WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY - dostawa do OZ Sieraków Śląski
1. Parówki drobiowe [kg]- dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg 310
3. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 280
4. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 875
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
6. Mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg 310
7. Kiełbasa parówkowa drob. parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 280
8. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 240
9. Baleron drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 220
10. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 245
11. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 28 kg 963

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 49550,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55480,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957

7.3.4) Miejscowość: Grotniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66500,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957

7.3.4) Miejscowość: Grotniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.