Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00183086/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00193071/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk i dostawa 17 000 folderów promujących Dolny Śląsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa 17 000 folderów promujących Dolny Śląsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c0683a6-dc12-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019182/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa publikacji promującej region (m.in. walory turystyczne i kulturowe Dolnego Śląska)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71457,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wraz z wniesieniem do magazynów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego 17 000 folderów promujących Dolny Śląsk w następującym podziale:
A) Publikacja Dolnośląskie NAJ. 50 niekoniecznie znanych ciekawostek
Nakład: 5 000 szt., w tym wersje językowe:
- polska - 3 000 szt.;
- niemiecka – 500 szt.;
- angielska – 500 szt.;
- czeska – 500 szt.;
- ukraińska – 500 szt.
Format A5 netto
B) Folder Tajemniczy Dolny Śląsk
Nakład: 3 000 szt., w tym wersje językowe:
- polsko-angielsko-niemiecko-czeska -1 500 szt.;
- polsko-angielsko-niemiecko-ukraińska -1 500 szt.
Format: A4
C) Mapa Zabytki Techniki na Dolnym Śląsku
Nakład: 9 000 szt., w tym wersje językowe:
- polsko-angielska - 3 000 szt.;
- polsko-niemiecka - 3 000 szt.;
- polsko-ukraińska -3 000 szt.
Format: A2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142816,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Poligrafia BRO-KAL Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ABgees Agnieszka Brożyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572241587
7.3.3) Ulica: Mąchocice Kapitulne, ul. Dolna 69
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
jakie przetargi wygrała firma
POLIGRAFIA "BRO-KAL" MARCIN KALETA, AGNIESZKA BROŻYNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów wraz z dostawą dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.