Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16
1.5.2.) Miejscowość: Rychwał
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 248 10 01
1.5.8.) Numer faksu: 63 248 10 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umg_rychwal1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-873e2199-dfea-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040936/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189012/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 . Do upływu terminu składania ofert żadna oferta nie została złożona.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6f742f20-9aeb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1044380,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa ulic Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale – zaprojektuj i wybuduj.
5.2. W zakres opracowania projektowego wchodzi:
a) sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania zgodnie z prawem budowlanym. Projekt budowlany sporządzony powinien być na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego.
b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
c) opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
e) sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót,
2) uzyskanie na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania zgodnie z prawem budowlanym.
3) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane.
4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej:
W zakres robót budowalnych wchodzi:
ul. Malinowa - 118 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Okólna wraz z chodnikiem – 639 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki, zjazdy i chodniki,
-roboty wykończeniowe,
ul. Kwiatowa - 243 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Wiśniowa - 369 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Porzeczkowa - 125 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Agrestowa - 120 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
UWAGA:
Przedmiot zamówienia nie obejmuje uwzględnionych w PFU:
- ul. Morelowej;
- Budowy drogi wewnętrznej dojazdowej do ul. Kościelnej z destruktu,
- Budowy drogi wewnętrznej z destruktu na działkach 1521, 691/27, 1509/1 bez odwodnienia,
5) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej, w wersji papierowej, w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5.3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SWZ: Program Funkcjonalno–Użytkowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1375086,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1375086,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1375086,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.H.U. MAXPERT Beata Zaradzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 667-164-95-41
7.3.3) Ulica: os. Niepodległości 13/53
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie, procentowa wartość części zamówienia -15 %. A.H.U. MAXPERT Maciej Zaradzki,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1375086,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.