Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fea036a5-ffa6-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea036a5-ffa6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.11.2023.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 1 –WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY - dostawa do ZK Kluczbork1. Parówki drobiowe [kg]- dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
3. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
4. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 740
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 220
6. Mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 5 kg 175
7. Kiełbasa parówkowa drob. parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 5 kg 175
8. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 4 kg 130
9. Baleron drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 220
10. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 230
11. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 875
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 41182,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 2 –WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY - dostawa do OZ Sieraków Śląski1. Parówki drobiowe [kg]- dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg 310
3. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 280
4. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 875
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 260
6. Mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg 310
7. Kiełbasa parówkowa drob. parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 280
8. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 240
9. Baleron drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 220
10. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 245
11. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 28 kg 963
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 49550,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55480,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.4) Miejscowość: Grotniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66500,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.4) Miejscowość: Grotniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 02.01. 2025 do 31.12.2025r.
- Rębnia zupełna pod planowaną trasę S11
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- Sukcesywne dostawy żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 280 w Warszawie
- Dostawy wędlin, mięsa oraz przetworów i konserw mięsnych
więcej: Wędliny drobiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.