Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: KSAT2000i@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66daf4ad-ee3b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020939/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 Pzp „1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.”
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia użytkowników systemu KSAT2000i w bieżącej eksploatacji i konserwacji systemu w zakresie nieobjętym gwarancją oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu uzupełniającego.
C.D. w Informacjach dodatkowych - Sekcja VI
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.3.2023, ZP.rp.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 779000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia użytkowników systemu KSAT2000i w bieżącej eksploatacji i konserwacji systemu w zakresie nieobjętym gwarancją oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu uzupełniającego w zakresie do 140 roboczogodzin.
Zamówienie obejmuje następujące moduły Systemu KSAT2000i:
1) Administrator Systemów Aplikacji (ASA);
2) Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK);
3) Centralny Rejestr Umów (CRU);
4) Centrum Obsługi Świadczeń (COS);
5) Dodatki Mieszkaniowe (DOM);
6) Egzekucja (EGZ);
7) Ewidencja Działalności Gospodarczej (EDG);
8) Ewidencja Kadrowa (EK);
9) Ewidencja Koncesji Alkoholowych (ALK);
10) Ewidencja Ludności (EWD);
11) Fakturowanie (FA);
12) Gospodarka Mieniem Komunalnym (GMK);
13) Gospodarka Odpadami (GOP);
14) Informacja Adresowa (IA);
15) Księga Główna (KG);
16) Majątek (MAJ);
17) Należności i Zobowiązania (NZ);
18) Organizacja Pracy Urzędu (ORG);
19) Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD);
a) Submoduł BUD-SPRVAT7;
20) Płace (PL);
21) Pomoc Materialna dla Uczniów (PMU);
22) Raportowanie Adhoc (ADH);
23) Repozytorium Systemu (RS);
24) Sprawozdawczość Budżetowa (SPR);
25) Podatki (POD);
26) Dodatek energetyczny (DOE);
27) Rejestr spraw i dokumentów (RSD);
28) Integrator systemu (ITG);
29) Elektronizacja dokumentów finansowych (NZ_EDOK);
30) Elektronizacja dokumentów w zakresie obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami (GOP_EDOK);
31) Elektronizacja dokumentów w zakresie obsługi podatkowej (POD_EDOK);
32) Pracownicze Plany Kapitałowe (PPEK);
33) Platforma Informacyjno – Płatnicza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie (PLIP).
1.1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umownych (Dodatek nr 3 do INDPP).
1.2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
1.3. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 100 ust. 1 Pzp.
1.4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
1.5. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
2. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny kod CPV: 72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
3. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
3.1. Wykonawca na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę osoby/osób wykonującej/wykonujących wszelkie czynności związane z serwisowaniem i konfigurowaniem systemu.
3.2. Wymóg ten dotyczy osoby/ osób wykonującej/wykonujących wszelkie czynności związane z serwisowaniem i konfigurowaniem systemu.
3.3. Sposób weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, o której/których mowa w pkt 3.1 powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób, o których mowa w pkt 3.1 powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym Dodatek nr 3 do INDPP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205
7.3.3) Ulica: Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.