eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RychwałPrzebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16

1.5.2.) Miejscowość: Rychwał

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 248 10 01

1.5.8.) Numer faksu: 63 248 10 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umg_rychwal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-873e2199-dfea-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040936/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ulicy Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale - tryb z wolnej ręki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie podstawowym z negocjacjami na podstawie art. 275 pkt 2 . Do upływu terminu składania ofert żadna oferta nie została złożona.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6f742f20-9aeb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1044380,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa ulic Okólnej, Kwiatowej, Wiśniowej, Porzeczkowej, Malinowej, Agrestowej wraz z budową chodnika przy ulicy Okólnej w Rychwale – zaprojektuj i wybuduj.
5.2. W zakres opracowania projektowego wchodzi:
a) sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania zgodnie z prawem budowlanym. Projekt budowlany sporządzony powinien być na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego.
b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
c) opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
e) sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót,
2) uzyskanie na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania zgodnie z prawem budowlanym.
3) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane.
4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej:
W zakres robót budowalnych wchodzi:
ul. Malinowa - 118 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Okólna wraz z chodnikiem – 639 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki, zjazdy i chodniki,
-roboty wykończeniowe,
ul. Kwiatowa - 243 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Wiśniowa - 369 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Porzeczkowa - 125 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,
ul. Agrestowa - 120 m:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- nawierzchnie z betonu asfaltowego,
- podbudowy,
- roboty brukarskie – krawężniki i zjazdy,
-roboty wykończeniowe,

UWAGA:
Przedmiot zamówienia nie obejmuje uwzględnionych w PFU:
- ul. Morelowej;
- Budowy drogi wewnętrznej dojazdowej do ul. Kościelnej z destruktu,
- Budowy drogi wewnętrznej z destruktu na działkach 1521, 691/27, 1509/1 bez odwodnienia,

5) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej, w wersji papierowej, w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5.3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SWZ: Program Funkcjonalno–Użytkowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1375086,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1375086,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1375086,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.H.U. MAXPERT Beata Zaradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 667-164-95-41

7.3.3) Ulica: os. Niepodległości 13/53

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie, procentowa wartość części zamówienia -15 %. A.H.U. MAXPERT Maciej Zaradzki,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1375086,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.