Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i aparatury kontroli pomiarów i automatyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i Rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i aparatury kontroli pomiarów i automatyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20540b4a-f18f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.02.2024r., pod numerem 2024/BZP 00222913/01 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 08 marca 2024r. godz.11.00, nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-20540b4a-f18f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/FW/WR – 6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i aparatury kontroli pomiarów i automatyki.
Zakres zamówienia obejmuję dostawę urządzeń i aparatury kontroli pomiarów i automatyki w zakresie:
Część nr 1
a) Masowe przepływomierze termiczne z prostownicą strumienia – 3 szt.
b) Masowe przepływomierze termiczne – 3 szt.
c) Programowalne rejestratory/liczniki z elektroniczną rejestracją wyników – 4 szt.
Część nr 2
a) Przepływomierze wirowe – 5 szt.
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik
nr 1 do zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Introl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342882420
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 112
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-519
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Budowa parkingu przy ul. Traugutta w Puławach
- Sukcesywne dostawy pasz (młóto browarniane) dla bydła w RZD Grabów
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę i rozbudowę dróg w mieście Puławy".
- Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w Sali Rysunku pałacu ks. Czartoryskich w Puławach - etap II
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej w gminie Stawiski wraz z wymianą wodomierzy".
- Wymiana liczników wodociągowych na inteligentne systemy rozliczania wody na terenie gminy Jeżewo
- Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Pełczyce
- Dostawa gazomierzy miechowych, rotorowych i turbinowych.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.