Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094062/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchożebry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandry Ogińskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Suchożebry
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-125
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256314515
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchozebry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-093d129b-be81-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093d129b-be81-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067982/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej z wykorzystaniem OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, systemu awaryjnego zasilania w energię elektryczną oraz systemu klimatyzacyjnego budynku Urzędu Gminy w Suchożebrach – w formule zaprojektuj i wybuduj.2 Szczegółowy zakres zamówienia został określony w:
a. Specyfikacji Warunków Zamówienia
b. Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) zał. nr 11 do SWZ
c. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ), stanowiących załącznik nr 13 do SWZ,
d. Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
3 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej:
a) 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) z wyłączeniem paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesięcy;
b) 10 letniej gwarancji i rękojmi na panele fotowoltaiczne oraz inwertery
4 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót oraz do przekazania wyników Zamawiającemu.
5 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób niezbędnych do użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu przez Inwestora zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
51112200-2 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną
31311000-9 - Podłączenia energetyczne
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 825384,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2: Wykonanie windy dla niepełnosprawnych przed budynkiem Urzędu Gminy w Suchożebrach, przy ulicy A. Ogińskiej 11.2 Szczegółowy zakres zamówienia został określony w:
a. Specyfikacji Warunków Zamówienia
b. Projekcie budowlanym – zał. nr 12 do SWZ
c. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , stanowiących załącznik nr 13 do SWZ,
d. Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
3 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej:
a) 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) z wyłączeniem paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów (dotyczy części 1) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesięcy;
b) 10 letniej gwarancji i rękojmi na panele fotowoltaiczne oraz inwertery (dotyczy części 1).
4 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót oraz do przekazania wyników Zamawiającemu.
5 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób niezbędnych do użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu przez Inwestora zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42416100-6 - Windy
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 1061753,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEFERO Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272332619
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Siemianowicza 2
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: DEFERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 102 lok.112, 98-200 Sieradz,
zakres robót: wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z podłączeniem i uruchomieniem;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEFERO Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272332619
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Siemianowicza 2
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: DEFERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 102 lok.112, 98-200 Sieradz,
zakres robót: budowa szybu windowego oraz montaż dźwigu osobowego.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Podłączenia energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.