Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086692/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00088727/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych, gastronomicznych innych niż elektryczne, zastawy stołowej oraz regałów modułowych - sprawa nr 7/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=615753361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych, gastronomicznych innych niż elektryczne, zastawy stołowej oraz regałów modułowych - sprawa nr 7/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-014a535e-c0f6-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622555,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych zgodnie z wymaganiami oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 13 pozycji asortymentowych w tym: Wózek bankietowy grzewczy 10xGN2/1 (20xGN1/1), Wózek bankietowy grzewczy 20xGN2/1 (40xGN1/1), Wózek bankietowy chłodniczy 10xGN2/1 (20xGN1/1), Pistolet do mechanicznego natrysku oleju spożywczego elektryczny, Wyciskarka do cytrusów
Ostrzałka do noży elektryczna, Kostkarka do lodu, Profesjonalny blender ręczny, Czajnik elektryczny bezprzewodowy, Warnik 10l,
Uzdatniacz do wody, Kuchenka indukcyjna, Młynek elektryczny do przypraw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 152277,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego innego niż elektryczny zgodnie z wymaganiami oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 51 pozycji asortymentowych, w tym: Pojemnik GN 1/9 65mm z polipropylenu z pokrywą, Opryskiwacz ręczny 1l do preparatów kwasowych, Dozownik łokciowy, Dozownik ze stali nierdzewnej, na ręczniki typu ZZ, Pojemnik z melaminy GN 1/1, Pojemnik z melaminy GN 1/2, Stojak nierdzewny z żabką do kart, Dyspenser do mleka 10,5l, Koszyk owalny do chleba, Garnek nierdzewny 3l z przykrywką, Garnek nierdzewny 16l z przykrywką, Garnek nierdzewny 24l z przykrywką, Garnek nierdzewny 37l z pokrywą, Szczypce uniwersalne nierdzewne 300mm, Szczypce uniwersalne nierdzewne 400mm, Taca prostokątna poliestrowa, Pojemnik jezdny na odpadki, Wózek do transportu talerzy, Wózek platformowy ze składanym uchwytem, Patelnia teflonowa 28cm
Patelnia głęboka 28cm z pokrywką, Urządzenie do pianowego mycia powierzchni, Tarcza do plastrów zwykłych 5,5mm do MKJ3-250.2, Porcjoner do ryżu i ziemniaków puree 70g, Porcjoner (gałkownica) do lodów, ryżu, puree 1/24l , Chochla nierdzewna 0,35l, Chochla nierdzewna 0,25l, Łyżka nierdzewna wazowa
Dyspenser do serwetek 17x17cm metalowy czarny, Blacha (taca) teflonowa GN 1/1 do smażenia jaj, Blacha emaliowana do smażenia GN 1/1 wys. 20mm, Blacha emaliowana do smażenia GN 1/1 wys. 40mm, Bateria - napełniacz z wylewką, Bateria umywalkowa z wyciąganym prysznicem na sprężynie, Stojak nierdzewny na deski kuchenne, Pokrywka do pojemnika GN1/1
bez uszczelki, Pokrywka do pojemnika GN1/1 z uszczelką, Pojemnik GN 1/1 200, Pojemnik GN 1/1 150, Pojemnik GN 1/1 100, Ekspozytor na 3 pojemnik GN 1/6,Pojemniki (skrzynki) na żywność, Paleta EURO z tworzywa sztucznego, Półpaleta (1/2) EURO z tworzywa sztucznego, Paliwo żelowe do podgrzewaczy, Łopatka z poliamidu perforowana, Szczypce uniwersalne z poliamidu, Szczypce uniwersalne silikonowe, Sito nierdzewne wzmacniane, Praska do czosnku łukowata, Szczypce nierdzewne krótkie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
44143000-4 - Palety
4.5.5.) Wartość części: 287115,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawy stołowej zgodnie z wymaganiami oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 12 pozycji asortymentowych, w tym: Nóż stołowy nierdzewny*, Łyżka stołowa nierdzewna*, Widelec stołowy nierdzewny*. Kubek 0,25l**, Talerz płytki 25cm**, Talerz deserowy 18cm**, Salaterka/miska 300ml**, Filiżanka ze spodkiem 0,2-0,25l, Bulionówka porcelanowa 0,27-0,32l, Miska kwadratowa z melaminy, Szklanka wysoka 220ml, Dzbanek szklany 1,6l.
(*Sztućce jednej gamy modelowej jednego producenta
**Zastawa jednej gamy modelowej jednego producenta)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221200-9 - Zastawa stołowa
39299000-4 - Wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 73577,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa Dostawa regałów modułowych zgodnie z wymaganiami oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 14 pozycji asortymentowych, w tym:
Półka 800x400 głębokość (szerokość) 400 mm,
Półka 1000x400 głębokość (szerokość) 400 mm,
Półka 1200x400 głębokość (szerokość) 400 mm,
Półka 800x500 głębokość (szerokość) 500 mm,
Półka 1000x500 głębokość (szerokość) 500 mm,
Półka 1200x500 głębokość (szerokość) 500 mm,
Podpora 4 poziomowa 1750x400 głębokość (szerokość) 400 mm,
Podpora 5 poziomowa 2000x400 głębokość (szerokość) 400 mm,
Podpora 4 poziomowa 1750x500 głębokość (szerokość) 500 mm,
Podpora 5 poziomowa 2000x500 głębokość (szerokość) 500 mm,
Trzpień,
Uchwyt mocujący,
Podest 1085x500x250 głębokość (szerokość) 500 mm,
Podest 1285x500x250 głębokość (szerokość) 500 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 109585,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120578,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141769,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120578,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178033,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229147,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314281,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229147,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNICA GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482643867
7.3.3) Ulica: ul. Miłosna 2
7.3.4) Miejscowość: Ochaby Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345133,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55800,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125275,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55800,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.3) Ulica: Barwinek 5 /26
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79443,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77814,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136443,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77814,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO SYSTEM Marcin Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-150-33-82
7.3.3) Ulica: Fordońska 31
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-719
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GASTRO SYSTEM" MARCIN PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"GASTRO SYSTEM" MARCIN PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120367,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.Dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych: 187 300,73 zł (zakres podstawowy 129 846,40 zł, zakres opcji 57 454,33 zł).
2.Dostawa sprzętu gastronomicznego innego niż elektryczny: 353 151,84 zł (zakres podstawowy 237 166,02 zł, zakres opcji 115 985,82 zł.
3.Dostawa zastawy stołowej : 90 499,95 zł (zakres podstawowy 66 856,87 zł, zakres opcji 23 643,08 zł).
4. Dostawa regałów modułowych: 134 790,16 zł (zakres podstawowy 92 237,18 zł, zakres opcji 42 552,98 zł).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych oraz budowa dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Wisły w Grudziądzu
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.