Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212809/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00226436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa dróg gminnych wewnętrznych i publicznych na terenie Gminy Bodzechów w ramach programu Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0412653838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
[URL]:https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bodzechow/remont-i-przebudowa-drog-gminnych-wewnetrznych-i-publicznych-na-terenie-gminy-bodzechow-w-ramach-programu-polski-lad1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa dróg gminnych wewnętrznych i publicznych na terenie Gminy Bodzechów w ramach programu Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bd67d15-ee1c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042971/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont i przebudowa dróg gminnych wewnętrznych i publicznych na terenie Gminy Bodzechów w ramach programu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5002333,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Remont 11 dróg wewnętrznych oraz przebudowa 2 wewnętrznych dróg gminnych o łącznej długości dróg 7,0665kmCzęść 1 składa się z 13 zadań i dotyczy wykonania remontu 11 dróg wewnętrznych oraz przebudowy 2 wewnętrznych dróg gminnych:
Zadanie 1: Remont drogi gminnej nr 310027T ul. Szkolna w Miłkowie
Zadanie 2: Remont drogi gminnej nr 310026T ul. Cicha w Miłkowie
Zadanie 3: Remont drogi wewnętrznej ul. Kasztanowa w Miłkowie
Zadanie 4: Remont drogi wewnętrznej działki ew nr 352/10, 352/12, 359/1 w Miłkowie
Zadanie 5: Remont drogi gminnej ul. Słoneczna w Miłkowie
Zadanie 6: Remont drogi wewnętrznej ul. Brzozowa w Miłkowie
Zadanie 7: Remont drogi gminnej w Starej Dębowej Woli na działkach 1150/27 i 128
Zadanie 8: Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Dębowej Woli dz 112/11
Zadanie 9: Remont drogi gminnej nr 310035T Sarnówek Dunale
Zadanie 10: Remont drogi gminnej nr 310004T w miejscowości Mychów Kolonia
Zadanie 11: Remont drogi wewnętrznej w miejscowościach Mychów i Mychów Kolonia na działkach 444, 539 w Mychowie i 290 w Mychowie Kolonii
Zadanie 12: Przebudowa drogi wewnętrznej w Sudole dz 578/14
Zadanie 13: Remont drogi wewnętrznej Sarnówek Dunale
Łączna długość dróg wynosi 7,0665km. Szerokość dróg jest zmienna tj. od 3 do 4,5m. Zakres robót obejmuje oczyszczenie podbudowy lub nawierzchni z zanieczyszczeń wg preferowanej technologii przez wykonawcę, skropienie oczyszczonej nawierzchni lepiszem i wykonanie nawierzchni asfaltowej. W zależności od drogi, zgodnie z załączonymi przedmiarami, po stronie wykonawcy będzie wykonanie np. tylko nakładki ścieralnej o grubości 5cm, lub dwóch warstw masy tj. warstwy wiążącej średnio gr. 4cm i warstwy ścieralnej od 4 do 5cm, częściowo zbrojonych siatką. Wzdłuż remontowanych i przebudowywanych dróg należy wykonać obustronnie pobocza z kruszywa o minimalnej szerokości 25cm.
Przed przystąpieniem do robót w pasach dróg wewnętrznych i gminnych Wykonawca opracuje na własny koszt projekty organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 2100703,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Remont 6 dróg wewnętrznych oraz przebudowa 1 wewnętrznej drogi gminnej o łącznej długość 6,438kmCzęść 2 składa się z 7 zadań i dotyczy remontu 6 dróg wewnętrznych oraz przebudowy 1 wewnętrznej drogi gminnej:
Zadanie 1: Remont ulicy Wiejskiej w Szewnie
Zadanie 2: Remont ul. Rżuchowska w Gromadzicach
Zadanie 3: Remont drogi w Broniszowicach działki 201, 208, 209/1
Zadanie 4: Remont drogi w Mirkowicach działka 111/3
Zadanie 5: Przebudowa drogi w Magoniach na działkach 199/1 i 200
Zadanie 6: Remont drogi wewnętrznej Podszkodzie-Jędrzejowice na działkach 230/1, 229, 225 w Podszkodziu i 544 w Jędrzejowicach
Zadanie 7: Remont drogi w Szwarszowicach działki 271/2, 271/3, 292
Łączna długość dróg wynosi 6.438km. Szerokość dróg jest zmienna tj. od 3 do 4,5m .
Zakres robót obejmuje oczyszczenie podbudowy lub nawierzchni z zanieczyszczeń wg preferowanej technologii przez wykonawcę , skropienie oczyszczonej nawierzchni lepiszem i wykonanie nawierzchni asfaltowej. W zależności od drogi zgodnie z załączonymi przedmiarami po stronie wykonawcy będzie wykonanie np. tylko nakładki ścieralnej o grubości 5cm, lub dwóch warstw masy tj. warstwy wiążącej średnio gr. 4cm i warstwy ścieralnej od 4 do 5cm, częściowo zbrojonych siatką. Wzdłuż remontowanych i przebudowywanych dróg należy wykonać obustronnie pobocza z kruszywa o minimalnej szerokości 25cm.
Przed przystąpieniem do robót w pasach dróg wewnętrznych i gminnych Wykonawca opracuje na własny koszt projekty organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 1966234,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2484803,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3214733,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2484803,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6610004933
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2484803,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2406750,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998171,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2406750,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6610004933
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2406750,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. w Janiku"
- Zakup paliw płynnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.