Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatów ultrasonograficznych
Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 8
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323319324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zozknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cd8a0da-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatów ultrasonograficznychCzęść II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd8a0da-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229711/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa aparatów ultrasonograficznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA.218.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189814,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego.
Aparat rekondycjonowany. Wymagany rok produkcji: min. 2017. Wymagany rok rekondycji min. 2023 r. Pod pojęciem aparat rekondycjonowany Zamawiający rozumie ultrasonograf, który był użytkowany przez pewien czas, a następnie trafił do autoryzowanego serwisu aparatów ultrasonograficznych w celu przywrócenia jego parametrów i oprogramowania do wartości fabrycznych. Zakres takich prac obejmuje m.in. odnowienie powłok zewnętrznych, aktualizację oprogramowania, wymianę zużytych podzespołów oraz uwspółcześnienie niektórych elementów taki jak np. głowice do ultrasonografu -wszystkie działania mające na celu maksymalne przywrócenie wartości pierwotnej aparatu ultrasonograficznego pod kątem możliwości dalszego działania dla kolejnego użytkownika.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i parametry techniczne oraz warunki realizacji zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ oraz Wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
Miejsce dostawy: Przychodnia Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 Knurowie, I piętro.
Wykonawca udzieli gwarancji – 12 miesięcy.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisami Wzoru umowy, który stanowi Załącznika nr 2 do SWZ.
Oferowany przez Wykonawcę aparat ultrasonograficzny musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia w kolumnie „Parametr wymagany”. Spełnienie w/w wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) w tabeli lub podając wartość oferowaną. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem parametru określonego w pkt. 74 tabeli zawartej w Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia, który jest parametrem ocenianym.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zwrot „równoważny” oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty lub usługi spełniające minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w tabeli ujętej w Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia. Zastosowanie produktów równoważnych nie może pogorszyć jakości osiąganych wyników ani negatywnie wpłynąć na prawidłowe użytkowanie lub funkcjonowanie produktu lub usługi zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych jakościowo do produktów wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Niniejsze postępowanie jest częścią zadania pn. Dostawa aparatów ultrasonograficznych o wartości poniżej równowartości 221000 euro, które zostało podzielone na dwie części:
- Część I – dostawa aparatu ultrasonograficznego fabrycznie nowego
- Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego, natomiast Część I – dostawa aparatu ultrasonograficznego fabrycznie nowego będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach tej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411039248
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25B lok. U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg
- Remont dróg żużlowych
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Remont chodników w mieście
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP APARATU USG
- Dostawa aparatów USG
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.