Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ LP Nadleśnictwa Kliniska w sezonie łowieckim 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KLINISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pucko 1
1.5.2.) Miejscowość: Kliniska Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-123
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kliniska.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokliniska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ LP Nadleśnictwa Kliniska w sezonie łowieckim 2023/2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5576506d-f881-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086711/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ LP Nadleśnictwa Kliniska, w sezonie łowieckim 2023/2024"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509895,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Kliniska, w sezonie łowieckim 2023/2024. 2) Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania dla Części nr 1 obejmuje m.in.:a) kompleksową obsługę polowania zbiorowego dla myśliwych zagranicznych (m.in.: naganianie zwierzyny, transport naganiaczy i psów, patroszenie pozyskanej zwierzy i jej transport, zapewnienie rozprowadzającego myśliwych oraz kierownika naganki, ułożenie zwierzyny na pokocie, preparację trofeów),
b) kompleksową obsługę myśliwych indywidualnych (m.in.: podprowadzanie myśliwego, wypatroszenie i transport pozyskanej zwierzyny, preparację trofeów).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określony został w załączniku nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.5.) Wartość części: 177900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Kliniska, w sezonie łowieckim 2023/2024.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania dla Części nr 2 obejmuje m.in.:
a) budowę ogrodzeń wraz z bramami chroniących grunty rolne przed szkodami od zwierzyny,
b) budowę przełazów przez ogrodzenia chroniące uprawy rolne przed szkodami od zwierzyny,
c) demontaż istniejących ogrodzeń chroniących uprawy rolne,
d) demontaż pastuchów,
e) wykaszanie roślinności pod pastuchami,
f) wymianę/uzupełnianie słupków i siatki w ogrodzeniach chroniących pola,
g) budowę/remont/likwidację ambon,
h) budowę zwyżek,
i) budowę lizawek,
j) dokarmianie zwierzyny,
k) zagospodarowanie poletek łowieckich: nawożenie, siew, sadzenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określony został w załączniku nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.5.) Wartość części: 331995,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137514,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137514,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EKOTRANS" Tomasz Ciesiołkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561675366
7.3.3) Ulica: Michała Drzymały 21
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-TRANS" Tomasz Ciesiołkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-TRANS" Tomasz Ciesiołkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137514,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260470,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260470,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260470,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EKOTRANS" Tomasz Ciesiołkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561675366
7.3.3) Ulica: Michała Drzymały 21
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-TRANS" Tomasz Ciesiołkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-TRANS" Tomasz Ciesiołkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260470,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KLINISKA WIELKIE
więcej: przetargi KLINISKA WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gosp. łowieckiej i łąkowo-rolnej, utrzymania stada wolnościowego żubrów na terenie Nadleśnictwa Supraśl oraz obsługa zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- Uslugi w zakresie gospodarki leśnej w nadleśnictwie Janów Lubelski w 2006 r.
więcej: Usługi myśliwskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.